Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-20, 22:02   

od początku prawie
tylko z hamowaniem trza uważać bo przyspieszać to i tak można :mrgreen:

[ Dodano: 2012-12-20, 22:03 ]
mam kody jakby co :-P
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 22:28   

:D
to czemu tego nie robisz ja to sie wkurzam jak cos mi sie pali a jak czegoś nie ma to uuu

jak trzeba bedzie kody to napewno chce :-D
ale wciąż czytam i narazie wychodzi że czujnik skretu trzeba skalibrować vagiem i jazdą i powinno pomoc
probowałeś tego??
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-21, 07:57   

tylko teraz to ty pompę rozwaliłeś kodowanie jej
miga ci wykrzyknik na zegarach ??
prawda jest tak że nie mam kiedy tego zrobić bo mam multum pracy przy autach a jedzie to nie muszę
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-12-21, 11:19   

:/ miga wykrzyknik
czyli co kodowanie pompy i kalibracja czujnika skretu :shock:

a te kody to przypisane są pod model czego ?? te co masz będą dobre do mojej??
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-12-21, 13:08   

Tutaj jest wzmianka jak skalibrować czujnik skrętu i ABS ;) http://wiki.ross-tech.com...ake_Electronics
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-21, 16:09   

o to mamy tak samo
kody masz jak wyżej i na nalepce z tyłu masz rodzaj hamulców
coby odpowiednio wpisać :-P

[ Dodano: 2012-12-21, 16:10 ]
tylko że u mnie nie chce jakoś tych kodów przyjąć

[ Dodano: 2012-12-21, 16:11 ]
a mówiłem abyś przed sobie odczytał i spisał co nie :-)
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-12-21, 17:06   

no to koledzy : CZY KTOŚ Z OKOLIC WAWY MOŻE MI TO ZROBIC??
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-12-26, 01:11   

lukas28 napisał/a:
no to koledzy : CZY KTOŚ Z OKOLIC WAWY MOŻE MI TO ZROBIC??

Po świętach dopiero... a nawet i po nowym roku... roboty sporo i świątecznego zamieszania zbyt dużo :-/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-12-27, 11:30   

spoko spoko
też ogarniam trochę tak więc po nowym roku sie spotkamy nie jest to takie pilne ;-)
_________________

 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2013-03-03, 10:18   

Podepnę się pod temat,co może być przyczyną,że tip tylko redukuje biegi,do góry nie działa,z kiery i lewarka to samo.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-03-03, 10:23   

Jakub napisał/a:
Podepnę się pod temat,co może być przyczyną,że tip tylko redukuje biegi,do góry nie działa,z kiery i lewarka to samo.


Powyżej 2000 rpm też nie przerzuca do góry? U mnie jak mam blisko tych obrotów to dopiero da radę wbić wyższy bieg. ;)
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2013-03-03, 10:45   

Zero reakcji w całym zakresie obrotów.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-03, 19:22   

....Panowie...i Panie powiedzcie proszę jak się dorobić tego żeby działało zmienianie biegów w kierownicy...po przełączeniu na TIPa przyciski na kierownicy sie nie zapalają, zero reakcji... nigdzie nie ma żadnych błędów, ABS I ESP działają, AIRBag sie nie świeci... :-/ już sam nie wiem...

czy może trzeba wziąść i zaprogramować te przyciski pod kompa od skrzyni, czy jest jeszcze jakaś inna opcjia...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-06-03, 20:17   

martin_rs4 napisał/a:

Wysłany: Dzisiaj 20:22     
....Panowie...i Panie powiedzcie proszę jak się dorobić tego żeby działało zmienianie biegów w kierownicy...po przełączeniu na TIPa przyciski na kierownicy sie nie zapalają, zero reakcji... nigdzie nie ma żadnych błędów, ABS I ESP działają, AIRBag sie nie świeci... już sam nie wiem...

czy może trzeba wziąść i zaprogramować te przyciski pod kompa od skrzyni, czy jest jeszcze jakaś inna opcjia...

Może ktoś kierownice zmienił i nie podłączył tego do instalacji :roll:
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-03, 20:30   

tez tak moze byc :-P ale jak zdjąłem poduszke to stoi data ta sama co rok i miesiac produkcji auta, poza tym wszystkie kostki są podłączone ...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.