|
Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-01, 16:50
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | no to jeszcze pozostaje piaste sprawdzić czy nie ma bicia |
Dziś dzwoniłem do kilku warsztatów zajmujących się toczeniem z nadzieją, że wrzucą najpierw piastę i tarczę na zegar i będzie wiadomo, jedna odpowiedź u wszystkich: "Panie u nas się nie sprawdza, u nas się toczy". No tak, bo jeszcze wyjdzie, że proste i zarobku nie bedzie <niewiem> Masakra, wychodzi na to, że aby sprawdzić to sobie najpierw zegar będę musiał kupić
Ciężki temat więc albo w ciemno najpierw przetoczę tarcze, albo kupię zacisk i wymienię.Chociaż jakby piasta, albo tarcza była krzywa to stukania w kole teoretycznie nie powinno być <niewiem>
Mam jeszcze takie ciche jakby strzelanie, pukanie (ciężko to nazwać) przy dohamowywaniu, przy samym puszczaniu hamulca, ale nie wiem, czy to ma jakiś związek z tym wszystkim <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-04-01, 19:24
|
|
|
TO moze stukac tak przegub wewnetrzny |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-02, 19:42
|
|
|
tez tak podejrzewam u siebie. bo teraz po wymianie magla jak wszystko sie usztywniło to przy większych prędkosciach też mi wibruje. Tak pojerzewałem zacisk ale najpierw wrzuce letnie koła i wtedy zobacze czy to nie felgi czasem albo opony zimowe.
beyer28, ja bym na Twoim miejscu zregenerował zacisk niż kupował jakąs niepewną używkę, chyba że pewna będzię, ale co naprawione to naprawione |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-09, 16:45
|
|
|
Dziś zawiozłem tarcze do przetoczenia. Najpierw pomiar bicia - prawa tarcza 0,4 czegoś tam lewa ok. Tokarz przetoczył obie, po założeniu...zero bicia, stukania . Po temacie Panowie, jest dobrze dopiero teraz hamuje jak powinien.
Teraz obserwuję i czekam kiedy znów to wróci bo wiadomo jak jest z tarczami
po przetoczeniu
Jak objawy znów wrócą już toczenia nie będzie - 360mm d3 wjeżdża od razu. Po dziś dzień pluje sobie w brodę, że nie zrobiłem tego od razu. Ale dobra, co się odwlecze to nie uciecze, jak to mówią |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |