Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Końcówki wydechu po obu stronach  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-18, 20:52   

dzwek troszke jak z puchy ale moze to wina nagrania , wizualnie 5+
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-06-19, 07:47   

A tą przepustnicą na tłumiku końcowym jakoś sterujesz ?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-19, 08:41   

Przepustnic nie ma, tłumiki kupiłem nowe tanio ale dlatego że bez przepustnic. Wylot spalin jest puszczony otworem otwartym pernamentnie. Tam gdzie są oryginalnie przepustnice zadeklowałem otwory :) Dzwięk pod obciążeniem jest bardzo dolasty ale cichy. Postaram sie wkleić jeszcze inny filmik bo to faktycznie niewiele słychać. Z drugiej strony każde podkręcenie głośności i walorów basowych powoduje wzrost buczenia w środku auta.

Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8 :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-19, 10:25   

Mucholejkolator napisał/a:
Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8 :)

eeee no przesadziłeś...... przecież w mojej ex S8 było całkiem fajnie, nie buczała w środku a na zewnątrz ładnie gadała.....
zresztą twoje modyfikacje też nie które były całkiem całkiem.... tak moim zdaniem ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-24, 22:35   

Damian, Twoja buczała na 100 % tylko nie było to tak odczuwalne bo była to S8 w której skrzynia prowadzi samochód w innym, zdecydowanie wyższym zakresie obrotów :) U mnie jest 4hp i ta przy normalnej jeździe często bywa w nieprzyjemnym zakresie obrotów ;( Poza tym Simons nie był przesadnie basowym tłumikiem co jest właściwie jego zaletą.

U mnie jest niby cicho teraz. Ludzie znający mój samochód, którzy poznali moje buczenie mówią że jest jak niebo i ziemia teraz. Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-25, 00:59   

Mucholejkolator napisał/a:
Damian, Twoja buczała na 100 % tylko nie było to tak odczuwalne bo była to S8 w której skrzynia prowadzi samochód w innym, zdecydowanie wyższym zakresie obrotów :)

Oj to chyba nie tak jak piszesz.....
ja akurat 90% swojej jazdy robię na TIP zmieniając biegi z kierownicy a więc tryb pracy skrzyni sam wybieram pod siebie....... i wcale nie jeździłem często na wyższych obrotach bo właśnie z niższych ten wydech fajnie bulgotał....
przyznam szczerze, że po kilku latach w D3 już nie pamiętam jak moje S8 dokładnie brzmiało ale wciąż uważam że nie buczało..... tym bardziej, że przecież przez ponad pół roku miałem równolegle jeszcze zwykłe A8 - tam miałem wycięty tłumik końcowy i tylko rury na przelocie i właśnie tam było męczące buczenie na niskich obrotach a do S8 jak wsiadałem to było zdecydowanie lepiej :)

Mucholejkolator napisał/a:
Poza tym Simons nie był przesadnie basowym tłumikiem co jest właściwie jego zaletą.

No ja do dziś jestem pod wrażeniem tego tłumika.... szukałem czegoś dobrego i jak mi gość z firmy tuningowej zaproponował tego Simonsa to jak dla mnie to był jakiś NoName..... a tu okazało się, że to bardzo dobry tłumik który nie drze się rasowo jak Supersprint, który jest w miarę kulturalny a jednocześnie oddaje pięknie bulgot V8 i strzelanie w wydechu i do tego wszystkiego za przystępną cenę <kocham>

Mucholejkolator napisał/a:
Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort :)

Potrafię zrozumieć..... przelot w mojej ex A8 D2 też mi przeszkadzał..... i pewnie szybko bym go dalej przerabiał gdyby nie to, że od momentu dokupienia S8 A-ósemką jeździłem naprawdę sporadycznie, 1 na tydzień albo 1 na 2 tygodnie, więc mi to tak nie przeszkadzało.

Muszę przyznać, że teraz w D3 wydech wydaje mi się wręcz idealny ale.... jak wspominałem mam plan na dalsze przeróbki żeby gadał jeszcze lepiej ale wciąż odsuwam to w czasie bo mam też czasem takie wahania nastrojów kiedy chciałbym żeby był on trochę cichszy...... może głupio to brzmi w moich ustach ale jednak, rzadko bo rzadko, ale mam czasem ochotę pojechać w trasę w pełnym komforcie (bez zawieszenia sportowego i bez tej gleby) i w pełnej ciszy i spokoju (bez tego pięknie gadającego wydechu) <pomusz>
chyba muszę sobie dokupić D3 W12 w Longu na takie spokojne rodzinne wycieczki <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-06-25, 07:54   

FOSS napisał/a:
może głupio to brzmi w moich ustach ale jednak, rzadko bo rzadko, ale mam czasem ochotę pojechać w trasę w pełnym komforcie (bez zawieszenia sportowego i bez tej gleby) i w pełnej ciszy i spokoju (bez tego pięknie gadającego wydechu) <pomusz>
chyba muszę sobie dokupić D3 W12 w Longu na takie spokojne rodzinne wycieczki <tjaa>


Między innymi dla tego też sprzedałem S8 ;)
Taka limuzyna wygląda pięknie jak jest duża felga i siedzi nisko oraz ładnie buczy, bynajmniej mi taki wizerunek pasuje. Jednak takie zestawienie ni jak ma się do naszych dróg... Oczywiście, są ładne nowe odcinki, ale dojazd do nich jest jaki jest.
Prawda jest taka, że wzajemnie na forum się nakręcamy, ten zmodził to i owo to ja zrobię krok dalej i jeszcze niżej auto posadzę itp itd ;) Fajnie pojechać na spota takim autem, poszaleć, ale na co dzień takie auto męczy. Idealnym na to rozwiązaniem jest kilka aut w garażu, jednak jak to zwykle bywa brakuje $$$ aby wszystkie potrzeby ziścić.
Sumując powyższe + poważne problemy z kręgosłupem = zdradziłem audi i kupiłem X5 4,8is
Wrażenia z jazdy pozytywne, jest bardzo komfortowo oraz wystarczająco szybko, plecy nie męczą się tak bardzo, a auto jak auto, jak widzę D3 to łezka się kręci za tym autem :/
Nic, jeszcze wszystko przed nami, myślę że kolejne auto to albo X5M albo D3 4,2 TDI
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-25, 13:43   

Panowie nie bujajcie tylko przyznajmy że przemija nasza młodość i nic nam jej nie zwróci. Problemy z kregosłupem czy nadwrażliwośc na dzwięki-znam to doskonale. Są bardziej komfortowe auta niż A8 ale nie mogę póki co narzekać.
Jeden sobie W12 sprawi a ja mogł bym szukac zadbanej Sklasy w 140 bo to kanapowóz przeciee. Czas pokaże.
sebos17,Zmień w profilu auto jak już masz inne.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-25, 19:03   

Eeeee chyba się nie starzejecie?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-31, 07:23   

Tak się przyglądam co tutaj się przewinęło od początku tematu, bo zastanawiam się nad jakąś modyfikacją mojego stockowego wydechu w eSie i nasuwa mi się kilka pytań.

Mucholejkolator Ty widzę sporo cudów ze swoją d2 wyczyniałeś :D powiedz mi jak ogarnąłeś temat wycięcia zderzaka do swojego ostatniego moda? Otwory wydają się być nieco mniejsze od standardowego na dwururkę z lewej...
Wcześniej miałeś 2x2 i plastik na dole to raczej nie było problemu ale teraz to nie wiem :P

Poza tym ciągle mam dylemat co zakładać ze względu na brak/małą ilość dedykowanych wydechów a niektóre z tych dedykowanych to już wyglądają tak, że wstyd :P

Spodobało mi się coś takiego (bodajże S4 B6 cat-back zmodyfikowany):



lub ewentualnie takie 2x2 (ładnie spasowane i w miarę "grzeczne") :



Nie zamierzam wstawiać sobie jakiejś gigarury ale chciałbym przede wszystkim, żeby było symetrycznie po obu stronach ale w miarę elegancko bez zbędnej przesady...

Coś takiego jak jest u Mucholejkoltora obecnie też jest fajne, bo rozwiązuje troche dylemat niezdecydowania między 2x1 a 2x2 bo są 2 szerokie końcówki :) Poprzednie 2 płaskie za to trochę za bardzo wystawały za zderzak...

Kurdę nawet połowa zdjęć w googlach po frazie "a8 d2 wydech" to zdjęcia wydechu Mucholejkolatora :D przerabiałeś już chyba wszystko :P

Oprócz symetrycznych końcówek chciałbym też X-pipe.
Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?

Wszelkie opinie i sugestie mile widziane :D
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-01, 07:58   

r4q napisał/a:
Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?

W Warszawie firma EL-TEC - polecam, robili od podstaw m.in. mój obecny wydech w D3.... pełen custom, oprócz rur prostych żaden z elementów mojego wydechu nie jest dostępny w katalogu jakiejś firmy bo wszystko to własna robota chłopaków tej firmy.

Jakbyś chciał do nich uderzać to daj znać, znam właściciela w miarę dobrze więc mogę pomóc ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-04, 21:58   

r4q, stare otwory w zderzaku zalaminowałem. Tu akurat lepiej sprawdza się żywica epoksydowa niż poliestrowa - lepiej chwyta do tworzywa zderzakowego. Do tego mata lub tkanina szklana i jedziesz ;) Z zewnętrznej strony trzeba coś nakleić na szerokość otworu np taśmę samoprzylepną żeby odworowac krzywizny zderzaka i żeby mata miała na czym się oprzeć przed związaniem. Potem sobie to szpachlujesz, obrabiasz, wycinasz nowe otwory i malujesz zderzak albo tylko jego dół :)

Co do tłumików to na Twoim miejscu zostawił bym na swoim miejscu ori tłumik końcowy i dołożył jakiś na drugą stronę. Żeby ładnie gadał to wywaliłbym katy. Chyba, że jest przepalony i pierdzi... Na koniec kwestia końcówek i będzie git.

Zastanów się dobrze nad X-pipem - różnicy w mocy nie poczujesz a dźwięk zmieni z muskularnego, dolastego na bardziej wysoko tonowy i spójny. Chyba, że tak wolisz :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-07, 20:49   

a jaki drugi tłumik bys proponował ?? katy wywale czy bedzie błąd sondy albo coś (1 kata juz nie mam a 2 bym wywalił od razu ) końcówki takie jak ty oczywiście :) bym zrobił bo sa super
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-09-11, 09:55   

Teraz mam diesla ,I nie pobawie sie wydechem ale w audi a6 mialem troszke zmodzony filmik https://www.youtube.com/watch?v=Y5XQAEzsvfY
_________________
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-08-30, 15:02   

Czy ktoś ma u siebie kupiony wydech foxa na 2 końcówki i może się wypowiedzieć na temat dźwięku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.