Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2020-02-12, 21:00   

Prezes-Artek, no dokładnie tak jest ...każda modyfikacja auta musi być sprawdzona i wpisana w papiery auta.
Taki kraj, wszystko musi być idealne, bezpieczne i uj wie co jeszcze, ale to nie miejsce na takie pogawędki <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5116
Skąd: Těšin

Wysłany: 2022-09-17, 18:59   

Tył D2 z 356 na pojedynczym zacisku na linkę (ręczny)



<okok>
_________________
Black Cars Matters
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2022-09-24, 22:54   

No i to wygląda dobrze :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2022-09-29, 19:54   

dice111 napisał/a:
Tył D2 z 356 na pojedynczym zacisku na linkę (ręczny)


O i to ma już sens jak z przodu jest 385. Zdradź szczegóły co i jak :] bo surowe adaptery widzę już na sprzedaż ale co za tarcza i klockiem bo bardzo ładnie pokrywa całą tarcze.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5116
Skąd: Těšin

Wysłany: 2022-10-01, 11:51   

Wszystko zależy od tego jaką tarcze chcesz użyć, o szerokości 22, czy 28, bo maja różne powierzchnie cierne. W zależności od tego potrzebne są różne jarzma i klocki do nich. Na razie projekt stanął, bo niestety trzeba kolejny raz dopasować linki (zamawiać customy), te pod aktualne 330 nie pasują, są za krótkie ze względu na zmianę zacisku i jego mocowania linki.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2022-10-05, 19:57   

W zasadzie jest mi to obojętne jaka szerokość tarczy, generalnie żeby nie było jakiś problemów z dostępnością części do takiego zestawu. Z jakiego auta trzeba zastosować jarzma/zaciski?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5116
Skąd: Těšin

Wysłany: 2022-10-05, 21:16   

No, to nie jest tak do końca obojętne (nie tyle sama dostępność, cena, ale i efektywność cieplna), bo w zależności od szerokości tarczy koszta rosną kilkukrotnie (albo grubo, albo w miarę ekonomicznie, o ile można mówić o niskiej cenie za ponad 2k PLN na dziś), dlatego pytam, bo dla obu opcji, wszystko poza zaciskiem jest w sumie inne.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2022-10-06, 18:51   

W miarę ekonomicznie bo i tak już będzie kolosalna różnica między seria. O ile się nie mylę to jarzma z rs6 c6 w chodzą w grę przy tarczy szerokosci 22mm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5116
Skąd: Těšin

Wysłany: 2022-10-06, 19:35   

Jarzma z RS6 C6 obsłużą zarówno 356/22 jak i 356/28 (które ma fabrycznie RS, ale zupełnie inny rotor ze względu na 2 częściową budowę tarczy), ale w D2 i tak wymagają lekkiej przeróbki, ze względu na naszą zwrotnice. Tak jak napisałem w ogłoszeniu na nich i można i 360/34 wsadzić (np. przód z D3), a jak ktoś się pokusi o adapter to i 370 stal z wersji opancerzonej D4, albo 380 z babajagi, ale są OE nieruszane.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Krzysiek-1984 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 37
Skąd: Turek
Wysłany: 2024-10-30, 18:34   

Witam
Gdyby ktoš szukał tarcz kotwicznych o numerach:
3D0 615 611A
3d0 615 612A
Montowane były też w Bentey Continental GT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.