Autor |
Wiadomość |
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 22:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wg. mnie to wszystko jedno ile paliwa. Tylko ze na pustym najlepiej potem sprawdzić poprawność montażu.
Ja najchętniej bym zlecił przerobienie tej chorej konstrukcji na normalną.
Myślimy o tym z Ernestem. |
ja juz wymyslilem i w czwartej mojej d2 stosuje 😃. problemy sie skonczyly. zadnego trafiania w cypelki, dolewania po 5 litrow , wymieniania oringow itp. sposob jest prosty, choc jego wymyslenie pochlonelo jeden wieczor i pol nocy, sto kilkadziesiat zł i po problemie na wieki wiekow. wypala do ostatniego litra. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:07
|
|
|
Ja miałem w poprzedniej połączony zbiornik na dole ,Miedziana rurka fi 12 . |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:08
|
|
|
k44761 napisał/a: | ja juz wymyslilem i w czwartej mojej d2 stosuje 😃. problemy sie skonczyly. zadnego trafiania w cypelki, dolewania po 5 litrow , wymieniania oringow itp. sposob jest prosty, choc jego wymyslenie pochlonelo jeden wieczor i pol nocy, sto kilkadziesiat zł i po problemie na wieki wiekow. wypala do ostatniego litra. |
Teraz chłopaki chca wiedzieć jak to się je |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:09
|
|
|
nie za dobre to rozwiazanie. i wiecej z nim klopotu niz w moim:) |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:10
|
|
|
Zgadza się ,bo jak bym zaczepił o coś to masakra ,ale działało
Na szczęście już wiem jak to poskładać by działało jak należy |
Ostatnio zmieniony przez Marcin1981 2015-02-21, 23:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:11
|
|
|
nie za bezpieczne. moje rozwiazanie pozostaje w baku |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:13
|
|
|
k44761 napisał/a: | nie za bezpieczne. moje rozwiazanie pozostaje w baku |
Właśnie |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:16
|
|
|
poza tym to utrzymuje ta sama ilosc paliwa w dwoch komorach, a to powoduje, ze zle pokazuje czujnik poziomu paliwa.
przypominam, ze oryginalnie paliw najpierw wypalane jest z obydwu komor jednoczesnie, pozniej jak samo nie moze sie przelewac przez gorny lacznik pobierane jest z mniejszej, lewej komory. dopiero jak tam sie wyczerpie pobierane jest z komory z pompa. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:16
|
|
|
Ja już powiedziałem o rurce . Dawaj swój patent |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:17
|
|
|
musze zrobic manual, bo opisac sie tego nie da. trzeba zobaczyc o co chodzi. jak bede to robil jakiemus nastepnemu klientowi to zrobie kilka zdjec i opisze. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:20
|
|
|
Powiem Ci że jestem ciekawy .W byłej co drugi dzień leżałem w bagażniku .Prawie 150 postów sobie nabiłem ,w krótkim czasie |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:22
|
|
|
to jestes ekspertem u siebie nie bede rozbieral w celu zrobienia zdjec, bo dziala mi to dobrze juz ktorys tam miesiac i nie chce mi sie tylko dla samych zdjec rozbierac.
ale jak bede robil komus - napewno zamieszcze stosowna instrukcje |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:23
|
|
|
W jaki sposób wskaźnik przekłamuje? |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:25
|
|
|
Według mnie jest to najgorszy problem w tych autach . |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-21, 23:25
|
|
|
u mnie nie przeklamuje. ale jak polaczysz baki rurka lub zrobisz dziure w koszu to rozne rzeczy sie dzieja w moim rozwiazaniu przepompowywanie i system sączek w baku dziala identycznie z oryginalem. myk polega na zalozeniu w odpowiednie miejsce dodatkowej taniej pompki np z audi 80 |
_________________ Elektronika samochodowa. |
Ostatnio zmieniony przez k44761 2015-02-21, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|