Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-12, 19:02   

chłopak będzie :D Michał....jutro poród 8.30
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-13, 10:07   

i jak all ok?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-13, 14:23   

synek juz jest <hura> 55cm i 3500g waga. :)

a wracajac do tematu to patrzylem wczoraj i nie ma u mnie tego modulu ktorym wspominaliscie. Jest tylko miesce na niego i jakies przekazniki sa dookola <niewiem>

ale jak pokazalem mojemu mechanikowi schemat podlaczenia to powiedzial ze jest to prosta sprawa - 4 kalelki zlutowac miedzy kiera a lewarkiem od tipa i tyle. Tak wiec jutro do 13.00 powieniem to miec zrobione bo potem do szpitala :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-13, 17:16   

martin_rs4 napisał/a:
synek juz jest <hura> 55cm i 3500g waga. :)

Gratulejszyn ;)

martin_rs4 napisał/a:
.... ale jak pokazalem mojemu mechanikowi schemat podlaczenia to powiedzial ze jest to prosta sprawa - 4 kalelki zlutowac miedzy kiera a lewarkiem od tipa i tyle.

Może nie jest to tak "hop" bo pobawić się kabelkami trochę trzeba ale jak ktoś kuma o co chodzi to zrobi.
Przekładałem jednemu koledze kierownicę W S8D2 z multifunkcyjnej 4-ramiennej na sportową 3-ramienną i było trochę motania bo taśma pod kierą jest inna i trzeba wpinać się właśnie pod lewarek.

Noi żeby było zgodnie ze sztuką to przyciski na kierownicy powinny świecić się kiedy lewarek masz przełączony na TIP i powinny gasnąć kiedy lewarek jest na Drive ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-13, 18:33   

FOSS napisał/a:
Gratulejszyn ;)


dzieki, dzieki :)

FOSS napisał/a:
Noi żeby było zgodnie ze sztuką to przyciski na kierownicy powinny świecić się kiedy lewarek masz przełączony na TIP i powinny gasnąć kiedy lewarek jest na Drive ;)


to akurat wiem :D i jak mu pokazałem schemat podłączenia to od razu zlokalizowal które piny na wtyczce odpowiadają za + / - i właśnie ten przełącznik który "uruchamia tipa i podświetlenie".
No sam jestem ciekaw co tego wyjdzie i jutro na pewno zdam relacje ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-13, 20:50   

można podobno zakodować że nie koniecznie :)
lewarek będzie tam gdzie ma być
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-13, 21:00   

pepi napisał/a:
można podobno zakodować że nie koniecznie :)
lewarek będzie tam gdzie ma być


podobno mozna jak sie zmostkuje ten przelacznik do tipa :) przynajmnije tak moj mechanik twierdzi
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-14, 08:48   

graty!! tatku
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-06-14, 11:25   

Ja również się podłącze do tematu chce w mojej S8D2 wymienić kiere z multifunkcyjnej 4-ramiennej na sportową 3-ramienną z łopatkami od rs6
posiadam taką kierownice oraz taśmę do niej potrzebuje schematu jak to ogarnąć
i tu prośba do kolegi martin rs4 <kwiatek>

thumb (3).jpg
Plik ściągnięto 1432 raz(y) 27,73 KB

thumb (4).jpg
Plik ściągnięto 1434 raz(y) 27,67 KB

 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-06-14, 11:29   

I oczywiście gratuluje powiększenia rodziny :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-14, 13:08   

preston81 napisał/a:
graty!! tatku

Przemek21 napisał/a:
I oczywiście gratuluje powiększenia rodziny :D


jeszcze raz dzieki wszystkim <hihi>

wiec tak..... kiera podlaczona i wszystko simga :-D wiec nie potrzeba zadnych modulow i innych dzwinych rzeczy oprocz naturalnie kiery i wtczki z kablami :D

a ze mojemu mechanikowi sie wyjatkowo dzis nie chcialo to musialem sie zabrac za to sam i jak zawsze z moim szczesciem polutowalem nie te kalbe co trzeba i przelaczanie boegow bylo na odwrot <tjaa>

no ale juz wszystko poprawione....troche zabawy bylo jak FOSS wspomnial ale grunt ze wszystko chodzi <hura>

a co do schematu Przemek21, to tu masz wszystko :

http://www.audipages.com/...ronicwheel.html

jak cos to pisz ... pomoge bo juz wiem jak... <dance>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-14, 14:00   

Również przyłączam się do gratulacji :)
martin_rs4 napisał/a:
kiera podlaczona i wszystko simga :-D wiec nie potrzeba zadnych modulow i innych dzwinych rzeczy oprocz naturalnie kiery i wtczki z kablami :D

Owszem na krótko da się ale koszty samych wtyczek, przewodów naprawczych podstawki jest mała i można było to zrobić raz a porządnie i zgodnie ze sztuką.

Nie mniej jednak ważne, że działa i zrobiłeś to we własnym zakresie :)
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-14, 15:06   

znasz te ceny może :> ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-14, 17:59   

preston81 napisał/a:
znasz te ceny może :> ??


taa, jak sie pytalem w ASO o sama wtyczke to owszem i jest ale sam plastik bez pinow za 45zl. :/

ja kupilem ori kabel za 20pl na alledrogo i zostala tylko kwestia polutowania i pociagniecia.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-14, 18:08   

Piny na alle groszowe sprawy, podstawka 45zł, moguł niestety tylko używka w rozsądnej kwocie. Przewodzik, za 20m w 4 kolorach (po 5m odcinek) zapłaciłem 10 zł jak u siebie dorabiałem grzanie kiery i servotronic :D Dodatkowo parę małych trytytek i taśma taka szmaciana na wzór ori co wiązki są skręcane.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.