Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-02, 10:48   

FOSS napisał/a:
oblookam dokładnie ten kabel od servo - może wcale nie ma potrzeby jej wymieniać tylko "odmłodzić" samą wiązkę :wpale:


próbowałem reanimować w lipcu - cała izolacja była tak stwardniała od ciepła
że się kruszyła w palcach a wtyczka przy samym zaworze jest zalana na sztywno

było tak juz od dawna bo miedź w środku podchodziła wodą i sczerniała

problem jest czym to nareperować bo od wydechu tam jest b. gorąco
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-08-17, 21:11   

Moze ktos mi pomożę bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi
 
 
ChosenOne 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 2011-09-08, 10:21   

W każdym "porządnym" zakładzie zajmującym się tematem przekładni, pomp powiedzą, że jest to 100% objaw pompy wspomagania. Aktualnie mam identyczne objawy i będę wymieniał właśnie pompę. Po wymienia dam znać czy to to. Mam też pytanko, ponieważ na zaworze servotronic napisane jest 6V max 0.8A jakie macie napięcie we wtyczce, która idzie do servotronica (wtyczka w nadkolu po stronie kierowcy). Zmierzyłem napięcie u mnie i jest 12V co mnie bardzo zastanowiło. I teraz nie wiem czy aby sam przekaźnik u mnie nie jest też walnięty.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-10-07, 21:12   

temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-07, 23:19   

pasuje od wielu modeli, jak wyciagales stary (pod nogami pasazera) na nim powinien byc numer
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-23, 01:58   

Masa napisał/a:
temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic)


No i jak kolego, ogarnąłeś temat? Masz już założony nowy przekaźnik?
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-11-23, 21:52   

Faktycznie przekażnik czasami nawala.Ale D2 jest bardzo zdradliwa i najpierw popatrz na duperele ;-)
_________________

 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-11-25, 10:59   

Mucholejkolator napisał/a:
Masa napisał/a:
temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic)


No i jak kolego, ogarnąłeś temat? Masz już założony nowy przekaźnik?


tak zalożyłem nowy przekaznik ale od modelu z 96 roku niby taki sam ale ma inny numer i dalej to samo jeszcze został mi do wymiany pasek klinowy moze on pod wpływem temp. sie nagrzewa i rozciąga
 
 
darius30 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2012-06-17, 22:16   

a czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie jest wpięta wtyczka od servotronica?
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-18, 10:37   

Masa napisał/a:
tak zalożyłem nowy przekaznik ale od modelu z 96 roku niby taki sam ale ma inny numer i dalej to samo jeszcze został mi do wymiany pasek klinowy moze on pod wpływem temp. sie nagrzewa i rozciąga


Masa, jak sytuacja w temacie wspomagania?
Doszedłeś do czegoś?
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-06-18, 20:24   

hmmm.... eeeee nie doszedłem do wniosku jak wyżej ale jeszcze przydałoby sie zle zerknąć do przekażnika w maglownicy ale tyle samozaparcia to niemam zeby dam łapy wkładać ale napewno to zrobie i dam znać
_________________

 
 
darius30 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2012-08-04, 22:27   

wtyczka jest w nadkolu
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-11-05, 11:48   

w ktorym miejscu jest dokladnie ta wtyczka ? albo jak wyglad ana ile kabli jak ją rozpzanc bo tam akurat jest wiele wtyczek od abs i wogole
 
 
Tasiemiec 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Szczepan
Jeżdzę: d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 17
Skąd: Gostyń
Wysłany: 2012-11-29, 17:54   

miałem ten sam problem tak jak jeden z klegów napisał nie ufam zakładom które regeneruja przekładnie bo oni tylko wymienią jakies tam oringi zakupione w ursusie i ze niby ma chodzic nic podobnego choc oferuja gwarancje ale kto by chcial pózniej wyciągać znowu magiel po miesiącu czy dwóch nie jest to trudne ale dzien schodzi nerwów i czasu wiec polecam uzywana oryginalną maglownice z pobliskiej dziup[li która daje rękojmie;)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-29, 17:56   

tomekzabrze napisał/a:
w ktorym miejscu jest dokladnie ta wtyczka ? albo jak wyglad ana ile kabli jak ją rozpzanc bo tam akurat jest wiele wtyczek od abs i wogole


Ściągnij nadkole lewe, to bliżej słupka. Pod nim jest kostka na dwa piny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.