Autor |
Wiadomość |
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-26, 10:33
|
|
|
Dzięki Panowie.
W związku z tym, że aktualnie Budżet domowy jest mocno skurczony przez zakup auta zainwestuję w tańsze. W przyszłości pod uwagę będę brał też i droższe. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-26, 11:07
|
|
|
Mam bosmy 6000k, philipsy 4300k, mtech 6000k, osram cool blue intense 5000k i przepaści nie ma za wyjątkiem cenowej. Przetwornice 3 rok dobrze się mają.. Założyć światła dzienne i można spokojnie spać.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-26, 11:15
|
|
|
W C4 jak się przepalała żarówka - do czasu wymiany na nową - bardzo łatwo można było to nadrobić w ciągu dnia światłami przeciwmgielnymi. Obie soczewki są obok siebie. Wystarczyło włączyć pozycyjne, przeciwmgielne na przód i po sprawie - praktycznie nie widać w dzień, że coś jest nie tak ze światłami. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 11:36
|
|
|
Dla potomnych. Poleciłem kilku osobom, tez tu w klubie i jeżdżą zadowoleni z tanich hidów co zastapiły ori przetwornice jak i żarniki.
Miniaturową przetwornice slim możemy schować wewnątrz obudowy oryginalnej,żarniki to tylko jak Krzysiek wyżej napisał żeby miały metalowe mocowanie bańki.
Więc gdy komuś padnie przetwornica lub palnik może za niedrogą kasę sobie zreanimować i dalej się cieszyć oryginalnym xenonem,bo nie traci się nawet homologacji w takim przypadku.
Koszt zestawu ok 200zł z gwarancją 2lata,koszt samych żarników już od 25. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-03-26, 15:35
|
|
|
U siebie przetrenowalem kazdy mozliwy zestaw .Tzn.
ori przetwornica plus chinski zarnik-to bylo doslownie miesiac po kupieniu auta.Ocena moja na tamten czas.Swieci poprawnie.Oswietla droge itp itd.
Potem przyszedl czas ze przerobilem lampy na bixenon(wymienilem soczewki z A4 ) Przetwornice i zarniki pozostaly wczesniejsze.
Zeszlej jesieni jeden zarnik padl.Kupilem kolejna pare chinskich i sie zaczelo.A to przetwornica sie wylaczala tylko i wylacznie na chinskich zarnikach.Jakis tam stary philips i dzialalo normalnie.To reklamacja na zarniki.I tak ze 3 komplety przewalilem.Zarniki na metalowych stopkach,na takich ostatecznie stanelo -problem wciaz ten sam .Przetwornica nie chce z nia wspolpracowac.WIec skoro joz tyle wlozylem w zabawe z zarnikami to dokupilem chinskie przetwornice slim.
Zaczelo to dzialac i nie gasnac.Jednak cos mi nie pasowalo z iloscia swiatla.Stwierdzilem ze swiatel praktycznie nie mam i bez nich rownie dobrze widze.
Wnerwiony kupilem orginal Osram .Zalozylem odpalam i swieca ,nie gasna.Jednak na drodze zatrzymujac sie za autem zauwazylem ze snop swiatla jest zywy, tzn rusza sie jakby plomien w lampie.I faktycznie zauwazalne bylo ze strumien swiatla nie jest stabilny,dodatkowo ilosc swiatla na drodze wcale nie byla porazajaca.Wniosek-musze zalozyc ori przetwornice.
Po wymianie jednej i odpaleniu swiatel dla porownania zauwazylem ze ten sam zarnik pod chinska przetwornica ma inna barwe(bardziej zimna) oraz wyraznie slabsza ilosc swiatla.
Zmienilem i druga przetwornice i dawaj na droge.
Panowie.Od dzis tylko i wylacznie orginalne komponenty w oswietleniu bede stosowal.
Ilosc swiatla jaka generuje ori przetowrnica i ori zarnik jest ogromna.Na testowym odcinku drogi na mijania obecnie widze wiecej jak na chinskim zestawie na dlugich (gdzie jescze ori H7 sie swieca).
Nie mi oceniac czy dowodzic co bylo przyczyna kichowatego swiatla ,czy to zarniki czy przetwornica.
