Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-08, 21:48
|
|
|
Nie zapeszam, doprowadziłem dodatkową masę od silnika do obudowy prawego ksenonu. Byłem teraz na wycieczce i okazało się że pali się i nie gaśnie. Zobaczymy co będzie jutro. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-08, 22:02
|
|
|
MOże jak u stilla padają przetworniki ? Masy nigdy nie za mało |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-10, 02:25
|
|
|
Musze na wolnym dniu bacznie wszystko sprawdzić, okablowanie przede wszystkim. Skoro masa mu pomogła <niewiem> system ma już swoje lata i trzeba się będzie tym zająć
DODANO:
Oki dodatkowa masa nic nie dała, dziś postanowiłem poprawić styk na kostce co nachodzi na palnik, ale coś mnie ruszyło i postanowiłem go wyciągnąć. W połowie żarnika jest bańka szklana i jest ona w połowie mleczna. Tak więc prawdopodobnie winowajcą jest sam palnik.
Jego żywot dobiegł końca zważając że pewnie siedzi tam od nowości.
Jutro zamawiam 2 nowe, nie będę się bawił w zamianę prawy do lewego jak w tej piosence. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:47
|
|
|
Palniki bierz tylko z metalowym mocowaniem a nie zatapiane we wtyczce. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:38
|
|
|
Tak tez Erniemu radziłem. I dodatkowo najlepiej pakowane pojedynczo lub parami w opakowaniu a nie jakies luzem z palety wydłubywane. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-10, 21:51
|
|
|
No dziś już całkiem odmówił posłuszeństwa, mruga na początku ale odpalić nie chce. Zauważyłem że lewy też zaczyna fiksować. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-10, 21:54
|
|
|
Czas na nie. Nie jeździj na nich dopóki nie zmienisz bo dowalisz przetwornice tym cykaniem. Właczaj se halo. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-12, 23:43
|
|
|
Dziś dotarły nowiuteńkie żarniki za ... 25 PLN na metalowych nóżkach.
Wyciągnąłem Philipsa. Prawy żarnik już miał dosyć, lewy jeszcze się trzymał ale widać że jego kres dobiegał końca.
Zamówiłem barwę 6000 świecą inaczej ale ładnie, zlewają się z ledowymi postojówkami.
Teraz pytanie jak długo wytrzymają. Czas pokaże.
Jak na razie żadnego błędu i co najważniejsze na samym zapłonie palniki odpalają bez mrugnięcia. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-13, 12:52
|
|
|
Xenony powinny odpalać na baterii. Jak nie to cos sie juz chrzani. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-13, 15:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Xenony powinny odpalać na baterii. |
Tak też się dzieje. Jestem happy :-) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-26, 08:28
|
|
|
Panowie widzę, że mieliście podobny problem.
Przedstawię Wam swój i liczę na podpowiedź.
W moim nowym nabytku dziś rano jak jechałem do pracy zgasł jeden xenon (lewy).
Na pewno są to oryginalne xenony, żadne tam dokładki. Reflektor mam taki:
Po wyłączeniu i włączeniu świateł ponownie zapala się ale po chwili znów gaśnie.
Zauważyłem również, że jego barwa jest zdecydowanie inna niż w prawym (taka żółta).
Rozumiem, że jego żywot dobiegł końca?
Jeżeli tak, to również jak kolego ernesto, od razu najchętniej wymienił bym oba i po sprawie. Coś mi polecicie? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-26, 09:49
|
|
|
Podmień palniki miejscami. Jeśli dalej jest to samo na drugiej lampie to wymieniaj szybko palniki aby nie katować przetwornic. Wymieniać najlepiej oba ze względu na barwę jak sam fakt podobnej żywotności.
Palniki kupisz za 25zł jak i 250zł/szt. Z tych tańszych bierz pod uwagę te z metalowym trzonkiem trzymającym szklaną rurkę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-26, 09:54
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Podmień palniki miejscami. Jeśli dalej jest to samo na drugiej lampie to wymieniaj szybko palniki aby nie katować przetwornic. Wymieniać najlepiej oba ze względu na barwę jak sam fakt podobnej żywotności.
Palniki kupisz za 25zł jak i 250zł/szt. Z tych tańszych bierz pod uwagę te z metalowym trzonkiem trzymającym szklaną rurkę. |
Znajdę je na allegro? Jakie mają one oznaczenia?
Przepraszam za infantylne pytania, ale A8 mam tydzień z podróżą i uczę się nadal tego auta. I uczył się pewnie będę jeszcze długo.
W A6C4 przez 6 lat poznałem każdy milimetr |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|