Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-02-27, 22:54
|
|
|
Z połowa zbiornika jezdzic nie sztuka. Zepnij poslady i dociagnij do rezerwy to zobaczymy czy pompa za 145zl daje rade. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-27, 23:00
|
|
|
szeryfisch, hehe wiem że nie :mrgreen: :mrgreen:
Muszę ją w kosz wrzucić ponieważ jeden pseudo-mechanik rozwalił mi stary kosz ale już nie raz zaciągała powietrze i dalej śmiga , złego słowa na nią nie powiem :mrgreen: :mrgreen: rezerwę mam jedną kreskę przed 1/2 zbiornika :mrgreen: :mrgreen: Zrobi się cieplej to kosz wrzucę i pogadamy . :mrgreen:
Nie dziwko że policja złapała złodziei bo im się paliwo skończyło na skrzyżowaniu :mrgreen: :mrgreen: LPG nie było PB 1/2 zbiornika to można na PB pośmigać :mrgreen: :mrgreen:
A tu zonk :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-27, 23:03
|
|
|
Pompa za 160 zł może być całkiem zła.
PROBLEM POZOSTAŁ!
Niestety, wczorajsze odpalenie i praca przez blisko 10 minut na wolnych obrotach i koniec. Od wczoraj nie jeździłem, przed chwilą odpaliłem, auto pochodziło 10 minut i umarło. Dolewka 10 litrów (jest już 3/4 baku), 10 minut równomiernej pracy i zgon.
W mojej ocenie winę ponosi za to:
1. Kiepska pompa;
2. Błąd montażowy (czy jest możliwe osadzenie dna kosza w łożu w baku i skręcenie go długą szpilką do mocowania w baku jednocześnie nie trafiając króćcem ssawnym kosza w ten lejek od przewodów paliwowych w baku?);
3. Wadliwe uszczelki, np. oring wlaśnie tego króćca lub inne.
Pęknięty przewód paliwowy raczej wykluczam- silnik nie pracowałby w ogóle lub nierównomiernie.
Czy któryś z kolegów z Łodzi z doświadczeniem zechciałby zerknąć na to? Być może kupię kamerkę internetową i zerknę co tam się dzieje.
Pomocy! ;-) |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-02-27, 23:07
|
|
|
Nie wiem czemu ale zawszę wolę kupić używkę ( pomimo ryzyka ponownego zepsucia się ) niż najtańszy nowy zamiennik , oczywiście mówię o elementach typu właśnie pompa paliwa , czy wspomagania czy coś.. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-02-27, 23:07
|
|
|
Jesli masz 3/4 baku to kosz jest zalany od gory wiec pompa ma za zadanie pchac paliwo w silnik.
Stawiam na wadliwą pompe lub błąd montazowy. Nie pomyliłes polaryzacji przewodów na pompie? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-27, 23:11
|
|
|
Nie. Zaciski oczkowe są różnej wielkości tak jak i śruby, na które są nakręcane. Założyłem tak jak było (choć da się je założyć odwrotnie). |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2012-03-04, 14:44
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | rollo_tomasi napisał/a: | Przecież wlewanie paliwa poprzez wlew nie powoduje zalanie kosza w srodku tam, gdzie jest pompa, a jedynie powoduje zanurzenie kosza w benzynie.
Czy można przyjąć, że to pomoże- zwróćmy uwagę na to, że w baku jest teraz 45% paliwa, jakieś 40 litrów. |
Jest dokladnie odwrotnie. Wlewasz paliwo i pierwsze co ono robi to splywa do kosza
Z tego co opisales wyglada ze zamontowana pompa nie nadaje sie do A8. Ile zaplaciles za pompe? |
Potwierdzam te słowa. W instrukcji wymiany pompy jest napisane, że nawet na pustym zbiorniku należy wlać około 5 litrów paliwa, już po założeniu nowej pompy aby ta nie pracowała na sucho.
[ Dodano: 2012-03-04, 14:56 ]
rollo_tomasi napisał/a: | Po założeniu pompy w koszu i zmontowaniu kosza, po włączeniu zapłonu raz po raz 10 razy, żeby napełnić układ słychać jak pompa najpierw tłoczy powietrze, następnie napełnia się paliwem. Po tych 10 cyklach silnik odpala, pompa pracuje cicho- po 2 minutach pompa zaczyna pracować głośniej, silnik traci obroty i gaśnie, po czym już nie chce zapalić. |
I tutaj sądzę kolego że pompa została zarżnięta. Nowa pompa i do tego pracowała na sucho. Jednej to nic nie zrobi a inną wykończy. |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-03-04, 17:59
|
|
|
Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?
