Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-11-28, 12:20
|
|
|
no podobno ok
kilku robiło coś tam na początku było nie za bardzo ale poprawili się ktoś coś pisał o tym coś mi świta zawsze to jakaś alternatywa |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-02-28, 20:57
|
|
|
jak chce wymienić ślizgi i łańcuchy to muszę wszystkie 40 zaworków wycisnąć ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-28, 21:29
|
|
|
jak jesteś masochistą to wtedy tak |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-02-29, 08:51
|
|
|
pepi napisał/a: | jak jesteś masochistą to wtedy tak |
Chce zrobić wszystko i mieć spokój . Wycisnąć 40 i zakręcić wałem 2 razy i odpalamy? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 08:23
|
|
|
a po *uj ????spytam się tak
W silnikach dizla ma to jakiś sens tutaj jest to tylko zachowanie masochistyczne
Bez wulgaryzmów proszę ! |
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2020-05-05, 19:15
|
|
|
Trochę z innej beczki , ale po co nowy temat zakładać. Czy wadliwy, zużyty nastawnik może powodować przestawienie rozrządu (gdzieś rzuciło mi się w oczy że tak) ? I czy można chociaż z jakąś większą dozą prawdopodobieństwa po logach dynamicznych wywnioskować który to? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-05-05, 21:06
|
|
|
zdecydowanie tak bo nastawnik koryguje słabe ustawienie ale jeśli nie jest w stanie tego skorygować ? |
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2020-05-05, 21:38
|
|
|
Ok. Jutro zrobię logi przy odpalaniu i np 2 i 3 biegu. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: 2020-05-06, 19:30 ]
Ok logi zrobione. I chyba jest winowajca. Z tego co wnioskuje(a się nie znam)nastawnik pasażera(prawy) podczas odpalania dziwnie daleko się wysunął, po czym za cholerę nie chce wrócić do punktu 0. Nastawnik lewy(kierowcy) wydaję się pracować popranie (był wymieniany z 5 lat temu, made in INOWROCŁAW
Na 2 i 3 biegu przy obciążeniu sytuacja podobna, nastawnik lewy(kierowcy) wysuwa się prawidłowo i wraca do swojego położenia, zaś nastawnik prawy(pasażera) tak jak by był zablokowany. idzie do 16 i koniec.
Co myślicie???
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-05-07, 10:11
|
|
|
pasek kiedy był zmieniany ? |
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2020-05-07, 12:00
|
|
|
Tak jak pisałem ok 60 tys. |
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-08-20, 15:08
|
|
|
PAlllUCH ile zrobiles kilometrów i w jakim czasie na tym chinskim nastawniku?
dzieki za odp. |
|
|
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2020-08-20, 19:50
|
|
|
Nastawnik wymieniony w lipcu 2015r. ( 699zł kosztował ) czyli 5 lat temu. ok 70-80 tys... |
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-08-21, 15:18
|
|
|
dzieki za odp.
Po konsultacji z osobami którzy są w temacie, postanowiłem nie ryzykować i zdecydowałem się na Vaico
5 lat to duuzo czasu i jakość tych chinioli na dzień dzisiejszy to loteria... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-08-22, 04:26
|
|
|
a wiesz gdzie on jest robiony ? a nie pakowany |
|
|
|
|
|