Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: PC
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2159
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-01-08, 20:59   

Aktualnie 699zl / 1szt
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@o2.pl
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Piotr-S8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: RS6 C5
Dołączył: 14 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-08, 21:08   

Michał, a Ty co myślisz o regeneracji ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: PC
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2159
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-01-08, 21:18   

Regeneracja ma sens - w początowych fazach uszkodzenia nastawnika - jeśli klepie już ja szalony wtedy tylko wymiana na inny / nowy

Dobrze jest najpierw zadbac o ogólną kondycję silnika - przepłukać porządnie i stosować olej o bardzo dobrych parametrach . Profilaktycznie sciągnąc jedną pokrywę zaworów i ocenić stan slizgów itp

Jeśli realnie są 2 lata gwarancji i firma bierze odpowiedzialność za to co robi - to uważam to za ciekawą alternatywę dla ORI nastawnika
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@o2.pl
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-01-08, 21:28   

ale były dwie jedna dawała a druga nie <bezradny> a na poważnie ja tam nie wiem jak jest z tą firmą ale bywa tak że szukają zawsze winny w wszystkim tylko nie w tym co reklamowane .
Ja teraz szarpie się z dpfm wyszło na to że nowy z kraju PRC trzeba zakładać w aso z wydrukami a jak się zapcha to demontować podobnie i jeszcze stwierdzić co jest uszkodzone .
Z nastawnikiem z tego samego kraju było podobnie poszła kasa w błoto
 
 
Piotr-S8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: RS6 C5
Dołączył: 14 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-08, 21:32   

pepi napisał/a:
ale były dwie jedna dawała a druga nie <bezradny> a na poważnie ja tam nie wiem jak jest z tą firmą ale bywa tak że szukają zawsze winny w wszystkim tylko nie w tym co reklamowane .
Ja teraz szarpie się z dpfm wyszło na to że nowy z kraju PRC trzeba zakładać w aso z wydrukami a jak się zapcha to demontować podobnie i jeszcze stwierdzić co jest uszkodzone .
Z nastawnikiem z tego samego kraju było podobnie poszła kasa w błoto


pepi o co kaman ?

Mówimy o regeneracji oryginalnych części, a nie o zamiennikach zrobionych z ryżu...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-01-09, 22:13   

mi bardziej chodziło o proces reklamacyji czy będzie uznawana-pomijam już montaż i demontaż albo w skrajnych przypadkach po głowicy bo też tak może być .
Ale temat ryżu też jest ważny bo ciekawie co oni do naprawy stosują i skąd towar ?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Pepek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 386
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-01-17, 22:34   

Mogę się tylko dopisać do listy jako zadowolony klient http://mehenker.com Robili mi kilka vanosów i jakieś vaginy. Uczciwe, rzetelne podejście. ZTCP z rozmowy to oni coś tam modyfikowali fabrykę.
_________________
Pozdrawiam
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-01-18, 07:41   

na razie nie mam potrzeby nic robić za jeden - dwa lata samo wyjdzie co i jak :]
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 95
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-03-29, 16:17   [S8 D2 FL] Ślizgi nastawnika

Witam szanowne grono, dzisiaj zabrałem się za wymianę ślizgów nastawnika w głowicy po stronie kierowcy. I nie wiem dlaczego skręciłem przyrządem napinacz a łańcuch dalej napięty jak baranie jaja :)

O co kaman ??? :]
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-30, 19:49   

napinacz delikatnie uniosłeś do góry ?
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 95
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-04-01, 13:33   

pepi napisał/a:
napinacz delikatnie uniosłeś do góry ?


Robię to w wolnej chwili której mi właśnie cały czas brakuje :)

Łańcuch luźny wałek odkręcony ale blokuje mi się teraz nastawnik na blasze od rozrządu. I nie chce wyjść to ustrojstwo do góry :P
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 133
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-04-01, 17:24   

No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 178 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6004
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-04-01, 17:50   

Prezes-Artek napisał/a:
No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę.

A moim zdaniem strona kierowcy to właśnie ta łatwiejsza strona do roboty - o ile robisz to zgodnie ze sztuką :)

Jak rozepniesz rozrząd to zdejmujesz koło paska rozrządu z wałka wydechowego, później zdejmujesz tą blachę co przeszkadza i później już nic nie przeszkadza ;)
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-04-01, 20:31   

z lewej jest gorzej z prawej sam wyskakuje
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 133
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-04-01, 20:40   

FOSS napisał/a:
Prezes-Artek napisał/a:
No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę.

A moim zdaniem strona kierowcy to właśnie ta łatwiejsza strona do roboty - o ile robisz to zgodnie ze sztuką :)

Jak rozepniesz rozrząd to zdejmujesz koło paska rozrządu z wałka wydechowego, później zdejmujesz tą blachę co przeszkadza i później już nic nie przeszkadza ;)


No tak jeśli rozepnie się rozrząd to już jeden pierun która strona :) no ale od strony kierowcy w zasadzie bliżej i nie trzeba sięgać w głąb :>
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon
hamulce OC/AC


| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |