Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-18, 21:40
|
|
|
Jeszcze tym razem jakos przeboleje ale nastepne zloty nie odpuszcze! |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-06-18, 22:07
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | pepi napisał/a: | a niektórzy już nawet tak robią że wpadają z gazetą i czekają aż zrobię -niezła metoda |
zajebiście jest to denerwujące jak trzeba pracować pod presją bo jakiś typ czeka w nadziei że za 5 minut skończysz. Ważne że jest robota! |
No to zalezy. Znam takiego mechanika, że jak się nad nim stoi to się zawsze wyrobi, jak mu sie zostawi auto to za 2 dni bo ciągle ktoś mu coś i takie odrywanie od roboty.
Niestety tak to wyglada. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-25, 20:22
|
|
|
Nooo Pany w poniedziałek przeprowadzam na otwartej głowicy operacje wszczepienia nowego nastawnika ...i dla chcących się bojących, nieumiejących bądź leniwych przygotuje w odpowiednim dziale małe fotostory specjalnie dla was |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-25, 20:56
|
|
|
Szwagier niech z kamerą nagrywa |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-25, 23:26
|
|
|
koledzy mam pytanie czy uszczelki pod nastawnik w 4.2 są takie same jak w 2.8???? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-26, 05:15
|
|
|
tak |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-26, 20:32
|
|
|
A bo na allegro znalazłem zestaw tych uszczelek za 24zeta Firma ERLING pod numerem kodowym EL 863.590 Podobno dostępne są tylko w ASO |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-26, 20:34
|
|
|
erling jest dobry |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-26, 20:55
|
|
|
Ja osobiście się nie zawiodłem jeszzcze na tej firmie W srode wymieniałem uszczelki kolektora wydechowego ;)Od zawsze kupuje tej firmy uszczelki |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-26, 21:03
|
|
|
maja tanie i dobre jakosciowo uszczelki. Ja zakładałem oringi tej firmy i jest ok. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-26, 21:14
|
|
|
Ale te pod nastawnik musieli jakoś teraz wprowadzić do obrotu bo wcześniej nie były dostępne |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-28, 07:11
|
|
|
na pewno dwa lata temu były juz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-28, 11:34
|
|
|
pepi napisał/a: | na pewno dwa lata temu były juz |
Dokładnie, ale to były pewnie też ryżowe uszczelki |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-28, 14:15
|
|
|
Panowie, ryżowe nastawniki wytrzymają 15k km? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-28, 15:16
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Panowie, ryżowe nastawniki wytrzymają 15k km? |
myslę że spokojnie. Ja jeden wymieniałem dokladnie rok temu i jakie 10kkm już zrobiłem i smiga narazie
Jutro się biore za drugiego. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|