Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-27, 19:27   

Nie obraź się kolego ale to bzdura, różnice pomiędzy czerwonymi valtekami a Keihin jest praktycznie niezauważalna (jeśli mówić o zużyciu gazu) różnica polega na trwałości oraz w kosztach zakupu
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-09-27, 22:51   

colln napisał/a:
różnica polega na trwałości oraz w kosztach zakupu


różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy, niezależnie od warunków.

Krótko mówiąc Keihin i jego klony działają jak wtryskiwacze benzynowe, a inne zwłaszcza przy niskich temperaturach żyją własnym życiem. Czyli trochę przylewają albo ogólnie nie dają rady itp.

Za jakość trzeba płacić, w moim przypadku za koreańskie klony Keihinów trzeba było dopłacić 1000zł. Podziękowałem i skończyło się na Magic Jetach. Od montażu w marcu 2010 wszystko działa bez zarzutu.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-09-28, 04:39   

Magic Jet to najlepsze budżetowe wtryskiwacze na rynku, z wyższej półki Matrix/Hana/Medy/Keihn
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-28, 20:06   

artekk napisał/a:
różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy,


no prawda co piszesz ale mówimy o wpływie na zużycie lpg przyjmując za punkt wyjścia nowe sprawne valteki i inne drogie i wtedy różnice są ale naprawdę niewielkie
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-29, 05:11   

Możliwe możliwe, gazownikiem nie jestem, ale wiem że ma lepsze graty w Audi niż w BMW i na butli w BMW robiłem niecałe 320km, a w Audi spokojnie 350km.
Ostatnio zmieniony przez tomi5 2010-10-14, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-09-29, 09:15   

artekk napisał/a:
różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy, niezależnie od warunków.

Krótko mówiąc Keihin i jego klony działają jak wtryskiwacze benzynowe, a inne zwłaszcza przy niskich temperaturach żyją własnym życiem. Czyli trochę przylewają albo ogólnie nie dają rady itp.


i nie trzeba ich kalibrować co rusz jak to jest w przypadku waldemarów 3 ohm, nowy typ Valtek 34 w testach początkowych wypada całkiem nieźle ale należy poczekać i wyciągnąć wnioski po większych przebiegach.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-09-30, 08:56   

[quote="FOSS"]
daro72 napisał/a:
Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK.

Ja u siebie mam po prostu filtr z dwoma króćcami wlotowymi i dwoma wylotowymi. Z jednego i drugiego reduktora gaz dochodzi do filtra gdzie "miesza się" i rozchodzi na dwie strony silnika osobnymi przewodami. Czym to w praktyce skutkuje. Ano tym, że jak padnie lub rozreguluje się jeden reduktor jeździmy nadal "bezproblemowo". Miałem taką sytuację, gdzie chodził tylko jeden reduktor (przypadkowo i bezwiednie odłączyłem zasilanie). Jeździłem czas jakiś nie wiedząc o tym ale w trasie podczas ostrzejszego przyspieszenia w okolicach 3,5 tys. obr. przechodził mi na Pb, lekko przyspieszając jechał normalnie do 6 tys. Podejrzewałem zapchany filtr fazy lotnej i podczas wymiany zauważyłem dyndający kabelek przy reduktorze. Myślę, że rozwiązanie proste a skuteczne.
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-10-14, 12:30   

Lekkie podsumowanie odnośnie instalacji LPG w V8 Audi. Warto ogarnąć. http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=89291 Sebastian modyfikował mi instalkę po druciarzach. Polecam go w 100%.
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-10-14, 18:53   

Od półtora roku mam również instalację KME z reduktorem KME Gold jednym oczywiście. Ogarnia do 380KM. Jeździ bezproblemowo, tak samo latem jak i zimą, przy normalnej jeździe i długotrwałym butowaniu. Zero problemów.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-14, 21:08   

SERGIO napisał/a:
Od półtora roku mam również instalację KME z reduktorem KME Gold jednym oczywiście. Ogarnia do 380KM. Jeździ bezproblemowo, tak samo latem jak i zimą


zgadza się ale i tak znajdą się tacy co powiedzą, że nie masz racji bo oni swoje wiedzą (chociaż masz to fizycznie tyle czasu)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-10-15, 10:04   

Można tak w nieskończoność, każdy ma swoje racje, ja założyłbym dwa reduktory podobnie jak większość doświadczonych i pojętnych instalatorów. Co z tego, że subiektywne odczucia wskazują na to, że jest ok, a po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie, kropka.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-10-15, 10:14   

mastacrx napisał/a:
po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie


dobry gazownik nie puści w świat auta, w którym w jakichkolwiek okolicznościach jest za ubogo.