Objawy są jednoznaczne- pompa i silnik pracują w porządku każdorazowo po zalaniu przez wlew jakiejkolwiek ilości paliwa, które napełnia kosz (to ok. 0,4litra) i gdy paliwo to zostaje wypalone z kosza, wszystko gaśnie.
Pompa nie jest zarżnięta, powtarzam- po zalaniu świeżej porcji paliwa zaskakuje momentalnie i pracuje.
[ Dodano: 2012-03-04, 18:03 ]
Wygląda na to, że po wyczepraniu się paliwa z kosza (co trwa zaleznie od obciązenia silnika od 7-15 minut) pompa nie ssie paliwa z baku.
Tu chyba trzeba szukać przyczyny, oczywiście- znane sa mi przypadki, ze pompki nie tłoczą gdy są rozgrzane... |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-04, 20:21
|
|
|
rollo_tomasi napisał/a: | Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU? |
raczej ciezko. Moim zdaniem problem jest w samej pompie. Nie nadaje sie do tego auta. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-03-11, 21:52
|
|
|
Auto w warsztacie (jednym z bardziej ogarniętych w regionie).
[ Dodano: 2012-03-13, 11:43 ]
Założona pompa VDO SIEMENS.
Montaż: Serwis Audi VW SEAT LOTUS, Łódź, Przybyszewskiego.
Chodzi jak skórka na kutasku. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
michalv20
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2-Corrado 1.8 20VT
Wiek: 37 Dołączył: 29 Mar 2012 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-01, 10:59
|
|
|
Ja miałem pompę kupioną nową w aso tylko u poprzedniego właściciela ktoś ją źle założył i jak dochodziło do połowy baku przestawała podawać paliwo. Po wyjęciu i zamontowaniu jej na nowo paliwko ubywa prawie do końca. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-01, 12:29
|
|
|
rollo_tomasi napisał/a: |
Chodzi jak skórka na kutasku. |
Tak jak myslalem, tamta wczesniejsza sie nie nadawala |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-29, 20:29
|
|
|
Nadaje się każdą o identycznej konstrukcji ja się 2 dzień męczę aby trafić wodzikiem z boku kosza do otworu. W instrukcji pisze jak byk że jak nie trafisz to pompy strumieniowe nie będą działały i silnik będzie miał brak paliwa. Tam gdzie pisze o 5 litrach paliwa to sposób prsetestowania ma też sruba złapać w palcach bez oporu i po 12 godzinach ma odpalić bez problemu wtedy masz dobrze założone-ale to na prawde ciężka sztuka. <jezu> |
_________________
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-07-30, 06:14
|
|
|
Kurcze mi sie ta sztuka udala za pierwszym razem bez problemu ,Potem gdy joz wymienialem pompe to rowniez zadnego problemu nie bylo.
Jedynym dziwnym zjawiskiem ktore tylko raz odnotowalem bylo bledne wskazanie paliwa.Stad moja niepotwierdzona teoria ze jesli wyciagasz pompe/lewy plywak i wlaczysz zaplon albo adlaczysz akku a w zbiorniku bylo paliwo to licznik cos pokreci i zafalszuje odczyt.U mnie pokazywal ponad minimum (nie palila sie rezerwa a w zbiorniku byla susza( to bylo wlasnie po wymianie pompy na ponad pol stanu paliwa i kmbinowaniu z stacyjka oraz akumulatorem)Wiec po tej sytuacji na pustym zbiorniku ponownie odlaczylem akku ,przekrecalem zaplon i po ponownym podlaczeniu wskaznik pokazal zero i kontrolka rezerwy.Zatankowalem i teraz wskazuje jak powinien |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-30, 07:09
|
|
|
Wymieniacie tą pompe na pustym zbiorniku czy jak mam pół zbiornika to się coś stanie ??? bo tłumaczyłem tą instrukcję i tam coś pisze o pustym i że potem wlać 5 litrów i zrobić ok 10 km na jeżdzie testowej. |
_________________
|
|
|
|
|
|