Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.  
Autor Wiadomość
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-27, 22:54   

Z połowa zbiornika jezdzic nie sztuka. Zepnij poslady i dociagnij do rezerwy to zobaczymy czy pompa za 145zl daje rade.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-27, 23:00   

szeryfisch, hehe wiem że nie :mrgreen: :mrgreen:
Muszę ją w kosz wrzucić ponieważ jeden pseudo-mechanik rozwalił mi stary kosz ale już nie raz zaciągała powietrze i dalej śmiga , złego słowa na nią nie powiem :mrgreen: :mrgreen: rezerwę mam jedną kreskę przed 1/2 zbiornika :mrgreen: :mrgreen: Zrobi się cieplej to kosz wrzucę i pogadamy . :mrgreen:

Nie dziwko że policja złapała złodziei bo im się paliwo skończyło na skrzyżowaniu :mrgreen: :mrgreen: LPG nie było PB 1/2 zbiornika to można na PB pośmigać :mrgreen: :mrgreen:
A tu zonk :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-27, 23:03   

Pompa za 160 zł może być całkiem zła.
PROBLEM POZOSTAŁ!
Niestety, wczorajsze odpalenie i praca przez blisko 10 minut na wolnych obrotach i koniec. Od wczoraj nie jeździłem, przed chwilą odpaliłem, auto pochodziło 10 minut i umarło. Dolewka 10 litrów (jest już 3/4 baku), 10 minut równomiernej pracy i zgon.
W mojej ocenie winę ponosi za to:
1. Kiepska pompa;
2. Błąd montażowy (czy jest możliwe osadzenie dna kosza w łożu w baku i skręcenie go długą szpilką do mocowania w baku jednocześnie nie trafiając króćcem ssawnym kosza w ten lejek od przewodów paliwowych w baku?);
3. Wadliwe uszczelki, np. oring wlaśnie tego króćca lub inne.

Pęknięty przewód paliwowy raczej wykluczam- silnik nie pracowałby w ogóle lub nierównomiernie.

Czy któryś z kolegów z Łodzi z doświadczeniem zechciałby zerknąć na to? Być może kupię kamerkę internetową i zerknę co tam się dzieje.

Pomocy! ;-)
_________________
Tomek
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-27, 23:07   

Nie wiem czemu ale zawszę wolę kupić używkę ( pomimo ryzyka ponownego zepsucia się ) niż najtańszy nowy zamiennik , oczywiście mówię o elementach typu właśnie pompa paliwa , czy wspomagania czy coś..
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-27, 23:07   

Jesli masz 3/4 baku to kosz jest zalany od gory wiec pompa ma za zadanie pchac paliwo w silnik.
Stawiam na wadliwą pompe lub błąd montazowy. Nie pomyliłes polaryzacji przewodów na pompie?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-27, 23:11   

Nie. Zaciski oczkowe są różnej wielkości tak jak i śruby, na które są nakręcane. Założyłem tak jak było (choć da się je założyć odwrotnie).
_________________
Tomek
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-03-04, 14:44   

szeryfisch napisał/a:
rollo_tomasi napisał/a:
Przecież wlewanie paliwa poprzez wlew nie powoduje zalanie kosza w srodku tam, gdzie jest pompa, a jedynie powoduje zanurzenie kosza w benzynie.

Czy można przyjąć, że to pomoże- zwróćmy uwagę na to, że w baku jest teraz 45% paliwa, jakieś 40 litrów.


Jest dokladnie odwrotnie. Wlewasz paliwo i pierwsze co ono robi to splywa do kosza :)
Z tego co opisales wyglada ze zamontowana pompa nie nadaje sie do A8. Ile zaplaciles za pompe?

Potwierdzam te słowa. W instrukcji wymiany pompy jest napisane, że nawet na pustym zbiorniku należy wlać około 5 litrów paliwa, już po założeniu nowej pompy aby ta nie pracowała na sucho.

[ Dodano: 2012-03-04, 14:56 ]
rollo_tomasi napisał/a:
Po założeniu pompy w koszu i zmontowaniu kosza, po włączeniu zapłonu raz po raz 10 razy, żeby napełnić układ słychać jak pompa najpierw tłoczy powietrze, następnie napełnia się paliwem. Po tych 10 cyklach silnik odpala, pompa pracuje cicho- po 2 minutach pompa zaczyna pracować głośniej, silnik traci obroty i gaśnie, po czym już nie chce zapalić.

