Autor |
Wiadomość |
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:26
|
|
|
najgorszy problemw tych autach to hamulce. sorki za ot |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:28
|
|
|
Czyli na tym tak zwanym "cypelku" którym trzeba dodrze trafić pompa? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:28
|
|
|
WIęc skoro nie przekłamuje i działa to jest złoty środek
(Hamulce u mnie lala,wczoraj 3 razy z 200ostre heblowanie i bez stresu)Ale to inny wątek |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:30
|
|
|
nie na cypelku. trzeba poza tym troszeczke przerobic zlaczki na samym dnie baku. ale za to mozna stosowac wtedy pompe glowna bez cypelka, wiec w sumie obojetnie jaka. odpada bardzo duzo problemow. same plusy.
co do hebli ja tez notorycznie hamuje z dwustu i wiecejmi nic sie nie dzieje, tylko to piszczenie i halasowanie (tluczenie sie zaciskow) na przyklad na kostce brukowej to przesada. w touaregu mam heble z porsche i tam Panowie to jest klasa. tak powinny hamowac i dzialac hamulce. a8 zarowno d2 jak i d3 do pięt tym heblom nie dorasta. zadnych ruchomych czesci typu jakies tulejki, plywajace zaciski itp. 4 tloczki i jest ok. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
Ostatnio zmieniony przez k44761 2015-02-21, 23:38, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:35
|
|
|
Ja mam klocki ate i tarcze zimer.. i jest ok.A pompą na razie się nie przejmuję ,najważniejsze według mnie to pompa vdo i szczelna uszczelka ta aluminiowa , przy wymianie pompy w poprzedniej A8 dokleiłem oringi na super glu odporne na pb ,a po skręceniu klej może szlag trafić bo już skręcone .Z tego co wiem moja była śmiga już 15 miesięcy i jest ok. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin1981 2015-02-21, 23:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:36
|
|
|
ja mam caly kmplet z aso i jezdzic sie nie da. hamuje jak stary autosan z epoki poznego prl. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-02-22, 08:57
|
|
|
k44761 napisał/a: | pozniej jak samo nie moze sie przelewac przez gorny lacznik pobierane jest z mniejszej, lewej komory. dopiero jak tam sie wyczerpie pobierane jest z komory z pompa. |
Sprostuje Twoja wypowiedz.
Paliwo z mniejszej komory(tej bez pompy)jest stale zawsze i nieprzerwanie ,,pobierane,,(termin pobierane nie jest najsluszniejszy w tym rozwiazaniu)do kosza w duzej komorze z pompa paliwa.
Proces zmniejszania sie poziomu w baku przebiega ciegle z duzej komory bo oczywiscie tam jest pompa i w momecie poziomu za niskiego by paliwo samo sie przelewalo gornym tunelem laczacym zbiorniki nastepuje widoczne ubywanie paliwa z malej komory (patrz wyzej czemu).
System ten zbudowany jest tak by prawa duza komora zawsze byla zatankowana, a dokladniej by kosz z pompa byl zawsze zatankowany nawet gdy paliwa ogolem jest malo.
Nie ma tu urzadzen selekcjonujacych z ktorej komory paliwo bedzie pobierane.
Widoczne ubywanie z malej komory jest spowodowane jej znacznie mniejsza pojemnoscia od drugiej oraz faktem ciaglego przelewania paliwa do kosza.
Wskazanie ilosci paliwa jest wynikiem pomiarow z obu czujnikow.Mozna sobie dowolnie szasowac paliwem np zalac do pelna mala komore a zostawic pusta duza z koszem .Wskazanie wciaz bedzie poprawne.Paten z lacznikiem bakow rurka a'la BMW nie wplynie na niepoprawnosc wskazan |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-22, 09:23
|
|
|
dobrze opisales, masz racje, to samo napisales co ja tylko jasniej. ale temat z poziomem paliwa sprawdzalem sam na wlasnej "skorze" to i powiem Ci ze wskazuje niepoprawnie. a dokladniej caly czas o Kilka litrow za duzo. w d3 po polaczeniu bakow rurka wskazuje dobrze. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-02-22, 09:29
|
|
|
No kto z nas jezdzi do zera w baku
Te kilka litrow na wskazaniu do szczescia nam nie potrzeba.
