Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:02
|
|
|
od początku prawie
tylko z hamowaniem trza uważać bo przyspieszać to i tak można :mrgreen:
[ Dodano: 2012-12-20, 22:03 ]
mam kody jakby co :-P |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:28
|
|
|
to czemu tego nie robisz ja to sie wkurzam jak cos mi sie pali a jak czegoś nie ma to uuu
jak trzeba bedzie kody to napewno chce :-D
ale wciąż czytam i narazie wychodzi że czujnik skretu trzeba skalibrować vagiem i jazdą i powinno pomoc
probowałeś tego?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-21, 07:57
|
|
|
tylko teraz to ty pompę rozwaliłeś kodowanie jej
miga ci wykrzyknik na zegarach ??
prawda jest tak że nie mam kiedy tego zrobić bo mam multum pracy przy autach a jedzie to nie muszę |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-21, 11:19
|
|
|
miga wykrzyknik
czyli co kodowanie pompy i kalibracja czujnika skretu :shock:
a te kody to przypisane są pod model czego ?? te co masz będą dobre do mojej?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-21, 16:09
|
|
|
o to mamy tak samo
kody masz jak wyżej i na nalepce z tyłu masz rodzaj hamulców
coby odpowiednio wpisać :-P
[ Dodano: 2012-12-21, 16:10 ]
tylko że u mnie nie chce jakoś tych kodów przyjąć
[ Dodano: 2012-12-21, 16:11 ]
a mówiłem abyś przed sobie odczytał i spisał co nie :-) |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-21, 17:06
|
|
|
no to koledzy : CZY KTOŚ Z OKOLIC WAWY MOŻE MI TO ZROBIC?? |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-12-26, 01:11
|
|
|
lukas28 napisał/a: | no to koledzy : CZY KTOŚ Z OKOLIC WAWY MOŻE MI TO ZROBIC?? |
Po świętach dopiero... a nawet i po nowym roku... roboty sporo i świątecznego zamieszania zbyt dużo :-/ |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-27, 11:30
|
|
|
spoko spoko
też ogarniam trochę tak więc po nowym roku sie spotkamy nie jest to takie pilne ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-03, 10:23
|
|
|
Jakub napisał/a: | Podepnę się pod temat,co może być przyczyną,że tip tylko redukuje biegi,do góry nie działa,z kiery i lewarka to samo. |
Powyżej 2000 rpm też nie przerzuca do góry? U mnie jak mam blisko tych obrotów to dopiero da radę wbić wyższy bieg. |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-03, 19:22
|
|
|
....Panowie...i Panie powiedzcie proszę jak się dorobić tego żeby działało zmienianie biegów w kierownicy...po przełączeniu na TIPa przyciski na kierownicy sie nie zapalają, zero reakcji... nigdzie nie ma żadnych błędów, ABS I ESP działają, AIRBag sie nie świeci... :-/ już sam nie wiem...
czy może trzeba wziąść i zaprogramować te przyciski pod kompa od skrzyni, czy jest jeszcze jakaś inna opcjia... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-06-03, 20:17
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: |
Wysłany: Dzisiaj 20:22
....Panowie...i Panie powiedzcie proszę jak się dorobić tego żeby działało zmienianie biegów w kierownicy...po przełączeniu na TIPa przyciski na kierownicy sie nie zapalają, zero reakcji... nigdzie nie ma żadnych błędów, ABS I ESP działają, AIRBag sie nie świeci... już sam nie wiem...
czy może trzeba wziąść i zaprogramować te przyciski pod kompa od skrzyni, czy jest jeszcze jakaś inna opcjia... |
Może ktoś kierownice zmienił i nie podłączył tego do instalacji :roll: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-03, 20:30
|
|
|
tez tak moze byc :-P ale jak zdjąłem poduszke to stoi data ta sama co rok i miesiac produkcji auta, poza tym wszystkie kostki są podłączone ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|