I tutaj sądzę kolego że pompa została zarżnięta. Nowa pompa i do tego pracowała na sucho. Jednej to nic nie zrobi a inną wykończy.
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-04, 17:59   

Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?
Objawy są jednoznaczne- pompa i silnik pracują w porządku każdorazowo po zalaniu przez wlew jakiejkolwiek ilości paliwa, które napełnia kosz (to ok. 0,4litra) i gdy paliwo to zostaje wypalone z kosza, wszystko gaśnie.

Pompa nie jest zarżnięta, powtarzam- po zalaniu świeżej porcji paliwa zaskakuje momentalnie i pracuje.

[ Dodano: 2012-03-04, 18:03 ]
Wygląda na to, że po wyczepraniu się paliwa z kosza (co trwa zaleznie od obciązenia silnika od 7-15 minut) pompa nie ssie paliwa z baku.
Tu chyba trzeba szukać przyczyny, oczywiście- znane sa mi przypadki, ze pompki nie tłoczą gdy są rozgrzane...
_________________
Tomek
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-04, 20:21   

rollo_tomasi napisał/a:
Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?

raczej ciezko. Moim zdaniem problem jest w samej pompie. Nie nadaje sie do tego auta.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-11, 21:52   

Auto w warsztacie (jednym z bardziej ogarniętych w regionie).

[ Dodano: 2012-03-13, 11:43 ]
Założona pompa VDO SIEMENS.
Montaż: Serwis Audi VW SEAT LOTUS, Łódź, Przybyszewskiego.
Chodzi jak skórka na kutasku.
_________________
Tomek
 
 
michalv20 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2-Corrado 1.8 20VT
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-01, 10:59   

Ja miałem pompę kupioną nową w aso tylko u poprzedniego właściciela ktoś ją źle założył i jak dochodziło do połowy baku przestawała podawać paliwo. Po wyjęciu i zamontowaniu jej na nowo paliwko ubywa prawie do końca.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-01, 12:29   

rollo_tomasi napisał/a:

Chodzi jak skórka na kutasku.


Tak jak myslalem, tamta wczesniejsza sie nie nadawala :)
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-07-29, 20:29   

Nadaje się każdą o identycznej konstrukcji ja się 2 dzień męczę aby trafić wodzikiem z boku kosza do otworu. W instrukcji pisze jak byk że jak nie trafisz to pompy strumieniowe nie będą działały i silnik będzie miał brak paliwa. Tam gdzie pisze o 5 litrach paliwa to sposób prsetestowania ma też sruba złapać w palcach bez oporu i po 12 godzinach ma odpalić bez problemu wtedy masz dobrze założone-ale to na prawde ciężka sztuka. <jezu>
_________________

 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-30, 06:14   

Kurcze mi sie ta sztuka udala za pierwszym razem bez problemu ,Potem gdy joz wymienialem pompe to rowniez zadnego problemu nie bylo.
Jedynym dziwnym zjawiskiem ktore tylko raz odnotowalem bylo bledne wskazanie paliwa.Stad moja niepotwierdzona teoria ze jesli wyciagasz pompe/lewy plywak i wlaczysz zaplon albo adlaczysz akku a w zbiorniku bylo paliwo to licznik cos pokreci i zafalszuje odczyt.U mnie pokazywal ponad minimum (nie palila sie rezerwa a w zbiorniku byla susza( to bylo wlasnie po wymianie pompy na ponad pol stanu paliwa i kmbinowaniu z stacyjka oraz akumulatorem)Wiec po tej sytuacji na pustym zbiorniku ponownie odlaczylem akku ,przekrecalem zaplon i po ponownym podlaczeniu wskaznik pokazal zero i kontrolka rezerwy.Zatankowalem i teraz wskazuje jak powinien
 
 
PIPPEN 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-07-30, 07:09   

Wymieniacie tą pompe na pustym zbiorniku czy jak mam pół zbiornika to się coś stanie ??? bo tłumaczyłem tą instrukcję i tam coś pisze o pustym i że potem wlać 5 litrów i zrobić ok 10 km na jeżdzie testowej.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.