Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-30, 08:27
|
|
|
Wg. mnie to wszystko jedno ile paliwa. Tylko ze na pustym najlepiej potem sprawdzić poprawność montażu.
Ja najchętniej bym zlecił przerobienie tej chorej konstrukcji na normalną.
Myślimy o tym z Ernestem. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-30, 09:08
|
|
|
Lepiej na pustym baku. Sam tak robiłem.. Oringi nasmarowałem delikatnie wazeliną techniczną (duży i mały) Po montażu zalanie 5l paliwa i testy.. Mi się udało za 1ym podejściem złożyć i hula jak złe <hura> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-30, 09:38
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ja najchętniej bym zlecił przerobienie tej chorej konstrukcji na normalną. | -jak mi padnie to zrobię właśnie tak |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-30, 12:16
|
|
|
W koncu gosciu trafil tym wodzikiem mówi ,że było czuć jak wskakuje a jak dociagal tą długą sruba to jeszcze raz siodło. Auto normalnie pali zrobilem z 15 km i nawet nie szarpnelo ,redukcje pełny gaz i wszystko ok. Zobaczę rano jak zapali. Jak będzie dobrze pomiędzy połowa zbiornika a tą jedną kreską mniej to mi to wystarczy bo tyle i tak zawsze mam paliwa. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-30, 15:44
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Lepiej na pustym baku. Sam tak robiłem.. Oringi nasmarowałem delikatnie wazeliną techniczną (duży i mały) Po montażu zalanie 5l paliwa i testy.. Mi się udało za 1ym podejściem złożyć i hula jak złe <hura> |
Tfu Tfu Tfu ale w razie czego to przyjadę po Ciebie bo nie wiem czy ja mam na tyle nerwów. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-30, 21:27
|
|
|
Dam ci namiary na kolesia ma stoicki spokój, ja jestem mechanikiem z zawodu ale takich rzeczy nie robię sam bo to mnie za dużo nerwów kosztuje. Wolę dać zarobić komuś niż dostać nerwicy. Do aut klientów podchodzi sie z mega spokojem a do swojego nawet nie mówię zawsze coś popsuje w nerwach. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-31, 16:54
|
|
|
Wszystko hula pali od kopa po 12 godz.koszyk szczelny bez wymiany oringow. |
_________________
|
|
|
|
|
Artur 84
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi a8 d2,audi 80 coupe 89
Wiek: 40 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 15 Skąd: osiek k oświecim
|
Wysłany: 2015-02-05, 18:34
|
|
|
Siemano, przyszła kolej i na moja pompe, problem ten co wiekszosc. Zapalił pochodzil 10 minut i zgasł. Ktos wspominal na forum ze plywak w lewej komorze odpowiada ( za przelew) . wytłumaczcie mi prosze kiedy i jak sie to dzieje. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-02-12, 19:20
|
|
|
Ja dziś wymieniłem u siebie pompę i trafiłem za pierwszym razem <hura> ZAciąga z drugiej komory.Odpaliłłem i patrzyłem jak ubywa i wycągło do dna <hura> Kamerka do tego nie jest potrzebna.Jest prosty sposób na to Jak coś służę pomocą |
|
|
|
|
Aleks
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 14 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2015-02-13, 18:53
|
|
|
Witam jestem też po wymianie pompy zajęło mi to razem 3 dni a dlatego że,
kupiłem na allegro zamiennik za 169zł, po zamontowaniu wypalało z kosza i nie zaciągało do niego rozwierciłem ten mniejszy nypel na pompie nic nie pomogło wymieniłem wszystkie uszczelki na koszu regenerowałem nawet te aluminiową o-ringami, wyciągałem ją z 6-7 razy myślałem że nie trafiam z przelewem zamontowałem w baku kamerkę i okazało się że trafiam za każdym razem.Po prostu te wszystkie zamienniki to loteria...
Teraz nie chcą oddać mi jeszcze pieniędzy za ten shit.dodam jeszcze że tak głośno chodziła jak bym miał alternator z zepsutym łożyskiem w bagażniku masakra
Zdenerwowałem się zamówiłem 2 pompy oryginalne z allegro z koszami zamontowałem dzisiaj i działa jak złoto, także nie jestem pierwszy chyba który stwierdza że zamienniki nie działają
Ps. Mam kosz z pompą (...) więcej na pw
Propozycję sprzedaży umieszczamy w odpowiednim dziale.
Pozdrawiam
krzychu22.p1i |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-02-14, 10:05
|
|
|
Dokładnie Ja też kupiłem zamiennik i lipa. Wypadało z kosza i koniec. Kupiłem oryginalną VDO i bajka <hura> Jak na razie 1/4 baku i opada sobie niżej |
|
|
|
|
Artur 84
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi a8 d2,audi 80 coupe 89
Wiek: 40 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 15 Skąd: osiek k oświecim
|
Wysłany: 2015-02-14, 13:24
|
|
|
Ja kupilem zamiennik i to samo, lipa. Teraz kupilem caly kosz z oryginalna pompa i chodzi cichutko ale mam problem z zapalaniem. Slychac po przekreceniu stacyjki jak zasysa tak jakby gume ;\ jak juz uda sie odpalic to elegancko idzie plynnie. Ale nie chce mi palic. Macie jakis pomysl? Dodam ze mam3/4 baku a nawet wiecej . |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-02-14, 14:09
|
|
|
Na staryych oringach składałeś???Sprawdzałeś czy na pewno trafiłeś w przelew???To wszystko musi być szczelnie złożone. |
|
|
|
|
Artur 84
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi a8 d2,audi 80 coupe 89
Wiek: 40 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 15 Skąd: osiek k oświecim
|
Wysłany: 2015-02-14, 14:16
|
|
|
Tak na starych, jak to sprawdzic? Ja kupilem caly kosz z pompa, nie rozbieralem nic. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Artur 84
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi a8 d2,audi 80 coupe 89
Wiek: 40 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 15 Skąd: osiek k oświecim
|
Wysłany: 2015-02-21, 17:35
|
|
|
Audica śmiga, oryginalna pompa i po problemie.zamiennik tak buczał w bagażniku ze sie wytrzymac nie dało. Moje nie dopatrzenie było , jeden z przewodów w koszu byl słabo dokrecony. |
_________________
|
|
|
|
|
|