Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy  
Autor Wiadomość
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-06-03, 20:56   

To musisz sprawdzić czy taśma jest dobra i są kable za nią w kieunku lewarka tipa,sam ostatnio zmieniałem kierownice na trójramienną i podłączałem kable do lewarka i działa nic nie było trzeba zmieniać ani kodować.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-03, 21:00   

ok...sprawdzę tą taśmę...a czy przy lewarku to jest ta kostka / wyk jakos na widoku żeby sprawdzić czy tam jest wsio OK. wczoraj rozbierałem boczek od strony kierowcy, ale tak tam upchane ze nic nie widać...no i kanał powietrza dużo zasłania....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-06-03, 21:12   

przy lewarku jest kostka ale z lewej strony za boczkiem i nawiewem na tył,tam lutowałem 3 kable idące z taśmy i przełącznika +/_ w kierownicy.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-03, 21:15   

no taka kostka tam była a nawet chyba dwie...jedna taka brązowa, a druga czerwona o ile dobrze pamiętam, ale tam było wszystko poprzypinane.. :shock:
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-06-04, 17:21   

Ja dorabiałem instalacje,i właśnie tam w tą brązową wtyczke się wpinałem.
http://www.audipages.com/...ronicwheel.html tu masz instrukcje.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-04, 18:18   

ooo i juz rozumiem :mrgreen: ostatnio dzies o tym na forum czytalem tez, ale sie tak nie zagłębiałem... :-P

Łukasz wielkie dzieki! pokombinuje co na weekend i dam znać czy działa. :peace:
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-06-04, 19:55   

Ja nie musiałem zmieniać taśmy miałem tam 4 wolne przewody,tylko przy lewarku według ich schematu we wtyczce są inaczej umiejscowione piny ale kolory kabli pasują może polift ma inaczej.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-04, 20:33   

ja jak rozbierałem boczek to ten po stronie kierowcy, nie wiem jak to wygląda po drugiej stronie, ale rozbiore i bede wiedział czy mam ten TIP w oryginale, czy kierownica jest tylko przełożona, a potem przejde do taśmy w kolumnie....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-06-05, 21:18   

dzis tak na szybko rozebrałem ten drugi boczek ale widziałem tylko jedną kostkę podłączoną do Tipa od strony pasażera... :-|



tej T10g jakos nie zauważyłem...hmmm musze na spokojnie to porozbierać... :-P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-06-12, 21:55   

Ona jest za tym nawiewem na tył,trzeba to troche bardziej otkopać :mrgreen:
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-10, 07:43   

siemka,
słuchajcie odgrzewam schaba :D a mianowicie udało mi się kupić wtyczke / kabelek do zmiany biegów w kierownicy <hura>

taa tylko że on jest chyba od PreFl i tu pytanie czy faktycznie jest różnica, bo jakis on przykrótkawy <hmm>





teraz to pewnie bede musił go ciachnąć i podpiąć pod koste od lewarka, czy może faktycznie taki ma być którki i nic nie trzeba robić...??
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-10, 08:05   

procz kiery tylko to trzeba martin??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-10, 08:33   

preston81 napisał/a:
procz kiery tylko to trzeba martin??


z tego co tu czytałem to tak, choć niektórzy piszą że potrzena jest jeszcze nowa taśma <niewiem>
Jak się przyglądałem to czujnik kąta skrętu ma wszystkie wejścia potrzebne to zainstalowania tych złączek itp...tylko nie wiem o co chodzi z tą wtyczką bo ona ma jakieś 10cm a wiem że kierownice z tipem sie różniły w PreFl i Fl.





chyba że obie byłu i tu i tu natomiast różnią sie technicznie / środkiem...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-10, 08:41   

a tu mamy dwie wtyczki> ta żółta jest od AIRBAGu natomast czarna od łopatek i obe są wtykane w czujnik kąta skrętu za kierą. (taką mam)



a tu kiera od Esy, hehe a nie od Prefl i widze że tu jest taka złączka do której pasuje ten mój kabelek.... <tjaa> kurde...mam złą kiere :/



_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-10, 10:12   

co tu sie martiwc martin od przybytku głowa nie boli btw daj znac czy poradziles sobie z tipem bo mi tez to chodzi po głowie ale czytalem tu na forum ze bedzie trzeba to jeszcze kodowac....
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.