Czy Tobie się podoba, czy nie, D2 4.2 z jednym reduktorem śmigają bez zubażania mieszanki w całym zakresie obrotów, więc autorytatywne stwierdzenia jak powyżej są pozbawione sensu. Amen. :)
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-10-15, 10:32   

Ja wyraziłem już swoje zdanie. Amen, koniec, kropka. ;-)
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-10-15, 15:41   

mastacrx napisał/a:
Można tak w nieskończoność, każdy ma swoje racje, ja założyłbym dwa reduktory podobnie jak większość doświadczonych i pojętnych instalatorów. Co z tego, że subiektywne odczucia wskazują na to, że jest ok, a po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie, kropka.


- Nie wiem czy kolego jesteś pojętnym instalatorem? Nie napisałeś nam tego. Pisząc tak obrażasz np. instalatorów którzy mi zakładali instalację !

- Rozumiem że posiadasz silnik 2.8 w swoim aucie a nie 4.2 więc nie wiem czy wiesz jak jeździ 4.2 na 1 czy 2 reduktorach - czyli teoretyzujesz rozumiem... a może ktoś przewiózł cię autem z silnikiem 4.2 na gazie i stąd te opinie ?

- nikt z nas nie pisał o subiektywnych odczuciach - w moim aucie w żadnym zakresie obrotów nie jest za ubogo i jest to sprawdzone i przez instalatorów jak i przeze mnie w praktyce w trakcie użytkowania auta - ostatnio bawiliśmy się w wyścigi z kilkoma kolegami-posiadaczami A8 i jeśli auta szły równo z moim lub zostawały w tyle nie może oznaczać, że mojemu silnikowi czegoś brakuje.

- wypowiedzi typu tak jest i ... koniec słyszę na co dzień od mojego 3 letniego synka ,,nie, bo nie...!!! Takie wypowiedzi do niczego nie prowadzą

Nie chodzi przecież o to, aby się kłócić czy udowadniać na siłę, że ktoś się myli, moim zdaniem jeśli instalator doskonale wie co robi, wie jak prawidłowo podłączyć instalację, jakie przewody(średnica) poprowadzić pod autem, gdzie się wpiąć, jak dopasować do siebie wszystkie komponenty jakie ciśnienie ustawić itp. itd to nasze 4.2 czy nawet 5,7 Hemi będą bezproblemowo jeździły na jednym reduktorze i nie trzeba wydawać kasy na dwa
Miałem przykład taki, że kolega mój miał dwa reduktory w A8 4,2 i auto mu nie chodziło, ciągłe wypadania zapłonów, nierówna praca, brak mocy, gorsze osiągi po zmianie instalacji całej i założeniu m.in reduktora KME Gold auto chodzi idealnie, więc tak jak pisałem wszystko zależy od tego kto to zakłada i czy ma o tym pojęcie i wie jak w praktyce te umiejętności wykorzystać.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-10-15, 17:12   

Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ani skłócać jednego z drugim ale...
po zakupie swojej eSy założyłem do niej gaz firmy BRC (oczywiście nie ja osobiście zakładałem tylko firma w tym sie specjalizująca)... S8 to najmocniejsza wersja wolnossącego 4,2V8 a mimo to w mojej instalacji jest tylko 1 reduktor i w moim subiektywnym odczuciu jeździ całkiem dobrze w całym zakresie obrotów...

Moje A8 D2 FL 4,2V8 miało założoną instalację STAG'a i też było na jednym reduktorze i jakoś jeździł...

więc chyba jednak można złożyć na jednym reduktorze tak aby to jeździło ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.