Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-14, 21:08
|
|
|
A ja od ok 4 lat mam febi i nie ma żadnego stresu. Kupiłem 3 litry i mam jeszcze litr w bagazniku w zapasie |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-14, 22:19
|
|
|
odkręć przewód przy samej pompie, większość powinna zlecieć. Zakręcasz przewód.
Koła podnosisz do góry (przednie)
Następnie zalewasz nowy płyn. Podczas kiedy zalewasz kręcisz kierownicą pomału od maksymalnego skrajnego do skrajnego. Czyli od prawej do lewej.
Jak wejdzie Ci litra to dobrze.
Odpalasz auto i powtórka z rozrywki, kręcisz kierownicą od prawej do lewej. kilka razy. Koła przednie cały czas w górze.
Następnie sprawdzasz poziom, ubytek dolewasz i gotowe. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-10-16, 09:50
|
|
|
wlasnie wymienilem plyn u siebie, z racji z do serwisu mam kawal drogi to kupilem zielony febi wymyłem zbiorniczek i sitko i jakby troszke lzej chodzi kierownica no ale zobaczymy czy pompa bedzie buczec. a za kilka dni kupie oryginal w serwisie i znow zmienie. |
_________________ ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-16, 09:57
|
|
|
Poszukaj na allegro, czasami trafi się taniej.
Jeśli masz obok siebie serwis skody czy vw też tam kupisz. Ja kupowałem z Skodzie i płaciłem taniej niż z allegro w tym czasie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-10-16, 10:00
|
|
|
no serwis skody vv i audi wszystki kolo siebie rownie daleko a allegro strasznie drogo wychodzi. mam kilka spraw do zalatwienia w nastepnym tyg to przy okazji podjade |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-18, 09:21
|
|
|
mi znikło w trasie gdzieś za lubinem tylko ja jestem z lublina
normalnie ale strachu się najadłem wyprzedzam 180 na budziku a tu brak wspomagania rolka mi spadła pasek spadł to nie było
Co do oleju to zdecydowanie odradzam febi
można go lać ale nie do naszych auta
Ten ori jest lepszy początkowo szału nie było u mnie ale po trasie 1600 km stwierdzam że jest poprawa może nie jest dobrze ale da się jechać ja na allegro brałem w cenie 30 pln serwisy nie wiem ile chcą ale za to kółeczko które zgubiłem chcieli w jednym aso 890 pln w drugim ponad 900
normalnie 60 pln |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-18, 09:28
|
|
|
pepi, -> http://www.a8team.pl/d2-a...iem-vt17749.htm daj tu tego posta. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-10-18, 13:35
|
|
|
no u mnie jakby lepiej wczoraj przy około 12st jeszcze troszke wyła pompa, dzisiaj przy 5 tylko przez chwilke delikatnie a zazwyczaj wyła niemiłośiernie w takiej temp. mysle ze kilka dni i wymianie na oryginalny i chyba pompe da sie uratowac:) a czujnik servo jutro ma mi kumpel sprawdzic czy gdzies wtyczka lub kabel nie uszczodził sie. |
|
|
|
|
|