Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-11, 20:49   

krzychu22.p1i napisał/a:
Odnośnie tematu czyli hamowania pulsacyjnego to stawiałbym na blokowanie tłoczka w zacisku

Ale czy zablokowany tłoczek powodowałby drgania przy hamowaniu <niewiem>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-04-11, 21:02   

Na zimnym i rozgrzanym zestawie jest to samo?

Dodano:
Takie coś na necie znalazłem teraz: http://www.teko.waw.pl/us...hamulcowych.htm
_________________
 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-11, 21:24   

krzychu22.p1i napisał/a:
Kolego .04 to 4 setki, a 4 mikrometry to .004 :P Inaczej mówiąc 40 mikronów to 4 setki ;)

Swoją drogą mierzenie bicia tarcz czujnikiem mikronowym to paranoja, setkowy wystarcza to tego.

Prawa tarcza cztery setki bicia, lewa dycha. Ta druga do wyrzucenia. Podobno max tolerancja to .05mm

Odnośnie tematu czyli hamowania pulsacyjnego to stawiałbym na blokowanie tłoczka w zacisku lub przegrzanie tarcz bo klocki i tarcze są nowe.


Masz racje. Mierzone było setkowym, nie mikronowym. Z tego co zrozumiałem, to obie tarcze będą na gwarancji wymienione, bo moi twierdzą, że 3 setki mogą już dawać bicie.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-12, 08:34   

uszek napisał/a:
sam byłem świadkiem jak w fabryce brembo rzucają tarczami


Nigdy więcej. Raz w życiu kupiłem tarcze brembo do forda Mondeo i po 4 tyś bicie, objeździłem się po warsztatach jak głupi. Zawieszenie, opony, wyważanie. Aż wpadłem na pomysłżeby wsadzić stare tarcze i zobaczyć co się stanie. Po wsadzeniu nie było problemu więc tarcze oddałem na reklamacje i po dwóch tygodniach dali mi nowe. Jak zapytałem jaka była przyczyna że tarcze się pokrzywiły to nie uzyskałem odpowiedzi. Nic, założyłem drugi komplet i po przejechaniu 400 km przy prędkości 100 delikatnie na pedał hampla i bicie :/ myślałem że mnie krew zaleje. Zwróciłem i kupiłem oryginalne fordowskie i problem się skończył. Nawet w samym sklepie chłopaki mówią że brembo zeszło na psy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-04-12, 12:06   

ernesto napisał/a:
uszek napisał/a:
sam byłem świadkiem jak w fabryce brembo rzucają tarczami


Nigdy więcej. Raz w życiu kupiłem tarcze brembo do forda Mondeo i po 4 tyś bicie, objeździłem się po warsztatach jak głupi. Zawieszenie, opony, wyważanie. Aż wpadłem na pomysłżeby wsadzić stare tarcze i zobaczyć co się stanie. Po wsadzeniu nie było problemu więc tarcze oddałem na reklamacje i po dwóch tygodniach dali mi nowe. Jak zapytałem jaka była przyczyna że tarcze się pokrzywiły to nie uzyskałem odpowiedzi. Nic, założyłem drugi komplet i po przejechaniu 400 km przy prędkości 100 delikatnie na pedał hampla i bicie :/ myślałem że mnie krew zaleje. Zwróciłem i kupiłem oryginalne fordowskie i problem się skończył. Nawet w samym sklepie chłopaki mówią że brembo zeszło na psy.
Hmmm, nie mam pojęcia czemu, ale uważam że miałeś jakiegoś totalnego pecha ! Ja z kolei na brembo złego słowa nie powiem. Mam tez w A4 tarcze brembo + klocki ferodo i jest malina <hura>
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-12, 15:47   

krzychu22.p1i napisał/a:
Na zimnym i rozgrzanym zestawie jest to samo?

