Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-04-05, 20:43   

Wymienilem maglownice, wspomaganie dziala teraz ok nie zacina sie.

Zauwazylem ze w starej maglownicy przewody idace do zaworu servotronika byly przetarte skrecone razem -wtyczka byla tez delikatnie stopiona. Nie mam pojecia czy bylo efektem zacinania sie magla czy tylko dodatkowa usterka . Wazne ze wreszcie auto skreca jak trzeba. Ze wzgledu na koniecznosc sciagania przodu nie wymienialem jeszcze pompy wspomagania .

Aha ja posiadam A6(c5) 4,2 ale w a8 pompa i magiel sa takie same.
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-04-06, 23:52   

kkarol napisał/a:
Zauwazylem ze w starej maglownicy przewody idace do zaworu servotronika byly przetarte skrecone razem -wtyczka byla tez delikatnie stopiona. Nie mam pojecia czy bylo efektem zacinania sie magla czy tylko dodatkowa usterka . Wazne ze wreszcie auto skreca jak trzeba. Ze wzgledu na koniecznosc sciagania przodu nie wymienialem jeszcze pompy wspomagania .


umnie to samo kabel był skrecony i pekniety robiło sie zwarcie przy samym servotronicu tylko ze umnie cieło w obie strony mogłes to sprawdzic przed wymianą magla pare setek mogłes zaoszczędzic no ale nic najwazniejsze ze działa i jest ok :-P
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-04-07, 23:15   

glinka napisał/a:
kkarol napisał/a:
Zauwazylem ze w starej maglownicy przewody idace do zaworu servotronika byly przetarte skrecone razem -wtyczka byla tez delikatnie stopiona. (...)

umnie to samo kabel był skrecony i pekniety robiło sie zwarcie przy samym servotronicu tylko ze umnie cieło w obie strony mogłes to sprawdzic przed wymianą magla pare setek mogłes zaoszczędzic no ale nic najwazniejsze ze działa i jest ok :-P

O cholercia - mam podobne zacinanie się wspomagania w eSie...
drugi magiel już czeka na założenie ale skoro takie są z tym numery to chyba najpierw oblookam dokładnie ten kabel od servo - może wcale nie ma potrzeby jej wymieniać tylko "odmłodzić" samą wiązkę :wpale:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-04-08, 08:26   

To mnie też będzie czekać zabawa z tym zaworem :shock: :/
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-04-08, 10:09   

Pers napisał/a:
To mnie też będzie czekać zabawa z tym zaworem :shock: :/

To u Ciebie też kiera się przycina :?: :shock:

Dzisiaj gadałem z kolegami z ASO i potwierdzają, że przyczyną dolegliwości mojej eSy może być właśnie ta wiązka elektryczna... :roll:
U siebie będę to robił dopiero za jakieś 2 tygodnie bo wcześniej nie dam rady - jeżeli będzie to tylko ta wiązka (to jest wprawdzie wersja optymistyczna ale nawet całkiem realna) to cała naprawa skończy się właściwie na robocie prawie że kosmetycznej a nie przekładką całego magla ;-)

Jakbyś też miał taki problem to, jak pisałem już powyżej, mam u siebie w garażu całą kompletną maglownicę od S8 D2 FL - zobaczymy co będzie u mnie i w razie czego zawsze się jakoś dogadamy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
lacoste80 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: Swiętokrzyskie
Wysłany: 2010-07-03, 18:56   Luz w maglownicy.

Witam.
Podepne sie pod temat bo widze że o maglownicach.Otóż wystepuje u mnie luzik w maglownicy.I tu moje ptanie czy kasował ktoś luz na maglownicy we własnym zakresie ?Bo ja np w WV LT dokręcałem śrube na maglownicy i luz skasowałem.Niewiem natomiast jak jest tutaj.
Pozdrawiam
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-07-03, 19:45   

FOSS napisał/a:
Pers napisał/a:
To mnie też będzie czekać zabawa z tym zaworem :shock: :/

To u Ciebie też kiera się przycina :?: :shock:

Dzisiaj gadałem z kolegami z ASO i potwierdzają, że przyczyną dolegliwości mojej eSy może być właśnie ta wiązka elektryczna... :roll:
U siebie będę to robił dopiero za jakieś 2 tygodnie bo wcześniej nie dam rady - jeżeli będzie to tylko ta wiązka (to jest wprawdzie wersja optymistyczna ale nawet całkiem realna) to cała naprawa skończy się właściwie na robocie prawie że kosmetycznej a nie przekładką całego magla ;-)

Jakbyś też miał taki problem to, jak pisałem już powyżej, mam u siebie w garażu całą kompletną maglownicę od S8 D2 FL - zobaczymy co będzie u mnie i w razie czego zawsze się jakoś dogadamy.


