Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 17:49   [D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon

Witam. Panowie mam pytanko, dziś wymieniałem opony i zaraz po wyjechaniu od wulkanizatora poczułem jakby nie równo hamulce brały, takie hamowanie pulsacyjne przy do hamowywaniu do świateł. 1000km temu wymieniony zestaw tarcz i klocków, a więc to wykluczam, bo traktuje je bardzo ostrożnie, więc nie ma mowy o przegrzaniu. A tym bardziej, że na zimówkach wszystko było elegancko.Może macie jakieś pomysły?dodam, że te moje letnie to już ostatni sezon i dodatkowo wrzuciłem z tyłu na przód(względem poprzedniego sezony), bo minimalnie były lepsze. Mógł coś spieprzyć wulkanizator?A już się cieszyłem, że po wymianie hebli wkońcu będzie ok ;( pozdro
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-04-01, 17:57   

Albo złe wyważanie albo jajowate opony.




Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 18:07   

Ok, ale czyż gdyby było tak jak piszesz, to nie cały czas byłyby drgania?a tu przy delikatnym dohamowywaniu czuć jakby nierówne branie hamulca. Szczerze to tak samo było na starym zestawie, przed wymianą.
Ostatnio zmieniony przez beyer28 2014-04-02, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-04-01, 18:22   

beyer28 napisał/a:
Boję się, że mógł mi coś skrzywić...


Często używają dużego młota do ściągania.





Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 18:42   

Na zimówkach trochę skopane wyważenie było i delikatne wibracje miałem. Tu jeszcze zwróciłem uwagę, aby się przyłożył i mówił, że teraz wyważone są na pewno ok. Wibracje zniknęły, ale za to dostałem hamowanie pulsacyjne :/ Normalnie jak nie urok to sraczka...Jak przyjdzie mi jeszcze raz wymieniać heble to się w.....e <onie> A może założył mi inną felgę z nadmiarem syfu od wewnątrz i nierówno teraz przylega do tarczy <hmm> Sam już nie wiem. No nic jutro zamienię koła, bo może rzeczywiście opony jajowate...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-01, 19:25   

Jeśli podczas jazdy nie masz tego tylko podczas hamowania to ja bym obstawiał hamulce. Byłeś przy wymianie? Nie prał nic młotkiem? Może chciał być dobroduszny i obtłuc ci tarcze z rdzy której i tak nie posiadasz po przebiegu 1 tyś km.

Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.

A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 20:02   

ernesto napisał/a:
Jeśli podczas jazdy nie masz tego tylko podczas hamowania to ja bym obstawiał hamulce. Byłeś przy wymianie? Nie prał nic młotkiem?

Patrzyłem na ręce cały czas. Koła normalnie były ściągane kluczem dynamo i tak samo przykręcane, a więc teoretycznie nic tam nie można było spieprzyć, żadnego młota nie było, bo bym napewno nie pozwolił potraktować młotem "jedynej" :) . Liczę na to, że może te opony koślawe, bo połasiłem się o 1mm bieżnika <tjaa> i założyłem z tyłu na przód

ernesto napisał/a:
Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.

Tak zrobię

ernesto napisał/a:
A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?

Nie, tylko przy delikatnym dohamowywaniu.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-01, 20:27   

Daj znać co i jak. Jak będziesz zakładał koła to dobrze przeczyść powierzchnie i przepatrz zaciski czy nic tam przypadkiem nie wpadło.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 20:42   

ernesto napisał/a:
Daj znać co i jak. Jak będziesz zakładał koła to dobrze przeczyść powierzchnie i przepatrz zaciski czy nic tam przypadkiem nie wpadło.

Chodzi Ci o powierzchnie tarczy, czy wewn. felgi?czy jedno i drugie :) ?Przepatrzę i na pewno dam znać. dzięki pozdro
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-04-01, 20:44   

beyer28, a może to ABS drży?? może któryś czujnik się wysunął ?? :) albo koło nie dokręcone innej opcji nie widzę :/
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 21:02   

Nad kołem niedokręconym też już myślałem i to sprawdzę jako pierwsze, jak jutro wstanę, bo dziś już 3 browary zrobiłem <hura> i jeszcze stołeczna mnie zaaresztuje, jak się zacznę kręcić przy swoim własnym aucie :D abs możliwe, ale to musieli mi coś przy wymianie naruszyć, bo przed wszystko było och i ach :)
Ostatnio zmieniony przez beyer28 2014-04-02, 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-04-01, 21:04   

beyer28, nie pamiętam jak jest w D2 po FL, ale kiedyś w D2 przed FL miałem coś takiego, że coś robiłem przy zawiasie i właśnie się czujnik wysunął i tak jak mówisz auto hamowało pulsacyjnie. Docisnąłem czujniki wszystkie i ustało :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 21:13   

Łukasz a gdzie te czujniki dokładnie się znajdują?[/list]
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-04-01, 21:20   

beyer28, przy każdym kole wchodzą w zwrotnicę kabel długi i czujnik na końcu:) tylko mówię w D2 FL mogą być już przykręcane, a nie tylko wtykane jak przed FL, ale warto sprawdzić :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01, 21:38   

Sprawdzę napewno :) dzięki pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.