Autor |
Wiadomość |
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-19, 20:51
|
|
|
a zeby go wymienic to koniecznie trzeba sciagac magiel??
poptrze niedlugo a pod lewym nadkolem to tylko jest kostka łączeniowa?? czyli po stronie p-asazera?
a i w maglu ten zaworek po stronie pasazera czy kierowcy?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-19, 21:16
|
|
|
Kolego popatrz na powyższe foto które wstawilem. Widzisz kostke z przewodem?? To jest to. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-10-14, 16:02
|
|
|
mam podobny problem tylko od czego zaczac. kierownica w prawo tez czasami ciezko mi chodzi, pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. jak auto troszke sie rozgrzeje tez przestaje buczec. plyn zalany czerwony atf nigdzie nie ubywa tylko delikatnie sie poci na wezach dochodzacych do zbiorniczka. nie wiem czy szukac pompy czy cos mozna podratowac. |
_________________ ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-14, 19:50
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. . |
Na początek zmiana płynu na oryginalny VW
żaden inny.
Oczywiście czyszczenie zbiorniczka i filtra w zbiorniczku.
Opis wymiany płynu znajdziesz na forum.
Jeśli to nie pomoże -> pompa do wymiany.
Pompa wyje ponieważ ktoś wlał nie wiadomo co do układu. Hipol jest po prostu gęstszy. Przy niskich temperaturach pompa ma cięzko go przegonić i wyje jak wściekła. Po rozgrzaniu olej się rozgrzewa i pompa cichnie, Ale płyn nie ma właściwości do danego układu i wspomaganie zanika. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-10-14, 20:05
|
|
|
literek z małym chaczyczkiem, ale przydało by sie przepłukać układ bo samo spuszczenie starego i zalanie nowego płynu to raczej na nic sie zda, tam ciągle będzie stary płyn |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-14, 20:25
|
|
|
To nie jest febi. Broń boże febi.
Febi to nie oryginał. Przemaglowałem całą kartę techniczną i Febi ma gorsze właściwości w wyższych temperaturach. Inaczej mówiąc traci właściwości. Temperatura wrzenia jest niższa, lepkość itp.
Mi FEBI zaje...ł pompę w A4
Ma być taki jaki masz na zdjęciu wyżej.
W serwisie kosztuje 45 zł za butelkę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-14, 20:32
|
|
|
pomoże jak umarłemu kadzidło
i tyle i 100 pln
przetestowane na moim aucie
Dziwi mnie jedno czemu inne modele auta lejesz co popadnie i jest ok ? a tu jakieś uroki trzeba czynić
Co do kolegi co mu w jedno stronę kijowo idzie rano zaworek się przycina |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-14, 20:41
|
|
|
Pepi bo to audi i ich następny wynalazek.
Ja w Mondeo miałem Hipol i chodziło, w renówce kumpla dla testów wlaliśmy nawet przepalony olej silnikowy i też chodziło, nawet 20W/60 mu nie zaszkodził.
A tu jest udręka. Tak jak często były przypadki cieknących magli w A4 czy Passatach, ludzie lali byle co i rozpuszczało uszczelnienia. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-10-14, 21:04
|
|
|
ja kupowałem orginał w serwisie płaciłem za litr 47 zł |
|
|
|
|
|