Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 18:40   

Panowie, a czy krzywe tarcze objawiają się telepaniem odczuwanym na kierownicy i pedale hamulca, czy biciem w kołach, które w żaden sposób nie przenosi się na kierownicę i pedał hamulca? :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-03, 18:42   

przenoszą się też na kierownice. Mi w fordzie przy dużej prędkości tak biło kierownicą że nie szło jej utrzymać.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 18:53   

Pytam o to, bo dziś byłem u mechanika, przejechaliśmy się i to moje całe "dziwne" hamowanie wg. niego nic nie ma wspólnego z tarczami. U mnie odkąd zaczęły się problemy z biciem przy hamowaniu, jeszcze przed wymianą tarcz z klockami, związane to było z telepaniem na kołach, a nigdy te wibracje nie przenosiły się na kierownicą. Nawet najmniejszych drgań na niej nie było. A tym bardziej, że skoro tarcze krzywe to teoretycznie telepanie powinno być cały czas, a u mnie raz zatelepie i spokój, później znów i jest to takie nieregularne. Ot taka zagwostka <niewiem>
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-04-03, 19:11   

beyer28, hehhe dziwne rzeczy się dzieją :) a jak z tylnymi tarczami kolego ?? :) Bo kiedyś miałem taki przypadek, że tylne tarcze mocno biły może nie tyle na kierownice ale auto dostawało drgań mocnych przy hamowaniu :) najłatwiej sprawdzić jadąc i delikatnie ręcznym hamować tak aby klocki dochodziły do tarcz i jak będzie tak samo jak dzieje się u Ciebie to tył do wymiany :) )

Powiem Ci, u mnie w D2 tarcze biły strasznie, ale był problem bo pościągałem koła mam zegar w domu itd sprawdziłem kilka razy i nic proste, a One pod wpływem temperatury się krzywiły i biły strasznie a jak sprawdzałem na zimnych to nic elegancko :/ wymieniłem i diagnoza okazała się prawidłowa :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2014-04-03, 19:56   

To masz zagwozdke identyczną jak moja,u mnie to samo,wszystko sprawdzone,zawias,hamulce itd a telepie niemiłosiernie.
Założyłem letnie koła 20 i podczas jazdy tez telepie,raz mocniej raz lżej, na zimowych nie było tego czuć,było tylko przy hamowaniu, ale zimowe mam16.
Jadę jutro koła sprawdzić,czy proste itd,jezeli tak,to jadę na rolki,moze coś pokaż
,a jak nie to rozbieram wszystko od nowa.
Już mam tego k...a dość.
Trzecie moje A8 i pierwszy raz takie jaj,do tego rozrusznik do zrobienia,pekla jedna sprężyną i zgubiłem kratke ze zderzaka, zlamalem od kumpla lewarek, a moja zabka się spie....ila,załamać się idzie.
Części już jadą do mnie,trzeba się brać za to wszystko.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 20:19   

Oj dziwne, dziwne :) Co ja bym dał, żeby pojawił się człowiek, który jednoznacznie mógłby stwierdzić o co kaman :) ale z tymi tylnymi tarczami to jest jakiś trop, bo wymieniane były przez poprz. właściciela już jakiś czas temu i tylko bosch niestety, a do tego klocek z jednej strony mam zjechany do połowy, bo dłuższy czas jeździłem na nie świadomce <tjaa> z zakleszczonym zaciskiem - tłoczek się zblokował i trzymał, a więc może od tego tarcza się skrzywiła też. Jutro sprawdzę patent z tym ręcznym, chciałbym żeby to było to.
Najbardziej zastanawia mnie to, czemu to uwidoczniło się dopiero po zmianie opon na letnie, tych gorszych w moim przypadku, bo to ich ostatni sezon.
Jest jeszcze jedna rzecz - teoria mechanika. Powiedział mi, że mój samochód mógłby robić jako tester równości dróg w GDDKiA :D bo poprzez utwardzone zawieszenie z przodu (S8) i już twarde opony na dość dużej feldze 18', jak żaden inny samochód wyłapuje wszelakie nierówności nawet na teoretycznie prostej drodze. Dodatkowo po przejażdżce stwierdził, że to "gorsze" hamowanie występuje właśnie tylko na tych nierównych drogach.
Reasumując dojść o co chodzi z tym hamowaniem u mnie to jak wygrana na loterii i wysyłam litra dobrej wódki pod wskazany adres temu, kto postawi trafną diagnozę :D
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-04-03, 20:33   