Dodano:
Takie coś na necie znalazłem teraz: http://www.teko.waw.pl/us...hamulcowych.htm


Znalazłem tą firmę wcześniej i chyba do nich podjadę, dzięki Krzychu. Co do różnic na zimnym i rozgrzanym zestawie to ciężko powiedzieć, bo u mnie to jest niesamowicie nieregularne, bo czasem występuje na zimnym, czasem na ciepłym, a czasami wcale. Raz telepnie na zimnym, na ciepłym spokój i na odwrót, ale telepaniu często towarzyszy stukanie w prawym przednim kole, a i u mnie to bicie w ogóle nie przenosi się na kierownicę, tylko koło. U mnie to nie jest jednoznaczne, bo raz jest, a większości jazdy nie ma, dziwne.
Dziś byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić hamulce. Żadnych krzywizn na tarczach ta ich machineria nie wykazała. Wg nich tarcze przód i tył proste, hamulce biorą równiutko przód i tył, z ręcznym wszystko w najlepszym porządku <niewiem>
 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-16, 13:28   

Dzis odebralem swoj samochod od mechanika. Po wymianie elemntow o ktorych pisalem jest IDEALNIE - zadnych drgan. Co wiecej, tarcze po wrzuceniu na maszyne okazaly sie proste (niewiem dlaczego pomiar na samochodzie dawal bicie) i zostaly spowrotem zalozone.

beyer28 - moj mechanik to Auto-Magic w Lomiankach na ul. Kolejowej 156, tel. (22) 751-87-80.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-16, 18:36   

zaxaz napisał/a:

- pekniete wszystkie 3 simerblocki mostu
- luzna podpora walu
- luz na koncowkach drazkow przod

Czyli po wymianie tych elementów jest git?
Dzięki za namiar, też tam uderzę. A ile Cię to kosztowało? Części sam łatwiłeś?
 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-16, 19:12   

Części oni zamawiają i maja przyzwoite ceny.

Zakres prac:
- wymiana 3 simerbloków mostu (brak zamienników, są tylko oryginalne)
- montaż linek hamulca ręcznego (tą cześć załatwiałem sam) i ustawienie
- regeneracja podpory wału + wyważenie wału
- wymiana obu końcówek drążków przód
- ustawienie geometrii
- przetoczenie tarcz przednich (bo były krzywe)
- spawanie dziurawego wydechu

Części + robocizna = 1650zł.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-30, 16:39   

Wymieniłem tarcze, klocki, felgi,opony, ostatnio kompletne zawieszenie z przodu, zbieżność, hamulce sprawdzone na SKP i dalej problem pozostał, chociaż już w mniejszym stopniu.

Główny objaw- hamowanie pulsacyjne (jakby nierówne branie)) podczas delikatnego hamowania, które wraz ze wzrostem prędkości zmienia się w drgania połączone z regularnym stukaniem w kole. Rzecz się dzieje tylko i wyłącznie w prawym przednim kole, reszta spokój. Drgania w żadnym wypadku nie przenoszą się na kierownicę i pedał hamulca.

Pany doradźcie coś, bo jeszcze trochę to chyba w kaftanie mnie wywiozą, bo powoli staje się to moją obsesją :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-30, 18:44   

piasta lub krzywa półoska lub może zacisk hamulca zapieczony i nie do końca hamuje jak trzeba ...

albo drogi Mariuszu już jestes przewrażliwiony :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-30, 19:01   

martin_rs4 napisał/a:

albo drogi Mariuszu już jestes przewrażliwiony :)
Raczej nie to Marcinie, bo niestety wiem co czuję :/
Półośka by raczej również dawała podczas jazdy znać o sobie, zacisk był dziś sprawdzany i niby klocek trochę chodził na boki, majster coś tam poprawił to mam wrażenie, że jest jeszcze gorzej :/ sam już nie wiem, może zacisk wymienić...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-30, 19:26   

a odpowietrzony masz układ hamulcowy, niby pierdoła a może też mieć jakis wpływ na hamowanie <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-30, 20:48   

Chciałbym żeby to była taka pierdoła, ale u mnie póki co wszystko zgodnie ze sztuką robione.Myślałem, że po wymianie zawieszki się uspokoi, a tu lipa. Trochę podobne to do ciągłego działania abs <niewiem>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-31, 10:25   

no to jeszcze pozostaje piaste sprawdzić czy nie ma bicia
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.