Autor |
Wiadomość |
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-11, 23:03
|
|
|
U to faktycznie nieciekawie, ciekawe ile musi minąć u mnie, żeby taki efekt nastąpił. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-11, 23:13
|
|
|
Nie wiadomo. Wystarczy ze sie slizg polamie i juz lipa bedzie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-12, 22:06
|
|
|
W moim przypadku czynnością, która znacząco zniwelowała stukanie nastawnika było wypłukanie silnika. Gdzie z dość częstego postukiwania tylko na zimnym, zniwelowało się to do sporadycznego.
I teraz najciekawsza zależność (tylko się nie śmiać Panowie ):
Gdy tył auta mam wyżej niż niż przód(nierówne parkingi, wyłącznie takie mam pod blokiem) to dalej sporadycznie postukuje (raz na 3-4 dni), ale gdy tylko przód auta mam choćby minimalnie wyżej od tyłu...absolutnie żadnego stukania nie ma.
Wiem, że to może głupio brzmi, ale obserwuje to już od naprawdę długiego czasu, a jestem człowiekiem raczej bardziej wnikliwym Wiem już jak parkować i w konsekwencji nie słyszałem nastawnika od 3 miesięcy.
Zachodzę w głowę, bo nie wiem jak to wytłumaczyć |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-12, 22:09
|
|
|
A nie masz zagiętej miski olejowej ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-12, 22:22
|
|
|
Mariusz ale zauwazylem to samo jak stawialem auto na pochylym terenie. Mordą do góry prawie w ogole nie stukalo a odwortnie zawsze...sam tez nie wiem czemu ale juz mam problem z głowy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-12, 22:40
|
|
|
Jesli jest wadliwy zaworek w nastawniku to pochylenie auta nie ma nic do rzeczy bo zaworek znajduje sie pod nadstawnikiem i olej i tak z niego splynie. Ale te pod kolektorem tez maja znaczenie i podobne dzialanie dające tez efekt stukania...tez mam wymienione |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-01-13, 11:44
|
|
|
czy ma moze ktos numer OEM tych zaworkow pod kolektorem ? Poprosze.
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-13, 12:28
|
|
|
Do silnika BFM:059 103 175 F lub 059 103 175 A do polifta a8 D2.One są raczej wszystkie takie same. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-13, 13:15
|
|
|
beyer28 napisał/a: | martin_rs4, To inaczej...Jeśli byłby niesprawny zaworek pod nastawnikiem to czy wówczas pochylenie terenu miałoby jakikolwiek wpływ na stukanie, bądź niestukanie?bo mi się wydaje, że gdyby był niesprawny to napitalałby notorycznie. |
nie miałoby, a napitalałby tylko i zawsze przy rozruchu a nie podaczs pracy silnika, ponieważ wtedy masz ciągle ciśnienie oleju. Jak notorycznie napitala to ślizgu nie ma.
beyer28 napisał/a: | Po wymianie tych pod kolektorem dalej Ci dzwoni? |
jaj wymieniłem zawroki i nastwwaniki i już nic mi nie dzwoni. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-13, 22:28
|
|
|
no może pomóc. Takie rozwiązanie znalazłem na forum Audi A6 Klubu gdzie chłopaki pisali że po ich wymianie z regóły nastawała cisza... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-14, 21:03
|
|
|
pytanie troche inne można vagiem sprawdzic stan - prace nastawnikow? tzn określic czy sa dobre czy złom |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|