Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-02, 10:48
|
|
|
FOSS napisał/a: | oblookam dokładnie ten kabel od servo - może wcale nie ma potrzeby jej wymieniać tylko "odmłodzić" samą wiązkę :wpale: |
próbowałem reanimować w lipcu - cała izolacja była tak stwardniała od ciepła
że się kruszyła w palcach a wtyczka przy samym zaworze jest zalana na sztywno
było tak juz od dawna bo miedź w środku podchodziła wodą i sczerniała
problem jest czym to nareperować bo od wydechu tam jest b. gorąco |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-17, 21:11
|
|
|
Moze ktos mi pomożę bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi |
|
|
|
|
|
|
|
ChosenOne
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 2011-09-08, 10:21
|
|
|
W każdym "porządnym" zakładzie zajmującym się tematem przekładni, pomp powiedzą, że jest to 100% objaw pompy wspomagania. Aktualnie mam identyczne objawy i będę wymieniał właśnie pompę. Po wymienia dam znać czy to to. Mam też pytanko, ponieważ na zaworze servotronic napisane jest 6V max 0.8A jakie macie napięcie we wtyczce, która idzie do servotronica (wtyczka w nadkolu po stronie kierowcy). Zmierzyłem napięcie u mnie i jest 12V co mnie bardzo zastanowiło. I teraz nie wiem czy aby sam przekaźnik u mnie nie jest też walnięty. |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-10-07, 21:12
|
|
|
temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic) |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-07, 23:19
|
|
|
pasuje od wielu modeli, jak wyciagales stary (pod nogami pasazera) na nim powinien byc numer |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-11-23, 01:58
|
|
|
Masa napisał/a: | temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic) |
No i jak kolego, ogarnąłeś temat? Masz już założony nowy przekaźnik? |
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-11-23, 21:52
|
|
|
Faktycznie przekażnik czasami nawala.Ale D2 jest bardzo zdradliwa i najpierw popatrz na duperele ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-11-25, 10:59
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Masa napisał/a: | temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic) |
No i jak kolego, ogarnąłeś temat? Masz już założony nowy przekaźnik? |
tak zalożyłem nowy przekaznik ale od modelu z 96 roku niby taki sam ale ma inny numer i dalej to samo jeszcze został mi do wymiany pasek klinowy moze on pod wpływem temp. sie nagrzewa i rozciąga |
|
|
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2012-06-17, 22:16
|
|
|
a czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie jest wpięta wtyczka od servotronica? |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-06-18, 10:37
|
|
|
Masa napisał/a: | tak zalożyłem nowy przekaznik ale od modelu z 96 roku niby taki sam ale ma inny numer i dalej to samo jeszcze został mi do wymiany pasek klinowy moze on pod wpływem temp. sie nagrzewa i rozciąga |
Masa, jak sytuacja w temacie wspomagania?
Doszedłeś do czegoś? |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-06-18, 20:24
|
|
|
hmmm.... eeeee nie doszedłem do wniosku jak wyżej ale jeszcze przydałoby sie zle zerknąć do przekażnika w maglownicy ale tyle samozaparcia to niemam zeby dam łapy wkładać ale napewno to zrobie i dam znać |
_________________
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2012-08-04, 22:27
|
|
|
wtyczka jest w nadkolu |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-11-05, 11:48
|
|
|
w ktorym miejscu jest dokladnie ta wtyczka ? albo jak wyglad ana ile kabli jak ją rozpzanc bo tam akurat jest wiele wtyczek od abs i wogole |
|
|
|
|
Tasiemiec
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Szczepan
Jeżdzę: d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 2012-11-29, 17:54
|
|
|
miałem ten sam problem tak jak jeden z klegów napisał nie ufam zakładom które regeneruja przekładnie bo oni tylko wymienią jakies tam oringi zakupione w ursusie i ze niby ma chodzic nic podobnego choc oferuja gwarancje ale kto by chcial pózniej wyciągać znowu magiel po miesiącu czy dwóch nie jest to trudne ale dzien schodzi nerwów i czasu wiec polecam uzywana oryginalną maglownice z pobliskiej dziup[li która daje rękojmie;) |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-29, 17:56
|
|
|
tomekzabrze napisał/a: | w ktorym miejscu jest dokladnie ta wtyczka ? albo jak wyglad ana ile kabli jak ją rozpzanc bo tam akurat jest wiele wtyczek od abs i wogole |
Ściągnij nadkole lewe, to bliżej słupka. Pod nim jest kostka na dwa piny. |
|
|
|
|
|