Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-22, 22:54
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Oczywiście wydech teraz też podkreśla delikatnie typ silnika i chyba to jednak bardziej mi pasuje niż narzucające się darcie mordy |
A ja wprawdzie nie powiem który to był setup bo wersji twojego wydechu było multum ale pamiętam jak pierwszy raz na WOŚP pokazałeś mi swój wydech na dwóch podwójnych niezbyt dużych owalach....... wtedy było idealnie...... zresztą na tym setupie byłeś chyba również w Kronach i moim zdaniem było bosko i wg. mnie wcale nie darło to japy ale po prostu pięknie grało.
Już ci zresztą wtedy mówiłem, że ten setup to było dokładnie to co ja kiedyś chciałem zrobić w obu moich D2-kach tylko zabrakło mi wtedy na to samozaparcia....... ale dziś jakbym miał D2 to zrobiłbym dokładnie tak jak ty miałeś wtedy
Gustownie, smakowicie, zero tandety (tu mówię o tej twojej rzecz jasna)
Niemcy ani Anglicy takich wydechów w D2 nie mieli a przecież byłeś z nami Edersee i sam widziałeś co oni prezentowali <okioki> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-23, 20:44
|
|
|
FOSSiak przecież wiesz, że nie zrezygnowałbym całkiem z dźwiękowego duala Ten co jest u mnie teraz na pewno nie jest cichszy od tego co było na WOŚP i w Kronach. Na tamtym setupie brakowało góry. Teraz jest trochę odwrotnie - dół tak nie dudni, dopiero po dodaniu gazu słychać co tam drzemie
Co do końcówek to te okrągłe wg mnie dobrze wyglądały patrząc tylko od tyłu. Patrząc z boku lub ze skosu nie licowały się zbyt dobrze ze zderzakiem i z czasem zaczęło mnie to drażnić. Po tych doświadczeniach zdecydowałem się na to co jest teraz i uważam, że jest lepiej. Nie przeczę jednak, że na 4 okrągłych jest gorzej - trzeba je tylko lepiej dobrać i spasować |
Ostatnio zmieniony przez Mucholejkolator 2014-05-23, 22:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-23, 20:52
|
|
|
kurcze to mi się podoba bardziej to co ma teraz ten od rs4 jakos tak bardziej pasuje do dupska d2 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-23, 22:37
|
|
|
Końcówki tłumika nie są od RS4. To WM SPORT model R12 |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-24, 07:03
|
|
|
A możesz napisać jak jest zbudowany twój wydech od katalizatorów i z czego pochodzą poszczególne elementy? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-24, 08:39
|
|
|
Jutro postaram się opisać co i jak. Końcówki to dokładnie to z tego linku |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-26, 11:33
|
|
|
jaki by był koszt takiego wydechu ? chodzi mi o klamoty a jeszcze konkretniej o wizualny aspekt koncowki juz wiem ale czy mozna jakos wsadzic 2 tlumiki d2, dac takie końcówki i wsio ? czy 1 tłumik + rura |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-27, 10:18
|
|
|
kurde jak patrze na tre koncowki to chyba nie sa takie same zobacz te sa scięte pod kątem a twoje są proste http://akcesoriasamochodo...LEWA-PRAWA-/457 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-27, 10:21
|
|
|
ok juz wszystko wiem zalezy z jakiej perspektywy sie na to patrzy hehe
dzis jeszcze patrzylem na twoj zderzak i czy on jest jakis inny od standardowego bo wyciecie lewe ma blizej krawedzi mi sie wydaje i jest jakos innaczej zrobione tj jakas inna dokładka ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-30, 15:04
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Jutro postaram się opisać co i jak. |
Będzie ten opis z dźwiękiem? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-06-10, 12:43
|
|
|
czekamy zzZZZzzzz... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-13, 06:46
|
|
|
Panowie przepraszam za zwłokę, ale mi się w pracy ruszyło i ciężko mi się zabrać za to. W sobotę powinienem dać rade |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-18, 07:57
|
|
|
Na szybko dwa niedopracowane filmiki.
Krótki opis wydechu
- dwa tłumiki przelotowe zamiast katów, pierwszy tłumik seria, na końcu dwa tłumiki od RS4 B7. Końcówki wydechu WM SPORT R12.
Wydech się ułożył. Delikatne znane buczenie przy zagrzanym wydechu występuje jednak. Dzwięk jest fajny ale już mam dosyć i mam plan wściubolić w miejsce "środkowego" ori tłumik końcowy żeby wyciszyć spaliny. Najpierw jednak mocniej połączę dwie strony wydechów x -pipem bo teraz jest dziurka 20mm między nimi.
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-18, 13:02
|
|
|
WIzualnie mi sie jak wspominałem to bardzo podoba ale ja bym sobie zostawił tylko jakiś delikutaśny pomruk i tyle z dzwięku |
|
|
|
|
|