Twoj patent by ten system dysz i zwezek ssawnych przerobic na uklad bardziej przypominajacy D3 bez jej finezji logiki w pracy jednaj badz dwoch pomp jest krokiem w dobrym kierunku .
Wskakuj na hamulce z D3.Czas spedzony i koszta na przerobieniu ma sie nijak do tego co poprawiasz i sie wnerwiasz na orginale |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-22, 09:41
|
|
|
Chłopaki prosze już dalej nie rozwijać wątka hamulców tu bo pomieszamy ciekawy temat pompy paliwa EOT |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-22, 10:09
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | No kto z nas jezdzi do zera w baku | - ja bo mogę nawet teraz mam bardzo sucho że wskazówka opadła na maxa
Pali na dotyk ale jak już zaczyna bulgotać to trzeba jechać zalać smoka
Co do drugiego tematu można to też poprawić tylko słowo kluczowe to rozmiar felg w aucie |
|
|
|
|
Aleks
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 14 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2015-02-26, 20:27
|
|
|
Panowie wymieniałem koledze pompę paliwa dzisiaj, kupił zamiennik (wkład) za 139zł powiedziałem mu że nie będzie działało, ale myślę że rozwiązałem problem, po dokładnym sprawdzeniu kosza poznaniu zasady działania, znalazłem w tel aluminiowej rurce która idzie do tego nypla którym tak ciężko trafić, otóż mniej więcej po środku tej rurki jest fabryczny otwór średnicy 1mm może ciut więcej po jego zatkaniu tani zamiennik działa wybiera paliwo do dna nie wiem może innym też to pomoże. <hura>
Jeżeli tak proszę o
Nie znalazłem tego rozwiązania nigdzie indziej, a przeczytałem już wszystkie możliwe fora na temat pompy paliwowej w a8 d2 sam wymieniałem po raz pierwszy pompę 4 dni wtedy nie wiedziałem jeszcze o tej dziurce w rurce i kupiłem VDO |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-26, 22:44
|
|
|
Jeszcze się tak nie ciesz |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-27, 07:37
|
|
|
Aleks napisał/a: | po dokładnym sprawdzeniu kosza poznaniu zasady działania, znalazłem w tel aluminiowej rurce która idzie do tego nypla którym tak ciężko trafić, otóż mniej więcej po środku tej rurki jest fabryczny otwór średnicy 1mm może ciut więcej po jego zatkaniu tani zamiennik działa wybiera paliwo do dna nie wiem może innym też to pomoże. |
Ktoś chyba dla picu nie umieścił tam dziurki żeby ją zatykać.
pepi napisał/a: | nawet teraz mam bardzo sucho że wskazówka opadła na maxa
Pali na dotyk ale jak już zaczyna bulgotać to trzeba jechać zalać smoka
|
HARDKOR nie szkoda ci pompki? Ja co najwyżej jak komornik zaświeci to już tankuje. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Aleks
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 14 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2015-02-27, 14:19
|
|
|
karol208 napisał/a: | Aleks napisał/a: | po dokładnym sprawdzeniu kosza poznaniu zasady działania, znalazłem w tel aluminiowej rurce która idzie do tego nypla którym tak ciężko trafić, otóż mniej więcej po środku tej rurki jest fabryczny otwór średnicy 1mm może ciut więcej po jego zatkaniu tani zamiennik działa wybiera paliwo do dna nie wiem może innym też to pomoże. |
Ktoś chyba dla picu nie umieścił tam dziurki żeby ją zatykać.
pepi napisał/a: | nawet teraz mam bardzo sucho że wskazówka opadła na maxa
Pali na dotyk ale jak już zaczyna bulgotać to trzeba jechać zalać smoka
|
HARDKOR nie szkoda ci pompki? Ja co najwyżej jak komornik zaświeci to już tankuje. |
Nie wiem dla picu czy nie ale tanie g·wno z ą dziurką nie działa |
|
|
|
|
|