Autor |
Wiadomość |
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-15, 23:53 [D2 ALL
] Wyłączający się xenon
|
|
|
Witajcie. Czasem zdarzy się, że wyłączy mi się prawy xenon jak mam zapalone światła. Jak się on wyłączy, a ja wyłączę->włączę światła, to się zapala, ale po chwili znowu gaśnie - i tak kilka razy, aż w końcu działa. Przeważnie zgaśnie jak np. skręcam albo jakieś nierówności na drodze, czasem tak po prostu.
Poza tym lewy jak się włącza po raz pierwszy na zimno, to wygląda jak stroboskop przez kilka sekund.
Jakieś sugestie? |
|
|
|
|
|
|
|
zielaki
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 33 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2009-10-16, 00:02
|
|
|
u mnie ten sam problem...kupiłem tania chińszczyzne w zimie juz wogóle trzeba go zapalac na 4 lub 5 razy.... |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-16, 00:18
|
|
|
Ja to miałem już jak samochód kupiłem. Więc to tylko żarówki, czy coś więcej? |
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2009-10-16, 05:04
|
|
|
U mnie tak bylo,wymienilem zarniki i po klopocie. |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-10-16, 05:45
|
|
|
Witam . Spróbuj doprowadzić oddzielny przewód z masą i dotknij do obudowy przetwornicy , zobacz wtedy przy włączaniu czy też będzie stroboskop. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-17, 20:25
|
|
|
Pada CI żarnik. oryginał czy dokładany zestaw ? |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-17, 20:43
|
|
|
pioter, nie ma mnie teraz w Polsce (dowiaduję się za wczasu na co się szykować), więc teraz tego nie sprawdzę.
kuczlaw, chyba oryginał (było tak w wozie jak kupiłem). Ten żarnik pada więc mruga czy się wyłącza? Czy oba? |
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-17, 21:24
|
|
|
Zazwyczaj przy padającym żarniku jest migotanie, żółta barwa światła, żółty pasek na linii światło/cień, gaśniecie |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-17, 22:25
|
|
|
A już się bałem, że to przetwornice czy coś i większe wydatki, ale mam nadzieję, że okażą się to żarniki. Dzięki! |
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-18, 04:49
|
|
|
jeżeli problem występuje na zgaszonym silniku, a przy odpalonym migotanie trwa krócej, lub w ogóle go nie ma, to przetwornice również mogą mówić papa. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-10-18, 19:40
|
|
|
Najpierw wymienić lampy wyładowcze i przy okazji sprawdzić czy nie ma przełamanego przewodu, który prawdopodobnie nie łączy i przerywa dopływ prądu. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-25, 10:44
|
|
|
Dobra. kupiłem żarniki (philipsy, na alledrogo) po stówce za sztukę.
Z tego co czytałem na forum i widziałem w samochodzie, to są jakieś śmieszne śrubki w tych lampach.
Pytanie mam takie: czy jak się to odkręci, to można reflektor do przodu wysunąć z karoserii, czy odkręca się tył i tam w tej ciasnocie trzeba sobie radzić? |
|
|
|
|
|
|
|
Paoo
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemko
Jeżdzę: Audi A8 Q
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2009-12-25, 13:41
|
|
|
Kolego ja miałem problem z wymianą postojówki.To musiałem tą obudowę tylną odkręcac te śmieszne jak to nazwałes śrubki.Są to gwiazdki z bolcem (męskie) a ty potrzebujesz klucza gwiazdkowego z otworkiem (damski).Tak więc będzie ciasno ale myślę że dasz radę z jednej strony musisz wyciągnąć też filterek.Powodzonka. |
_________________ Jest A8 4.2 Quatro PB w mażeniach Q7 4.2!!!!
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-25, 13:56
|
|
|
Wymien żarówki będzie ok w mojej to samo było.
aa kolego wymiana żarówek ciężka sprawa czasami te śrubki nie chcą się odkręcić i się urywają lub obrabiają w mojej sie pourywało kilka. POZDRO |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
|
|
|
Paoo
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemko
Jeżdzę: Audi A8 Q
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2009-12-25, 15:26
|
|
|
Kolega Klimass1 słusznie zauważył co do śrubek lecz jeżeli zabierzemy się za to z odpowiednim sprzętem czyli kluczami to powoli powinno się udac cierpliwość to podstawa przy tego typu naprawach tudziesz wymianach.Dodam że jak ja odkręcałem te śrubki odkręciłem wszystkie bez szkody ale zacząłem od czyszczenia tychze śrubek stężone powietrze dobrze wydmuchać piasek itp. to co tam może zalegać bo nie kręcimy tych śrubek codziennie.Pozdro. |
_________________ Jest A8 4.2 Quatro PB w mażeniach Q7 4.2!!!!
|
|
|
|
|
|