Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:10
|
|
|
Dobra Marcino na zlocie,spocie jakimś jak coś |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:11
|
|
|
Ale jak dobrze pojdzie to juz niedlugo, myslisz ze do tego czasu zaczna stukac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:15
|
|
|
Mysle że...nie to co dla sportu wymieniasz?? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-29, 06:11
|
|
|
Apophis napisał/a: | uszek napisał/a: | Zapomniał |
Faktycznie ale u mnie cisza |
Jak to mówią... Odpukać |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-29, 17:22
|
|
|
ja już zapomniałem jak to fajnie grzechocze
stał ponad tydzień a bardziej wisiał i nic |
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-29, 18:36
|
|
|
czy te nastawniki moga grzechotac tylko przy schodzeniu z obrotow? u ojca cos takiego slychac i niewiemy co to moze byc |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-29, 18:52
|
|
|
Masz tu 90stron,najpierw pomarudza sekunde po rannym rozruchu,potem nawet 3 sekundy,potem juz tez na ciepłym a extremum to hałasuja stale. Przyczyn i powodów masz tu 90stron. Rozwiązań i efektow też.
Ale narazie porobiliśmy i mamy spokój |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-29, 18:53
|
|
|
Mrozu76, jeśli ojciec ma pre fl to na pewno nie nastawnik. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-29, 19:55
|
|
|
ma prefl, ale D3 (przepraszam, zapomnialem dodac) ja mam D2 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-29, 20:45
|
|
|
U mnie pykają już na wolnych obrotach, ale tylko ten po stronie kierowcy nie napina górnego ślizgu. Jak się przegazuje to przy schodzeniu z obrotów coś się odezwie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-29, 21:19
|
|
|
z obrotów mogą być panewki |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-29, 21:47
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | U mnie pykają już na wolnych obrotach, ale tylko ten po stronie kierowcy nie napina górnego ślizgu. |
no to juz raczej czas na wymiane zanim klawiatura sie popsuje... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-29, 21:54
|
|
|
pepi, myślałem o panewkach ale to nie wyjdzie jadąc na biegu i puszczając gaz tak aby obroty spadały same?
martin_rs4, 2 nastawniki mam z ino więc niebawem testy. |
_________________
|
|
|
|
|
Audi A8 Quattro
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Filip
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 12 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 2016-02-04, 20:30
|
|
|
Auto to AUDI A8 FL 3.7 260ps
Błąd to P0012 USTAWIENIE POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU ZAWORÓW DOLOTOWYCH ( NADMIERNE OPÓŹNIENIE RZĄD-1
Oczywiście Check się pali błąd można usunąć ale po parunastu km się zapala ponownie!
Od czego zacząć ???
PROSZĘ O POMOC |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-04, 20:35
|
|
|
kanał 90
potem w czasie jazy but 93
podaj wynik |
|
|
|
|
|