No mi działa cały czas z oporem i zaczyna mnie to juz wk...wiać :evil: kieratem sie kręci jak w kamazie.... wiem że ten zawór jest przy maglu. zabrałem sie za zdejmowanie koła i nadkoli z lewej stony bo ktoś na formu powiedział że jest niby dojście do zaworu bez odkręcania magla.. oczywiście nie dałem rady i sie poddałem. Ale za niedługo wymieniam kilka wahaczy więc zawór mie nie minie...
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-07-18, 12:45   

witam
Problemow ze wspomaganiem ciag dalszy . Po wymianie maglownicy nie ma juz problemu z przelamywaniem oprou itd ale slychac wycie pompy wspomagania przenaszace sie do kabiny. Dzwiek zgrany jest z obrotami im wyzsze obroty tym glosniej wyje. Wymiana pompy wspomagania nic nie dala - dalej wyje tak samo . Czy maglownica moze powodowac takie efekty? A moze to przewody cisnieniowe ktore dorabialem -oryginalne ciekly i szumialo w kierownicy. Zauwazylem ze oryginalne przewody mialy w gumie taka jakby rurke plastikowo silikonowa, w nowych przewodach tego pewnie nie ma. Moze to byl jakis tlumik drgan czy cos w tym stylu.
Moze ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac, dzwiek nie jest szczegolnie glosny ale na dluzsza mete mocno irytujacy.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-07-18, 13:09   

kkarol napisał/a:
witam
Problemow ze wspomaganiem ciag dalszy . Po wymianie maglownicy nie ma juz problemu z przelamywaniem oprou itd ale slychac wycie pompy wspomagania przenaszace sie do kabiny. Dzwiek zgrany jest z obrotami im wyzsze obroty tym glosniej wyje. Wymiana pompy wspomagania nic nie dala - dalej wyje tak samo . Czy maglownica moze powodowac takie efekty? A moze to przewody cisnieniowe ktore dorabialem -oryginalne ciekly i szumialo w kierownicy. Zauwazylem ze oryginalne przewody mialy w gumie taka jakby rurke plastikowo silikonowa, w nowych przewodach tego pewnie nie ma. Moze to byl jakis tlumik drgan czy cos w tym stylu.
Moze ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac, dzwiek nie jest szczegolnie glosny ale na dluzsza mete mocno irytujacy.



Jakiego oleju do wspomagania użyłeś? Lej tylko zielony Febi ;-)
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-07-18, 13:28   

mam zalany zielony febi
mysle ze ta teoria ze do audi tylko zielony to jakas sciema, w alfie i bmw sa identyczne pompy wspomagania i maglownice zf i tam stosuje sie plyn czerwony. mysle ze ten kolor zielony jest wymyslem marketingowcow z audi. W audi 100 mialem zalany uklad plynem czerwonym i przez ponad 4 lata nic sie nie dzialo.
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-07-18, 14:34   

Kiedyś z tego samego powodu podobnie wymieniałem bezskutecznie pompę, a przyczyna była banalna. Zapchana metalowa siateczka, która znajduje się w plastikowej obsadzie w zbiorniczku pod korkiem wlewu.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-07-18, 15:00   

kkarol napisał/a:
mam zalany zielony febi
mysle ze ta teoria ze do audi tylko zielony to jakas sciema, w alfie i bmw sa identyczne pompy wspomagania i maglownice zf i tam stosuje sie plyn czerwony. mysle ze ten kolor zielony jest wymyslem marketingowcow z audi. W audi 100 mialem zalany uklad plynem czerwonym i przez ponad 4 lata nic sie nie dzialo.


Może to zbieg okoliczności ale po zalaniu czerwonego oleju pompa zaczęła wyć i skończyło sie to jej wymiana. nie jest to odosobniony prztpadek ale jak ju wspominałem mozto być zbieg okoliczności ;-)
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-07-18, 21:59   

apg napisał/a:
Kiedyś z tego samego powodu podobnie wymieniałem bezskutecznie pompę, a przyczyna była banalna. Zapchana metalowa siateczka, która znajduje się w plastikowej obsadzie w zbiorniczku pod korkiem wlewu.

ostatnio miałem podobny przypadek w passacie kolegi, wyła pompa, problemem było zatkane sitko w zbiorniczku od płynu, pompa nie miała dostatecznej ilości płynu jakiej potrzebowała do dobrej pracy, wymieniliśmy zbiorniczek (sitko było wew. i nie dało się wyjąć i wyczyścić) po wymianie cisza.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-07-18, 22:02   

przemoR888 napisał/a:
apg napisał/a:
Kiedyś z tego samego powodu podobnie wymieniałem bezskutecznie pompę, a przyczyna była banalna. Zapchana metalowa siateczka, która znajduje się w plastikowej obsadzie w zbiorniczku pod korkiem wlewu.

ostatnio miałem podobny przypadek w passacie kolegi, wyła pompa, problemem było zatkane sitko w zbiorniczku od płynu, pompa nie miała dostatecznej ilości płynu jakiej potrzebowała do dobrej pracy, wymieniliśmy zbiorniczek (sitko było wew. i nie dało się wyjąć i wyczyścić) po wymianie cisza.


Bardzo przydatne info :mrgreen: Dzieki ;-)
 
 
Maki 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-07-25, 12:12   

Panowie podepnę się pod temat bo też mam podobne problemy. U mnie problem nie występuje non-stop. Raz jest lepiej raz gorzej, czasem wogóle go nie czyć, ale czasem...... Mam te same objawy czyli opór przy skręcie w prawo, po przełamaniu go wspomaganie działa poprawnie. Dodatkowo mam też syczenie z kolumny kierowniczej (tu było gdzieś na forum że to wąż ciśnieniowy może być przyczyną).
Czy komuś udało się wyeliminować te "opory" bez wymiany magla na nowy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.