Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-02-19, 20:51   

a zeby go wymienic to koniecznie trzeba sciagac magiel??
poptrze niedlugo a pod lewym nadkolem to tylko jest kostka łączeniowa?? czyli po stronie p-asazera?
a i w maglu ten zaworek po stronie pasazera czy kierowcy??
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-19, 21:16   

Kolego popatrz na powyższe foto które wstawilem. Widzisz kostke z przewodem?? To jest to.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-14, 16:02   

mam podobny problem tylko od czego zaczac. kierownica w prawo tez czasami ciezko mi chodzi, pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. jak auto troszke sie rozgrzeje tez przestaje buczec. plyn zalany czerwony atf nigdzie nie ubywa tylko delikatnie sie poci na wezach dochodzacych do zbiorniczka. nie wiem czy szukac pompy czy cos mozna podratowac.
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-14, 19:50   

grzybek86 napisał/a:
pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. .


Na początek zmiana płynu na oryginalny VW

żaden inny.
Oczywiście czyszczenie zbiorniczka i filtra w zbiorniczku.
Opis wymiany płynu znajdziesz na forum.
Jeśli to nie pomoże -> pompa do wymiany.
Pompa wyje ponieważ ktoś wlał nie wiadomo co do układu. Hipol <bezradny> jest po prostu gęstszy. Przy niskich temperaturach pompa ma cięzko go przegonić i wyje jak wściekła. Po rozgrzaniu olej się rozgrzewa i pompa cichnie, Ale płyn nie ma właściwości do danego układu i wspomaganie zanika.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-14, 19:54   

dzieki za szybka porade. kupie ten plyn i zobaczymy. ile wchodzi do ukladu? tak plus minus?
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-10-14, 20:05   

literek z małym chaczyczkiem, ale przydało by sie przepłukać układ bo samo spuszczenie starego i zalanie nowego płynu to raczej na nic sie zda, tam ciągle będzie stary płyn
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-14, 20:19   

no dokladnie dlatego wiecej zamowie. kolega dal rysunek z naklejka grupy vv ale rozumiem ze to plyn zielony febi?
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-14, 20:25   

To nie jest febi. Broń boże febi.



Febi to nie oryginał. Przemaglowałem całą kartę techniczną i Febi ma gorsze właściwości w wyższych temperaturach. Inaczej mówiąc traci właściwości. Temperatura wrzenia jest niższa, lepkość itp.
Mi FEBI zaje...ł pompę w A4

Ma być taki jaki masz na zdjęciu wyżej.
W serwisie kosztuje 45 zł za butelkę.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-14, 20:30   

udalo sie znalesc nie musze jechac daleko do serwisu. specyfikacja g004000m2 zielony pisze ze zamiennikdla g002000
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-14, 20:32   

pomoże jak umarłemu kadzidło <bezradny>
i tyle i 100 pln
przetestowane na moim aucie
Dziwi mnie jedno czemu inne modele auta lejesz co popadnie i jest ok ? a tu jakieś uroki trzeba czynić
Co do kolegi co mu w jedno stronę kijowo idzie rano zaworek się przycina
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-14, 20:33   

jaki zaworek? da sie wymienic? mowisz wymiana plynu nie pomorze?
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-10-14, 20:36   

Zaworek servotronic w maglownicy - on jest najczesciej winny za slabe wspomaganie - przycina sie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-10-14, 20:37   

zaworek jest dobry niedawno sprawdzany. myslalem ze jest jakis w pompie jeszcze moze
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-14, 20:41   

Pepi bo to audi i ich następny wynalazek.
Ja w Mondeo miałem Hipol i chodziło, w renówce kumpla dla testów wlaliśmy nawet przepalony olej silnikowy i też chodziło, nawet 20W/60 mu nie zaszkodził.
A tu jest udręka. Tak jak często były przypadki cieknących magli w A4 czy Passatach, ludzie lali byle co i rozpuszczało uszczelnienia.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
speedanad 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 52
Skąd: Stegna
Wysłany: 2015-10-14, 21:04   

ja kupowałem orginał w serwisie płaciłem za litr 47 zł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.