Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-09, 08:38
|
|
|
pepi napisał/a: | ja motor dzisiaj odpaliłem i by l nie palony przynajmniej 2 tygodnie
i pierwsze odpalenie i cisza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ceny ustalamy na PW ;-)
[ Dodano: 2013-11-08, 22:00 ]
to znaczy po zmianie
co 200 tys to nie 400 :mrgreen: |
Mówiłem że będziesz zadowolony :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-09, 10:18
|
|
|
@pepi napisałeś że jak byś ty robił zmieniłbyś tylko napinacze - dlaczego?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-09, 14:04
|
|
|
motor ok
ale trzeba było brać AQF a nie AUW
Są zmiany układ chłodzenia
układ wydechowy
wpakowałem go na auto teraz wyszło że nie pasuje
i lepię już tydzień :evil:
ale moja wina bo trzeba było kolektory wydechowe zmienić :-(
Co do łańcuszków mój motor miał 275tys nalotu i w porównaniu nowymi miały podobną długość |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-09, 14:21
|
|
|
Dobiję Cię i powiem, że w AUW są 4 katalizatory, 2 wstępne i 2 końcowe. Też się dziwiłem, ale ETKA jak i tutejszy forumowicz byli zgodni jednogłośnie w tej materii.. Dopełnieniem wszystkiego jest umiejscowienie ostatniej sondy, która jest w katalizatorze a nie za nim (ciężko coś przydrucić :-P ). Konstrukcja układu z silnika AUW jest bardzo podobna do W12 tyle, że tam jest 2 katy, 4 cylindry i 110KM więcej U siebie wymieniam po Nowym Roku właśnie te 4 katy, 2 łączniki elastyczne, 2 obejmy na nowe. Szarpnie po kieszeni trochę :-P
Oby CHECK się Ci nie zapalał bo tu jeż EURO4 jest. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-09, 16:03
|
|
|
Krzychu22.p1i ile zabulisz za katy po ile w ogóle stoją katalizatory ?? bo ja w swojej nie mam... , a c do silnika mam AQF |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-09, 16:27
|
|
|
Odnośnie katalizatorów to pisz do forumowicza kkkrzysiu7. W Twoim wypadku może być taniej. U niego będę to robił i zamknę się w 2tys. Sprzedam stare katy i cenowo tragedii nie będzie. Stawiam na oryginał. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-09, 16:51
|
|
|
ja nie mam co sprzedać bo nie mam ani sladu po nich |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-10, 18:24
|
|
|
więc tak na tym nowym motorze nic nie stuka szura
palisz i tyle :-D :-D
więc jak się kupi dobry motor to nie ma co pchać się w wymianę nastawników
lepiej zmienić motor |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-10, 18:30
|
|
|
u mnie temp otoczenia ma znaczeniem jak jest zimno po dluzszym postoju min 24h to slychacm jak jest cieplo to nie slychac,a silnik ma tylko 246tys przebiegu wiec jak bedzie trzeba to nastawnik mu wymienie i bedzie ok |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
Ostatnio zmieniony przez Preston81 2013-11-10, 21:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-10, 19:55
|
|
|
a nie kręcony ? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-10, 21:06
|
|
|
nie, i mechanik mowil ze przy przebiegu 250-300 taki nastawnik ma prawo sie odezwac a wymienic bedzie trzeba jak regularnie bedzie dawal znaki, a nie raz na ruski rok , ale powiem ze chetnie bym wymienil bo nie lubie czekac |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-10, 22:29
|
|
|
ja mam chinole na zbyciu
bo w moim przypadku trza było nie ruszać
napinacze 1250 uszczelki 60 pod dekle po 100
wszystkie uszczelniacze
jedynie to zestaw paska przełożyłem
za motor dałem 3,5 :-P |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-11, 08:03
|
|
|
Dużo dales. Golas?
Bo ja tez szukam Aqf... |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-11, 12:33
|
|
|
Czy w D3 też występuje ten problem? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-11-11, 17:55
|
|
|
Występuje ten problem z nastawnikami w D3 , poczytaj bo było trochę o tym tematów . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|