Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2012-11-30, 11:40   

Jak,że temat o wspomaganiu,małe pytanko,miał ktoś może do czynienia z tym zakładem regeneracji
http://allegro.pl/przekla...2802792913.html
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
Suchy1987 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 2012-11-30, 11:53   

dołączę się do tematu u mnie magiel cieknie ale co najlepsze w okolicach śrub od węży przelewowych nigdzie indziej z żadnej uszczelki tylko tam wymieniłem podkładki na nowe poskręcałem dobrze i dalej ciecze ręce opadają węże całe
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-02-15, 01:05   

to i ja sie podebne i odświeze temat

mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor

i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem

jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-16, 07:42   

olej zmień może akurat :-D
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-02-16, 10:15   

zmieniony febi zielony, zobacze czy cos sie zmieni jak wezyk wymienie ten z opaska przy zbiorniczku bo nie ma opaski
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-02-17, 22:38   

lukas28 napisał/a:
mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor

i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem

jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina

Zawór serwotronika... tylko jak dobrze kojarzę od jest w maglu... więc raczej magiel na stół.
Miałem podobnie w moim S8... nawet kupiłem drugi magiel... ale okazało się to tak mało uciążliwe że nigdy nie znalazłem czasu na wyciąganie magla.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-17, 22:54   

FOSS napisał/a:
Zawór serwotronika... tylko jak dobrze kojarzę od jest w maglu... więc raczej magiel na stół.

Dokladnie jest w maglu przy kolumnie i bardzo trudno go zobaczyć a zrobic cos to juz magiel trza wyciągać.
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-02-17, 23:24   

hmm najlepsze jest to że raz działał cały dzień , więc uśmiech mi z twarzy nie zchodził myślałem że się naprawiło a tu na drugi dzień znów to samo

no już się przyzwyczaiłem ale pomyśle z czasem aby to zrobić w końcu przyjemnie się kreci jak jest w 100% sprawne
a może ktoś podpowie który to przekaźnik od servo ? bo miejsce to z tego co się dowiedziałem to pod nogami pasażera ale tam jest trochę tego

tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować??
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-17, 23:54   

lukas28 napisał/a:
tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować??

Sam zawór jest wymienny. Cena w serwicie troszke sporawa ale ja dorwałem(moj przerdzewiał)za 150zl sprawna uzywke w serwisie co regenrruje magle. Jako że miałem magiel na wierzchu to zawiozłem tam go i mi wymienili oraz sprawdzili szczelnośc calego magla za te cenę ;)
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-02-18, 00:15   

yhmmmm to chyba podzwonie do serwisow w Wawce się popytam o ten zaworek
_________________

 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-18, 00:19   

Apophis napisał/a:
ja dorwałem(moj przerdzewiał)


W preFl jest ten zaworek? Mam dwa magle od preFla, więc jak coś to lukas28 szukanie Cię ominie. Tylko wytłumaczcie o jaki konkretnie chodzi. ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-18, 00:30   

Simone331 napisał/a:
W preFl jest ten zaworek?
Zaworek servotronica to taki prostopadłoscianek z przewodem lub wtyczka(nie pamiętam dokladnie)przy kolumnie ;) Ja mam w wyposażeniu servotronic.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-18, 00:44   

Apophis napisał/a:
Zaworek servotronica to taki prostopadłoscianek z przewodem lub wtyczka(nie pamiętam dokladnie)przy kolumnie


W mojej eSie jest na kablu, a wtyczka pod lewym nadkolem. Czy tak samo to ustrojstwo wygląda w preFlu?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-18, 00:55   

Raczej tak.
A tu poglądowe foto-widac gdzie sie kostka znajduje przy maglu
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-18, 11:46   

Apophis napisał/a:
Raczej tak.
A tu poglądowe foto-widac gdzie sie kostka znajduje przy maglu
Obrazek


Posprawdzam czy mam to na tych maglach. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.