beyer28, Hehe :) mówię sprawdź tylne tarcze tak jak Ci pisałem :) ) miałem taki przypadek ostatnio w Lexusie Rx. Klient przyjechał, że tarcze biją i, żebym wymienił. Tak zrobiłem i dalej to samo, przejechałem się sprawdziłem tył i bije, nowy komplet na tył i zero bicia :) Klient zadowolony :) )

A na zimówkach w ogóle tego nie czułeś ??
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 21:15   

Jakub, dokładnie, czasami to idzie się pochlastać. Człowiek robi coś wkoło, wsadza w ten samochód kasę, mnóstwo czasu, zaangażowania i serca przede wszystkim, wciąż nie jest tak jak by chciał. Ostatnio czyściłem odmę, bo wyła, po przeczyszczeniu ryczy dwa razy mocniej, a sucha <niewiem> aż wioska jeździć jak się zagrzeje. Niewdzięczne to jest bardzo :/ Ze mnie w robocie to już się śmieją, że mam dobry samochód i zamiast spokojnie jeździć, to ja wnikam cały czas i wkólko bym coś robił <niewiem> Leję na to bo i tak I Love This Car :)
Lukasz, na zimówkach tego nie było, tak mi się przynajmniej wydaje :) wyłapałbym to raczej. Sprawdzę ten tył jutro z samego rana, bo może rzeczywiście to będzie,dzięki za pomysł <okioki> pozdro
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-04-03, 21:30   

te zaciski zapiekające też przyczyniają się za krzywienie tarcz i jak sprawdzałem vin to 2 razy wymieniane były zaciski na obu osiach i już wiem dlaczego...
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 21:41   

To czemu były wymieniane? bo jak ze względu na zapieczone tłoczki to racze regeneracja. Chociaż kto na zachodzie regeneruje, w sumie tam tylko wymiana :) Ja u siebie tył z jednej strony regenerowałem i na szczęście tłoczek udało się uratować
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-04-04, 07:53   

samochód był serwisowany w szwajcarii w aso więc kto tam bawi się w regeneracje ....nawet w aso mi powiedział pan co sprawdzał vin że rzadko zdarza się żeby ktoś tak pakował kase w serwis. nawet magiel z serwotronik wym. został a cena w aso 4.9k
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-04-05, 06:40   

beyer28, i jak tam?? Dowidziales sie czegoś? :-)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-05, 12:06   

Hej. na razie stoję w miejscu.Twój patent z tylnymi tarczami sprawdzałem i niestety nie to. Zaraz do Fossa jadę to zapytam, może naprowadzi mnie jakoś.Sam już nie wiem, dojeżdżając do świateł bez hamowania mam wrażenie, jakby nierówno się toczył przodem-takie mikro nierówności :) ,a więc może rzeczywiście to nie tarcze. Tylko co... <hmm>
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-04-05, 13:03   

najlepiej jakby podmienić inne koła ..
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-05, 16:30   

Dokładnie,podmianka mogłaby coś więcej powiedzieć, ale niestety nie posiadam drugiego kompletu na zamiankę :( Ale po dzisiejszej jeździe na trasie, przy hamowaniu z większych prędkości telepawce towarzyszy regularne stukanie w prawym kole, przed wymianą też to było. Czyżby zacisk? <niewiem>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.