Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-22, 22:42   

Przemek21 napisał/a:
zacząłem ostro hamować samochód stanął dęba i zapaliła się kontrolka oleju <jezu>

krzychu22.p1i napisał/a:
Czas pomyśleć nad wspawaniem przegród w misce ;)


I następne modyfikacje usprawniające i poprawiające fabrykę :)
Fajnie zrobiony zestaw i elegancko wyglądający.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-11, 08:22   

Koledzy odgrzeję.
Do tyłu coś większego bym chciał założyć.
Z przodu mam 360mm
Z tyłu myślałem o 335mm lub 310mm z Phaeton.
Z tego co czytam to do 335mm pod zacisk trzeba adapter dorobić?
A 310 da się bez?
Zaciski i tarcze z Phaeton, zaaplikuję to czy będzie więcej problemów?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-08-11, 11:08   

Zapomnij o 335mm na zaciskach phaetona w12.. Sam adapter będzie spory jeśli chce się to zrobić jak należy..

Najprostsze rozwiązanie to adapter pod 300mm z S4 (tanio) albo jarzma z rs4 i tarcze 312mmz rs4 (droższe) Żałuję, że odsprzedałem nowiutkie jarzma z aso ale ceny samych tarcz powalają co przy obecnej sytuacji nie było do zaakceptowania. Powyższe rozwiązania obejmują klockiem całą tarczę a nie robią wizualną kiłę i zostawiają pas nie używanej powierzchni (przypadek 310 i 335mm na zwykłym klocku)
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-01-04, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-11, 13:29   

Czyli ani 310mm ani 335 nie podejdzie beż adaptera? Kiszka bo za dużo kombinowania. Zostanie jak jest i trudno.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-08-11, 13:41   

310mm da się bez adaptera na nowych jarzmach z d2 w12 dostępnych w aso (będzie kiszkowo wyglądać ale robotę zrobi) albo tarczy z d3 i prostym adapterze pod zwykłe jarzmo z d2 (też kiszka wizualna). Można poszukać zacisków na tył z rs6 pod 335mm ale nie znam rozstawu otworów.

Ile chcesz przeznaczyć na tył? Gdybyś robił na zestawie rs4 to byś obleciał w 3k zł na gładkiej tarczy (zacisk pozostaje z d2) a porównując do phae w12 to spokojnie 900zł bez adapterów..
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-01-04, 15:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-11, 15:40   

Chętnie zrobił bym hamulce tak jak to z przodem uczyniłem (po kosztach bo i tak były do wymiany), ale nie podwoję wartości starego auta, bo nadal będzie staruchem, którym śmigam co dzień do pracy.
Nie traktuję go jako hobby :)
Myślałem że kupię zaciski używki, do tego tarcze klocki i śmigam. Ewentualnie jakiś dystans, tak jak z przodem. Po prostu ma być łatwo tanio i funkcjonalnie.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-08-11, 19:07   

Zaciski z phaetona w12 to koszt około 240zł (za 2 szt z jarzmami) tarcze 335mm, klocki, i 1l płynu ham. to 600zł + koszt wykonania adapteru o ile się ktoś tego podejmie.

Możesz kupić same tarcze 335mm (z d3) + zwykłe klocki do d2 (koszta zestawu to max 480zł) i wykonać bardzo prosty adapter odsuwający o jakieś 35mm albo jak na stronie wcześniej tarcza z q5 330mm i adapter na oddalenie 33mm. Każdy Ci taki adaptery zrobi za max 140zł, tarcze w obu modelach to max 400zł.

Cofnij się do poprzedniej strony i zobacz czy Ci to spasuje, bo wizualnie wypełni wnętrze felgi ale zostanie taki pasek na tarczy co nie dotyka go klocek. Na pewno odsunięcie zacisku od osi zwiększy siłę hamowania. Wybór należy do Ciebie.
_________________
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-11, 19:40   

No właśnie wizualnie wygląda to tragicznie.
Chciałbym coś co będzie hamowało normalnie.
Musze rekonesans po tokarniach zrobić, kto by się podjął wyrzezbić adapter pod heble z phaetona.
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-11, 22:19   

krzychu22.p1i tak z ciekawości, możesz rzucić tym rysunkiem 3D na prv albo maila? Ciekaw jestem czy u mnie w firmie nie daloby rady tego zrobić :) z czym był największy problem, że każdy Ci odmawiał ?
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-01-25, 09:45   

a nie jest tak ze z phateona jarzma i zaciski tylne na tarcze 310 pasuja idealnie bez adapterów
http://www.audi-club.ru/f...ad.php?t=354469
Tu co prawda a6c5
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-01-25, 12:40   

http://forums.quattroworl...290.phtml#10951
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-25, 20:01   

D2 ma rozstaw śrub 90mm a phaeton 120mm i śruby m12 a nie m10.
Do D3 pasują jarzma z phae p&p :)
_________________
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-01-25, 20:56   

aż zerknąłem na zwrotnice z allegro i wyglądają identycznie te z D2 i D3. Różnią się materiałem i właśnie rozstawem śrub pod zacisk. A jak jest w rzeczywistości? Bo może szło by je przerzucić?
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-01-29, 12:41   

DOradzcie warto zakladać czujniki zuzycia klocków na tyl?
Dodam że srednio tylne klocki wymieniam dwa razy czesciej niż przednie. Tak bywa jak sie jezdzi inaczej
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-29, 13:00   

A jak ty jeździsz inaczej?? Ja chyba klocki wymieniłem z tyłu na samym poczatku i nie ma tam co dłubac nawet. Na moje oko tylne klocki przezyja jedne przednie tarcze :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.