Autor |
Wiadomość |
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-03-16, 08:04
|
|
|
Odświeżę trochę temat:
To powiedzcie mi jak w końcu z tymi cewkami w ABZ? Da się np. inne pokrywy zaworów zamontować? A sama przeróbka instalacji taka jak tu: Link?
Czy może trzeba coś bardziej kombinować? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-16, 10:58
|
|
|
kolega Audiola S8 będzie niebawem w swojej S8 przerabiał wszystko pod te cewki, więc możesz się jego wypytać co i jak. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-03-16, 12:27
|
|
|
martin_rs4, tylko z tego co się orientuję on ma inny silnik (co najmniej 310KM) i tam pokrywy mogą być inne.
U mnie cewki są BERU te najdłuższe i najdroższe na 3 piny, chce wywalić moduły i wstawić cewki na 4 piny, które z tego co wiem są krótsze.
Nie chce żadnych przedłużek na świecy (jak do malucha) bo świeca nie będzie miała całej porcelany osłoniętej a tam może skakać iskra.
Dlatego chce konkretnego info bo nie wiem czy kupić same wtyczki i szukać cewek czy szukać dodatkowo dekli. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-03-19, 10:34
|
|
|
Ja cos takiego bede robil ale nie wiem kiedy. Problemem sa fajki cewek. Danishow pokazywał mi te cewki na zlocie w slesinie. Porównywałem je z cewkami od ABZ (mialem na zapasie - zreszta zawsze mam dwie sztuki razem z fajkami). Roznica w dlugosci fajek od poziomu pokrwy zaworow liczac była spora (na oko około 2 centymetrów). Tematu dalej nie bedałem (bo nie wiem czy ta krotsza fajka da radę sięgnąć do czubka swiecy - nie bylo jak tego zmierzyc. Generalnie to jeśli cewka zapnie się na swiecy z wyraznym kliknieciem to powinno byc ok, ale tego nie sprawdzalismy. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-03-19, 11:19
|
|
|
Bugalon, No na mój rozum jeżeli cewka jest 2 cm krótsza to nie zapnie się na świecy na pewno. Rozwiązaniem może być przedłużka świecy ( na allegro widziałem że jest coś takiego) ale wtedy porcelana nie będzie osłonięta i iskra może skakać powodując jakieś błędy i nie równą pracę. Gdzieś obiło mi się o uszy, że należy zmienić pokrywy zaworów - ale to nie potwierdzone w 100% dlatego pytam Was. |
|
|
|
|
michal3454
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: a8
Wiek: 29 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 9 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2017-03-22, 22:06
|
|
|
Orientuje się ktoś może czy da się adaptery do cewek kupić gdzieś w internecie? Do najbliższego aso mam dość daleko |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-22, 22:29
|
|
|
A kto Ci kaze jechac? Nie mozesz na adres jakis zamowic? Wtedy trzeba chyba z gory przelewem placic. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-22, 22:34
|
|
|
michal3454, zamów u Michała Wruszaka ...dostaniesz do domu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
palel
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 5hp
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 8 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: 2017-09-24, 12:32
|
|
|
długość fajek był różny podbno zależy od modelu cewki więc to by się dało zamontować, są podobno w aso przejściówki wtyczki, a najbardziej mnie zastanawia co zrobić tymi modułami ? jak je ominąć ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-09-24, 12:49
|
|
|
palel napisał/a: | jak je ominąć ? | Wypinasz i lutujesz pozostałe kabelki razem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-24, 13:39
|
|
|
ja wsadzalem te adaptery i 2x juz bym tego nie zrobil ....badziewie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-24, 15:01
|
|
|
preston81 napisał/a: | ja wsadzalem te adaptery i 2x juz bym tego nie zrobil ....badziewie |
???? wyjaśnisz ??? czy dalej będziesz kazał się nam zastanawiać co masz na myśli |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-25, 11:56
|
|
|
przynajmniej w polifcie nie ma to znaczenia , cewki siedza sztywno bez adapterów które maja zapewne tylko wplyw na estetykę, poza tym mocowanie ich jest jednorazowe (jak dla mnie, po ichddemontazu nie beda nadawac sie do powtórnego założenia plastyk z ktorego maja zrobione koncówki wchodzące w gwint po oryginalnych cewkach jest fatalny) lepiej jak by były przykręcane jak oryginalne cewki by bez problemu moc je pozniej zdemontowac (mozna by tak zrobic rzewiercic i tyle) do polifta wsadzilbym pokrywy z d3 i było by ładniej + osłonki czerwone i to już w ogóle baja |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-25, 18:40
|
|
|
Narzekasz.....a po co ch ialbys demontowac te adaptery? Fakt ze siedza ciasno i ich demontaz wiaze sie z tym ze powtornie ich nie zamontujesz, ale jednak po cos tam sa i na pewno nie ze wzgledu na estetyke |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
MICH.
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: AUW
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Kielce/Starachowice
|
Wysłany: 2018-02-11, 16:47
|
|
|
Panowie kupował któryś z Was ostatnio nowe cewki ? Mowa o tych z d3. Wiecie może jaką rezystancję powinna mieć ?
Pomijając te z końcówką T polecacie lub odradzanie jakieś ? Jest ich tyle na rynku , że nie chciałbym strzelić babola przy zakupie. |
_________________ 90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN |
|
|
|
|
|