Autor |
Wiadomość |
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-06-03, 20:56
|
|
|
To musisz sprawdzić czy taśma jest dobra i są kable za nią w kieunku lewarka tipa,sam ostatnio zmieniałem kierownice na trójramienną i podłączałem kable do lewarka i działa nic nie było trzeba zmieniać ani kodować. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-03, 21:00
|
|
|
ok...sprawdzę tą taśmę...a czy przy lewarku to jest ta kostka / wyk jakos na widoku żeby sprawdzić czy tam jest wsio OK. wczoraj rozbierałem boczek od strony kierowcy, ale tak tam upchane ze nic nie widać...no i kanał powietrza dużo zasłania.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-06-03, 21:12
|
|
|
przy lewarku jest kostka ale z lewej strony za boczkiem i nawiewem na tył,tam lutowałem 3 kable idące z taśmy i przełącznika +/_ w kierownicy. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-03, 21:15
|
|
|
no taka kostka tam była a nawet chyba dwie...jedna taka brązowa, a druga czerwona o ile dobrze pamiętam, ale tam było wszystko poprzypinane.. :shock: |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-04, 18:18
|
|
|
ooo i juz rozumiem :mrgreen: ostatnio dzies o tym na forum czytalem tez, ale sie tak nie zagłębiałem... :-P
Łukasz wielkie dzieki! pokombinuje co na weekend i dam znać czy działa. :peace: |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-06-04, 19:55
|
|
|
Ja nie musiałem zmieniać taśmy miałem tam 4 wolne przewody,tylko przy lewarku według ich schematu we wtyczce są inaczej umiejscowione piny ale kolory kabli pasują może polift ma inaczej. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-04, 20:33
|
|
|
ja jak rozbierałem boczek to ten po stronie kierowcy, nie wiem jak to wygląda po drugiej stronie, ale rozbiore i bede wiedział czy mam ten TIP w oryginale, czy kierownica jest tylko przełożona, a potem przejde do taśmy w kolumnie.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-05, 21:18
|
|
|
dzis tak na szybko rozebrałem ten drugi boczek ale widziałem tylko jedną kostkę podłączoną do Tipa od strony pasażera... :-|
tej T10g jakos nie zauważyłem...hmmm musze na spokojnie to porozbierać... :-P |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-06-12, 21:55
|
|
|
Ona jest za tym nawiewem na tył,trzeba to troche bardziej otkopać :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-10, 07:43
|
|
|
siemka,
słuchajcie odgrzewam schaba a mianowicie udało mi się kupić wtyczke / kabelek do zmiany biegów w kierownicy <hura>
taa tylko że on jest chyba od PreFl i tu pytanie czy faktycznie jest różnica, bo jakis on przykrótkawy
teraz to pewnie bede musił go ciachnąć i podpiąć pod koste od lewarka, czy może faktycznie taki ma być którki i nic nie trzeba robić...?? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-06-10, 08:05
|
|
|
procz kiery tylko to trzeba martin?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-10, 08:33
|
|
|
preston81 napisał/a: | procz kiery tylko to trzeba martin?? |
z tego co tu czytałem to tak, choć niektórzy piszą że potrzena jest jeszcze nowa taśma <niewiem>
Jak się przyglądałem to czujnik kąta skrętu ma wszystkie wejścia potrzebne to zainstalowania tych złączek itp...tylko nie wiem o co chodzi z tą wtyczką bo ona ma jakieś 10cm a wiem że kierownice z tipem sie różniły w PreFl i Fl.
chyba że obie byłu i tu i tu natomiast różnią sie technicznie / środkiem... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-10, 08:41
|
|
|
a tu mamy dwie wtyczki> ta żółta jest od AIRBAGu natomast czarna od łopatek i obe są wtykane w czujnik kąta skrętu za kierą. (taką mam)
a tu kiera od Esy, hehe a nie od Prefl i widze że tu jest taka złączka do której pasuje ten mój kabelek.... <tjaa> kurde...mam złą kiere
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-06-10, 10:12
|
|
|
co tu sie martiwc martin od przybytku głowa nie boli btw daj znac czy poradziles sobie z tipem bo mi tez to chodzi po głowie ale czytalem tu na forum ze bedzie trzeba to jeszcze kodowac.... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|