Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr-S8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: RS6 C5
Dołączył: 14 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-01-08, 21:08
|
|
|
Michał, a Ty co myślisz o regeneracji ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2019-01-08, 21:18
|
|
|
Regeneracja ma sens - w początowych fazach uszkodzenia nastawnika - jeśli klepie już ja szalony wtedy tylko wymiana na inny / nowy
Dobrze jest najpierw zadbac o ogólną kondycję silnika - przepłukać porządnie i stosować olej o bardzo dobrych parametrach . Profilaktycznie sciągnąc jedną pokrywę zaworów i ocenić stan slizgów itp
Jeśli realnie są 2 lata gwarancji i firma bierze odpowiedzialność za to co robi - to uważam to za ciekawą alternatywę dla ORI nastawnika |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-08, 21:28
|
|
|
ale były dwie jedna dawała a druga nie a na poważnie ja tam nie wiem jak jest z tą firmą ale bywa tak że szukają zawsze winny w wszystkim tylko nie w tym co reklamowane .
Ja teraz szarpie się z dpfm wyszło na to że nowy z kraju PRC trzeba zakładać w aso z wydrukami a jak się zapcha to demontować podobnie i jeszcze stwierdzić co jest uszkodzone .
Z nastawnikiem z tego samego kraju było podobnie poszła kasa w błoto |
|
|
|
|
|
|
|
Piotr-S8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: RS6 C5
Dołączył: 14 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-01-08, 21:32
|
|
|
pepi napisał/a: | ale były dwie jedna dawała a druga nie a na poważnie ja tam nie wiem jak jest z tą firmą ale bywa tak że szukają zawsze winny w wszystkim tylko nie w tym co reklamowane .
Ja teraz szarpie się z dpfm wyszło na to że nowy z kraju PRC trzeba zakładać w aso z wydrukami a jak się zapcha to demontować podobnie i jeszcze stwierdzić co jest uszkodzone .
Z nastawnikiem z tego samego kraju było podobnie poszła kasa w błoto |
pepi o co kaman ?
Mówimy o regeneracji oryginalnych części, a nie o zamiennikach zrobionych z ryżu... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-09, 22:13
|
|
|
mi bardziej chodziło o proces reklamacyji czy będzie uznawana-pomijam już montaż i demontaż albo w skrajnych przypadkach po głowicy bo też tak może być .
Ale temat ryżu też jest ważny bo ciekawie co oni do naprawy stosują i skąd towar ? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-17, 22:34
|
|
|
Mogę się tylko dopisać do listy jako zadowolony klient http://mehenker.com Robili mi kilka vanosów i jakieś vaginy. Uczciwe, rzetelne podejście. ZTCP z rozmowy to oni coś tam modyfikowali fabrykę. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-18, 07:41
|
|
|
na razie nie mam potrzeby nic robić za jeden - dwa lata samo wyjdzie co i jak |
|
|
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-03-29, 16:17 [S8 D2 FL] Ślizgi nastawnika
|
|
|
Witam szanowne grono, dzisiaj zabrałem się za wymianę ślizgów nastawnika w głowicy po stronie kierowcy. I nie wiem dlaczego skręciłem przyrządem napinacz a łańcuch dalej napięty jak baranie jaja
O co kaman ??? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-03-30, 19:49
|
|
|
napinacz delikatnie uniosłeś do góry ? |
|
|
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-04-01, 12:33
|
|
|
pepi napisał/a: | napinacz delikatnie uniosłeś do góry ? |
Robię to w wolnej chwili której mi właśnie cały czas brakuje
Łańcuch luźny wałek odkręcony ale blokuje mi się teraz nastawnik na blasze od rozrządu. I nie chce wyjść to ustrojstwo do góry |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2019-04-01, 16:24
|
|
|
No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-04-01, 16:50
|
|
|
Prezes-Artek napisał/a: | No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę. |
A moim zdaniem strona kierowcy to właśnie ta łatwiejsza strona do roboty - o ile robisz to zgodnie ze sztuką
Jak rozepniesz rozrząd to zdejmujesz koło paska rozrządu z wałka wydechowego, później zdejmujesz tą blachę co przeszkadza i później już nic nie przeszkadza |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-01, 19:31
|
|
|
z lewej jest gorzej z prawej sam wyskakuje |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2019-04-01, 19:40
|
|
|
FOSS napisał/a: | Prezes-Artek napisał/a: | No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę. |
A moim zdaniem strona kierowcy to właśnie ta łatwiejsza strona do roboty - o ile robisz to zgodnie ze sztuką
Jak rozepniesz rozrząd to zdejmujesz koło paska rozrządu z wałka wydechowego, później zdejmujesz tą blachę co przeszkadza i później już nic nie przeszkadza |
No tak jeśli rozepnie się rozrząd to już jeden pierun która strona no ale od strony kierowcy w zasadzie bliżej i nie trzeba sięgać w głąb |
|
|
|
|
|