Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wyłączający się xenon  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-08, 21:48   

Nie zapeszam, doprowadziłem dodatkową masę od silnika do obudowy prawego ksenonu. Byłem teraz na wycieczce i okazało się że pali się i nie gaśnie. Zobaczymy co będzie jutro.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-08, 22:02   

MOże jak u stilla padają przetworniki ? Masy nigdy nie za mało :P
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-10, 02:25   

Musze na wolnym dniu bacznie wszystko sprawdzić, okablowanie przede wszystkim. Skoro masa mu pomogła <niewiem> system ma już swoje lata i trzeba się będzie tym zająć

DODANO:

Oki dodatkowa masa nic nie dała, dziś postanowiłem poprawić styk na kostce co nachodzi na palnik, ale coś mnie ruszyło i postanowiłem go wyciągnąć. W połowie żarnika jest bańka szklana i jest ona w połowie mleczna. Tak więc prawdopodobnie winowajcą jest sam palnik.
Jego żywot dobiegł końca zważając że pewnie siedzi tam od nowości.
Jutro zamawiam 2 nowe, nie będę się bawił w zamianę prawy do lewego jak w tej piosence.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-10, 17:47   

Palniki bierz tylko z metalowym mocowaniem a nie zatapiane we wtyczce.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-10, 18:38   

Tak tez Erniemu radziłem. I dodatkowo najlepiej pakowane pojedynczo lub parami w opakowaniu a nie jakies luzem z palety wydłubywane.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-10, 21:51   

No dziś już całkiem odmówił posłuszeństwa, mruga na początku ale odpalić nie chce. Zauważyłem że lewy też zaczyna fiksować.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-10, 21:54   

Czas na nie. Nie jeździj na nich dopóki nie zmienisz bo dowalisz przetwornice tym cykaniem. Właczaj se halo.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-12, 23:43   

Dziś dotarły nowiuteńkie żarniki za ... 25 PLN na metalowych nóżkach.

Wyciągnąłem Philipsa. Prawy żarnik już miał dosyć, lewy jeszcze się trzymał ale widać że jego kres dobiegał końca.

Zamówiłem barwę 6000 świecą inaczej ale ładnie, zlewają się z ledowymi postojówkami.
Teraz pytanie jak długo wytrzymają. Czas pokaże.
Jak na razie żadnego błędu i co najważniejsze na samym zapłonie palniki odpalają bez mrugnięcia.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 12:52   

Xenony powinny odpalać na baterii. Jak nie to cos sie juz chrzani.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-13, 15:59   

Apophis napisał/a:
Xenony powinny odpalać na baterii.


Tak też się dzieje. Jestem happy :-)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-03-26, 08:28   

Panowie widzę, że mieliście podobny problem.
Przedstawię Wam swój i liczę na podpowiedź.
W moim nowym nabytku dziś rano jak jechałem do pracy zgasł jeden xenon (lewy).
Na pewno są to oryginalne xenony, żadne tam dokładki. Reflektor mam taki:

Po wyłączeniu i włączeniu świateł ponownie zapala się ale po chwili znów gaśnie.
Zauważyłem również, że jego barwa jest zdecydowanie inna niż w prawym (taka żółta).
Rozumiem, że jego żywot dobiegł końca?
Jeżeli tak, to również jak kolego ernesto, od razu najchętniej wymienił bym oba i po sprawie. Coś mi polecicie?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-03-26, 09:49   

Podmień palniki miejscami. Jeśli dalej jest to samo na drugiej lampie to wymieniaj szybko palniki aby nie katować przetwornic. Wymieniać najlepiej oba ze względu na barwę jak sam fakt podobnej żywotności.

Palniki kupisz za 25zł jak i 250zł/szt. Z tych tańszych bierz pod uwagę te z metalowym trzonkiem trzymającym szklaną rurkę.
_________________
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2015-03-26, 09:54   

krzychu22.p1i napisał/a:
Podmień palniki miejscami. Jeśli dalej jest to samo na drugiej lampie to wymieniaj szybko palniki aby nie katować przetwornic. Wymieniać najlepiej oba ze względu na barwę jak sam fakt podobnej żywotności.

Palniki kupisz za 25zł jak i 250zł/szt. Z tych tańszych bierz pod uwagę te z metalowym trzonkiem trzymającym szklaną rurkę.

Znajdę je na allegro? Jakie mają one oznaczenia?
Przepraszam za infantylne pytania, ale A8 mam tydzień z podróżą i uczę się nadal tego auta. I uczył się pewnie będę jeszcze długo.

W A6C4 przez 6 lat poznałem każdy milimetr :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-03-26, 10:16   

Jeśli masz lampę jak powyżej to jest to xenon plus i potrzebujesz palnika D2R.

Ja mam takie: http://allegro.pl/palnik-...5134470055.html 6000k.
_________________
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-26, 10:22   

kolego nie kupuj chińskich hid-ów, szkoda kasy i przetwornic, lepiej zainwestuj w dobre palniki, ja mam takie prime 6000k i świecą pięknie:
http://allegro.pl/d2s-pri...5079016649.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.