Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-07, 15:45   

wracając do nastawnika , słyszałem by go wyminic trzeba sciagnac rozrzad a co za tym idzie zdemontowac znow przód , trzeba tez sciagnac głowicę ? jak juz bedzie scagnieta moze warto cos jeszcze powymieniac (uszelka)?? ile taka wymiana nastawnika moze kosztowac?? sama robota pytam orientacyjnie gdyz poki co nie zamierzam tego robic ale wrazie W warto wiedziec robił to ktoś??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-11-07, 18:54   

zeby wymienic wystarczt sciagnac jeden wałek nic poza tym nie trzeba sciagac zadnej glowicy, nalezy tylko rozpiac rozrzad
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-07, 19:17   

ile taka usługa mogłaby kosztować u mechanika??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-07, 19:24   

uszek napisał/a:
nalezy tylko rozpiac rozrzad
-a po co ?
demontujesz tylko wałek i napinacz
z prawej strony jest łatwiej z lewej strony troszkę trudniej ale też da radę
chyba że ktoś łańcuch zmienia to wtedy trzeba
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-11-07, 19:44   

To fakt
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-07, 19:56   

no ok jaki koszt tej operacji ? nastawnik juz wiem 600 zł na allegro , a samo założenie żeby nie dac sie wysadzić w kosmos z tytułu podjechania A8 do mechanika ile powinno to kosztować??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-07, 20:02   

jak chcesz to ja mam nowe po 1 km
te z allegro :-D
mogę taniej sprzedać
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-07, 20:56   

Nie trzeba zdejmować ani przodu, ani rozrządu, ani łańcuchów.
Wymiana max godzinkę na głowicę. Jak się ktoś nie bardzo orientuje, to 3h. W zależności od cen u mechanika (od 50pln/h do 150pln/h) sam sobie oblicz. Cena x 2 bo dwie głowice.

Pepi, radzę sobie zostawić ślizgi :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-07, 21:01   

ale dzwoni mi czasem jedna strona wiec chyba wystarczy wymienic 1 stronę, czy się mylę??

@pepi co masz i po ile ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-07, 21:04   

No tak, ale za miesiąc będziesz wymieniał drugą stronę? Lepiej wszystko na raz i spokój. Przecież to pracuje w takich samych warunkach.
Ale to tylko moja sugestia.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-08, 06:20   

nie wiem jak ty to robisz ja u siebie przerabiałem to kilka razy i dla mnie to było gdzieś 2-3 godziny na głowice
śruba z dekla się obrobiła
z lewej strony musiałem tą blachę podnieść do góry
co jest pod wałkiem
może w moim przypadku było to bez nowe łańcuchy
bo brak było dosłownie milimetra
praw strona to godzina

Ja kupowałem nowe nastawniki te z allegro za 599
po zamontowaniu tego motor zgubił ciśnienie oleju
czepiałem się wszystkiego nawet tych chinoli że olej leci bez nie
ale po zamontowaniu starych na których było ok było to samo
więc zmieniłem motor :roll:
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-08, 09:45   

pepi a o jakim łańcuchu wspominasz? mozna tam odrazu ten łańcuch wyminic za 1 razem ew co mozna zrobić ze tak powie zarazem przy wymianie nastawnika?

[ Dodano: 2013-11-08, 09:59 ]
btw pepi ile bys wołał za te nastawini btw sa to oryginały jak piszą na tych aukcjach??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-08, 11:08   

no coś ty ori 2,2 tys
sztuka :-D
a nie 599
miedzy wałkami masz łańcuch i tam jest ten nastawnik i jak jest już wypracowany
to napinacz może nie dawać rady
ale ja jak bym robił to bym zmienił tylko napinacze
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-08, 12:14   

no mechanik mi mowil ze 2k nowka kosztuje a ze tak powiem te zamienniki tez powinny dac rade btw jak by co to ile chcesz za te swoje??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-08, 22:00   

ja motor dzisiaj odpaliłem i by l nie palony przynajmniej 2 tygodnie
i pierwsze odpalenie i cisza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ceny ustalamy na PW ;-)

[ Dodano: 2013-11-08, 22:00 ]
to znaczy po zmianie
co 200 tys to nie 400 :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.