Autor |
Wiadomość |
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
Suchy1987
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 2012-11-30, 11:53
|
|
|
dołączę się do tematu u mnie magiel cieknie ale co najlepsze w okolicach śrub od węży przelewowych nigdzie indziej z żadnej uszczelki tylko tam wymieniłem podkładki na nowe poskręcałem dobrze i dalej ciecze ręce opadają węże całe |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-15, 01:05
|
|
|
to i ja sie podebne i odświeze temat
mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor
i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem
jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-16, 07:42
|
|
|
olej zmień może akurat :-D |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-16, 10:15
|
|
|
zmieniony febi zielony, zobacze czy cos sie zmieni jak wezyk wymienie ten z opaska przy zbiorniczku bo nie ma opaski |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-02-17, 22:38
|
|
|
lukas28 napisał/a: | mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor
i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem
jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina |
Zawór serwotronika... tylko jak dobrze kojarzę od jest w maglu... więc raczej magiel na stół.
Miałem podobnie w moim S8... nawet kupiłem drugi magiel... ale okazało się to tak mało uciążliwe że nigdy nie znalazłem czasu na wyciąganie magla. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-17, 22:54
|
|
|
FOSS napisał/a: | Zawór serwotronika... tylko jak dobrze kojarzę od jest w maglu... więc raczej magiel na stół. |
Dokladnie jest w maglu przy kolumnie i bardzo trudno go zobaczyć a zrobic cos to juz magiel trza wyciągać. |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-17, 23:24
|
|
|
hmm najlepsze jest to że raz działał cały dzień , więc uśmiech mi z twarzy nie zchodził myślałem że się naprawiło a tu na drugi dzień znów to samo
no już się przyzwyczaiłem ale pomyśle z czasem aby to zrobić w końcu przyjemnie się kreci jak jest w 100% sprawne
a może ktoś podpowie który to przekaźnik od servo ? bo miejsce to z tego co się dowiedziałem to pod nogami pasażera ale tam jest trochę tego
tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-17, 23:54
|
|
|
lukas28 napisał/a: | tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować?? |
Sam zawór jest wymienny. Cena w serwicie troszke sporawa ale ja dorwałem(moj przerdzewiał)za 150zl sprawna uzywke w serwisie co regenrruje magle. Jako że miałem magiel na wierzchu to zawiozłem tam go i mi wymienili oraz sprawdzili szczelnośc calego magla za te cenę |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-18, 00:15
|
|
|
yhmmmm to chyba podzwonie do serwisow w Wawce się popytam o ten zaworek |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-18, 00:19
|
|
|
Apophis napisał/a: | ja dorwałem(moj przerdzewiał) |
W preFl jest ten zaworek? Mam dwa magle od preFla, więc jak coś to lukas28 szukanie Cię ominie. Tylko wytłumaczcie o jaki konkretnie chodzi. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-18, 00:30
|
|
|
Simone331 napisał/a: | W preFl jest ten zaworek? | Zaworek servotronica to taki prostopadłoscianek z przewodem lub wtyczka(nie pamiętam dokladnie)przy kolumnie Ja mam w wyposażeniu servotronic. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-18, 00:44
|
|
|
Apophis napisał/a: | Zaworek servotronica to taki prostopadłoscianek z przewodem lub wtyczka(nie pamiętam dokladnie)przy kolumnie |
W mojej eSie jest na kablu, a wtyczka pod lewym nadkolem. Czy tak samo to ustrojstwo wygląda w preFlu? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-18, 00:55
|
|
|
Raczej tak.
A tu poglądowe foto-widac gdzie sie kostka znajduje przy maglu
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-18, 11:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | Raczej tak.
A tu poglądowe foto-widac gdzie sie kostka znajduje przy maglu
Obrazek |
Posprawdzam czy mam to na tych maglach. |
|
|
|
|
|