Niezaprzeczalne jest to ze ilosc pracy jaka wlozylem w wymiany ,telefony,kupowanie i cale to bieganie ma sie nijak do raz wydanych 250zl za kpl nowych zarnikow plus pojedyncza wymiana.
Nadmienie ze po calej tej przygodzie i opowiedzeniu tego znajomemu co ma obecnie wsadzone chinole sam stwierdza ze ma nieodparte uczucie ze jego swiatla powinny swiecic znacznie mocniej.
Tom sie rozpisal |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 15:58
|
|
|
Kupuję i polecałem innym jednego sprzedawce z allegro który w razie W bez zająknięcia uwzględniał reklamacje na np padnięty po 2 dniach żarnik. Ogólnie ja mam 3 komplet już teraz na bixenonie i swiatła mam super. Uw sprzedawca mi powiedział że po 2 latach jak coś padnie to norma ale nie ma reguły. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:15
|
|
|
Przerabiałem ostatnio ten temat u siebie, lewa lampa gasła w najmniej oczekiwanych momentach. Już myślałem, że trzeba będzie świnkę rozbijać i na nowy sterownik zbierać bo żarniki we wrześniu były wymieniane.
Po kilku testach okazało się, że ów nowe żarniki Philipsa to "dobre" podróbki, zamówiłem nowe Osram po 55 euro sztuka i światła od razu mega lepsze, w sumie to nawet długich nie trzeba używać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2015-03-28, 10:25
|
|
|
krzychu22.p1i, dzięki za namiar na żarówki. Włożone. Póki co świecą
BTW. Ten kto wymyślił sposób wymiany żarówki w D2 powinien dostać jakąś nagrodę. Powaga. Bajecznie prosta wymiana. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2018-07-13, 06:25
|
|
|
Witam
Mam też problem z gasnącymi ksenonami, żarniki kupiłem nowe ale nic się nie zmieniło i tu pytanie bo pewnie to przetwornice już padły i gdzie można znaleźć nowe żeby wymienić? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-18, 06:30
|
|
|
Jak przetwornica to trzeba ją przelutować a jak nie pomoże to wymienić zapłonnik. Gaśnięcie to często jednak uszkodzony zapłonnik.
Szukać po numerach w internecie do młodszych zdaje się można znaleźć nowe w przyzwoitych cenach. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2018-07-18, 08:03
|
|
|
A gdzie szukać w lampie tego zapłonnika i jak to wygląda?
Dodam że pacjent to 1995 rok produkcji a na allegro oferowane są tylko do polifta..... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-18, 21:02
|
|
|
Do przedlifta nie kupisz nic. Zapłonnik jest 2-pinowy ale pasuje tylko rodzaj który jest w zasadzie niedostępny. Ja z tym walczyłem miesiąc. Zostawiając fabryczne druty można:
Dokonać zakupu zapłonnika 1307329054 od W220 razem z przetwornicą 1307329052 i wtedy:
Trzeba nagwintować 3 otwory, wypiłować rowek we wtyczce przetwornicy (bo ma w innym miejscu), przeciąć pętelkę drutu w tejże, podpiłować wtyczkę do zapłonnika bo nie ma ścięcia i powinno działać. Zapłonnik montuje się na wcisk w miejscu starego z jakąś gumą co by nie latał, przewody do jarznika starczają na styk.
Do demontażu zapłonnika trzeba mieć haczykowaty, ja odkręciłem śruby bez zdejmowania szkła. A wyjąłem go kantem po rozpięciu siłownika wysokości.
Zajrzysz do lampy będziesz widział jakie są problemy.
Jak markowy jarznik nie pomaga to niestety trzeba rzeźbić. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-19, 06:56
|
|
|
Dopiszę jeszcze dla pamięci bo odkopałem notatki.
W przedlifcie jest przetwornica 011 pracuje z zapłonnikiem 025 - i właśnie ten jest trudno zdobyć.
Jeśli masz taką to bez przeróbek musisz szukać zapłonnika 025 i tylko tego.
A może masz przetwornicę już nowszego typu bo pod koniec produkcji były takie. Sprawdź numer przetwornicy. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|