Autor |
Wiadomość |
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2018-07-25, 05:54
|
|
|
Już do nich napisałem.... zobaczymy co z tego wyjdzie....ale używka 250zł za sztukę
[ Dodano: 2018-07-26, 22:44 ]
Kupiłem od nich jeden zapłonnik bo tylko jeden mieli, wymiana w lampie i dalej to samo , co robić? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-27, 08:03
|
|
|
Podstawić sterownik z drugiej lampy co by mieć pewność, że zapłonnik działa.
Przelutować sterownik sprawdzić czy pomoże.
Szukać drugiego sterownika.
Wstawić zestaw z mercedesa bo jest większa dostępność tanich używek. Ja za sterownik i zapłonnik dałem 180. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-07-27, 09:00
|
|
|
A może masa gdzieś słabo łączy? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2018-07-30, 19:41
|
|
|
skłaniam się do zakupu całych lamp, pytanie czy lampy od anglika mogą być zastosowane do wersji z ruchem prawostronnym....wiem że w samych lampach jest taka wajcha do zmiany kąta świecenia ale nie wiem czy to właśnie po to..... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-07-30, 22:36
|
|
|
A sprawdzałeś jaki jest napięcie na wejściu zasilania zapłonnika? - czy jest tam tyle co w reszcie instalacji (minimum 13,6 V na pracującym silniku, maximum zależnie od typu regulatora napięcia do 14,5 V. Może tu jest przyczyna, ewentualnie są piki napięciowe i dlatego zapłonnik się wyłącza? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-07-31, 07:30
|
|
|
Zasilanie mierz na wejściu do lampy, za wtyczką zasilania podczas pracy lampy. Możesz się wkłuć w przewody po zdjęciu dekla. Jak zdejmiesz dekiel to możesz wtedy podstawić sterowniki. To nie jest dużo roboty. Na zapłonniku nie mierz bo tam jest wysokie napięcie.
Kupisz inne lampy też będą stare. Projektor z anglika nie pasuje bo przełącznik jest tylko na symetryczne a nie L-P |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Macccccc85
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Cze 2018 Posty: 17 Skąd: Przybiernów
|
Wysłany: 2018-08-07, 20:03
|
|
|
Hej Koledzy.
Mam podobny model jak Wy, tylko w wersji D3, lecz nie mogłem tam nic znaleźć a u Was jest tego sporo.
Zrobiłem już wszystkie z możliwych rzeczy, czyli wymieniłem żarniki OSRAM night light czy jakoś tak za 350zł komplet, wymieniłem przetwornicę i dokładałem także masę do jej obudowy.
Cały czas prawa lampa mi miga.
Do tego mam doświetlanie zakrętów, tutaj miałem wcześniej spaloną płytkęsterującą przy lampie, jąteż wymieniłem i dalej nie mam doświetlania prawej strony
Czy to może być coś powiązane? |
|
|
|
|
Michallres
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 05 Mar 2017 Posty: 16 Skąd: Złoczew
|
Wysłany: 2018-12-22, 16:28
|
|
|
Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu po taką pierdołę więc zapytam tutaj.
Jak wyjąć zapalnik w A8 D2 przedliftem ? jest tam tak mało miejsca że nawet paluchem ciężko wyczuć... Macie jakiś sposób jak to wyjąć ?
(problem z lewym xenonem, często się nie zapala, ale jak już zapali to się świeci i nie gaśnie - przetwornice i żarniki sprawdzone). |
|
|
|
|
|
|
|
Macccccc85
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Cze 2018 Posty: 17 Skąd: Przybiernów
|
Wysłany: 2018-12-22, 17:25
|
|
|
Macccccc85 napisał/a: | Hej Koledzy.
Mam podobny model jak Wy, tylko w wersji D3, lecz nie mogłem tam nic znaleźć a u Was jest tego sporo.
Zrobiłem już wszystkie z możliwych rzeczy, czyli wymieniłem żarniki OSRAM night light czy jakoś tak za 350zł komplet, wymieniłem przetwornicę i dokładałem także masę do jej obudowy.
Cały czas prawa lampa mi miga.
Do tego mam doświetlanie zakrętów, tutaj miałem wcześniej spaloną płytkęsterującą przy lampie, jąteż wymieniłem i dalej nie mam doświetlania prawej strony
Czy to może być coś powiązane? |
Robiłem podobnie jak Ty, później wymieniłem jeszcze płytkę podoba ja ta do skrętu lecz z boku lampy i pomogło.
[ Dodano: 2018-12-22, 17:27 ]
Michallres napisał/a: | Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu po taką pierdołę więc zapytam tutaj.
Jak wyjąć zapalnik w A8 D2 przedliftem ? jest tam tak mało miejsca że nawet paluchem ciężko wyczuć... Macie jakiś sposób jak to wyjąć ?
(problem z lewym xenonem, często się nie zapala, ale jak już zapali to się świeci i nie gaśnie - przetwornice i żarniki sprawdzone). |
W D3 to albo ktaś z małą dłonią albo demontaż lampy, pewnie w D2 tak samo. |
|
|
|
|
Michallres
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 05 Mar 2017 Posty: 16 Skąd: Złoczew
|
Wysłany: 2018-12-22, 20:05
|
|
|
Macccccc85 napisał/a: | W D3 to albo ktaś z małą dłonią albo demontaż lampy, pewnie w D2 tak samo. |
Wyjąłem lampę ale zupełnie nic to nie dało. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-12-22, 21:56
|
|
|
On jest na dwie srobki przykrecony do obudowy lampy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-22, 23:56
|
|
|
Michallres napisał/a: | Macccccc85 napisał/a: | W D3 to albo ktaś z małą dłonią albo demontaż lampy, pewnie w D2 tak samo. |
Wyjąłem lampę ale zupełnie nic to nie dało. |
zdejmoj klosz i popatrz od strony klosza - zapłonnik powinno się udać odkręcić |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|