Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-10-17, 19:12
|
|
|
Właśnie musze wymienić baterie tylko mam jeden kluczyk i się boje że się rozprogramuje jak wyjme sam baterie. Musze chyba dorobić na szybko sam grot włożyć w stacyjke i włączyć zapłon wtedy w orginalnym pilocie wymienić baterie i zamknąć auto otworzyć z przycisku i się zaprogramuje od nowa.
A może jest jakiś inny sposób?
Kolego Mikigd a Ty masz kluczyk taki na jeden przyciśk czy ten nowszy scyzoryk, bo to chyba duża różnica w kodowaniu itd. |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-10-17, 19:34
|
|
|
bzdura ja nie mam bateri w pilocie od pół roku otwieram auto z kluczyka i nie mam problemów z immo |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-17, 21:52
|
|
|
Mikigd napisał/a: | , W groblewskiem za wymianę zegarów gdzie jest umieszczone imo. krzykneli 3000zł :-D
Dzięki za pomoc. |
W prelifcie immo jest w zegarach? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-18, 08:40
|
|
|
z CANem tak przed CANem nie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-18, 22:45
|
|
|
prelift nie mial CANa w zegarach. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-19, 16:47
|
|
|
Jak widać 100 ludzi sto opinii :mrgreen: :mrgreen:
- co do bateri koszt 15 zł/szt - a sa 2 szt w piolcie stąd taka cena :-P
- kolega pyta o kluczyk =mam kluczyk scyzoryk z trzema przyciskami :-P
- gdzie jest imob ? -gdy dzwoniłem do Grobla podałem VIN i skoro chcieli wymienić zegary to chyba tam jest - auto mam z 1998 przed liftem :-P
-dzidza twierdzi, że baterie nie mają wpływu na imo. i to bzdura - ma prawo tak twiedzić :-P |
_________________ |
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-10-19, 16:57
|
|
|
napewno mam inny kluczyk bo u mnie są cztery baterie takie jak w zegarku płaskie okrągłe,
central mam na podczerwień i trzeba celować w słupek zeby otwozyć auto, niestety coś zdechło, auta nie idzie otworzyć z guzika na kluczyku wiec wywaliłem baterie auto otwieram kluczykiem jak za komuny i odpalam tym samym kluczykiem bez bateri i nie mam kłopotu z immo
ps byłem u zegarmistrza ale nie był w stanie dobrać mi zadnych bateri, wiec dałem sobie spokój na razie |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-19, 17:37
|
|
|
idź do innego punktu po za tym bez problemu kupisz bateryjki na allegro, wsadzasz
i będzie dalej działać
[ Dodano: 2011-10-20, 08:37 ]
Mikigd napisał/a: | Jak widać 100 ludzi sto opinii :mrgreen: :mrgreen:
|
nie doczytałem że chodzi o prelifta ale obie odpowiedzi jakkolwiek razem
nieco mylące są poprawne |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-24, 21:14
|
|
|
oczywiscie ze baterie w pilocie nie maja wplywu na immo. Z to odpowiedzialny jest transponder. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-30, 13:22
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | oczywiscie ze baterie w pilocie nie maja wplywu na immo. Z to odpowiedzialny jest transponder. |
A co to jest ten cały transponder gdzie się znajduje i jak się wymienia, bo wątek dosć ciekawy ;-) i chętnie poznam ten temat bliżej :idea: |
_________________ |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2011-11-02, 11:36
|
|
|
Podepnę się do tematu... trochę inny problem ale też związany z centralnym zamkiem.
Chodzi o otwieranie drzwi i zamykanie.
Otwieranie (z pilota).
Jak wcisnę raz to otwierają się drzwi kierowcy i wlew paliwa. Tak ponąć ma być.
Patrzyłem na pompkę i są 2 kanały pneumatyczne.
Jak wcisnę drugi raz otwieranie: otwierają się tylne drzwi.
Jak wcisnę trzeci raz to otwierają się dopiero drzwi przednie pasażera...
Dlaczego po 2 kliknięciu nie otwierają się przednie prawe drzwi?
Miał ktos coś podobnego?
Zamykanie z kluczyka: zamyka tylko drzwi kierowcy i wlew paliwa. Reszta otwarta.
Otwieranie z kluczyka: otwiera drzwi kierowcy i wlew paliwa.
Zamknięcie (z pilota).
1-wsze kliknięcie: zamykają się drzwi kierwocy i wlew paliwa
2-gie kliknięcie - zamykają się tylne drzwi
3-cie kliknięcie - zamykają się przednie prawe drzwi
Co jest grane?
Pompka pracuje krótko (tak jak powinno być, długo oznacza nieszczelności). |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-02, 14:41
|
|
|
siekawe, ja bym odpiał te dwa węzyki i dmuchał/ssał i patrzył co się dzieje
przy dwóch obwodach cięzko uzyskać jest 3stanowe działanie jak u siebie
ile sekund pompka pracuje? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2011-11-02, 18:19
|
|
|
Zgadza się, przy 2 obwodach nie powinno być 3 możliwości...
Auto kupiłem niedawno i nie działał central. W pompce poleciał wirnik.
Czy długo nieużywane siłowniki pneumatyczne mogą się "zastać"?
Pompka pracuje 1 sek może 1,5 sek.
Podciśnienie i nadciśnienia mają odpowiednią wartość.
Widać w pompce, iż wyłącznik podciśnienie/nadciśnienie odpowiednio wyłącza pompkę.
Widać to w takim wycięciu w obudowie pompki, latający styk do dwóch blaszek.
Jak za małe podciśnienie lub nadciśnienie to nie dojdzie styk do odpowiedniej
blaszki i pompka się nie wyłaczy od razu tylko po 15-20 sek jak minie timeout.
Stawiam na zastały siłownik prawych przednich drzwi.
Ale co z zamykaniem z kluczyka?
Dlaczego po zamknięciu kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy i wlew paliwa.
Pozostałych drzwi nie...
W A8 z 95 nie ma takich cudaków... |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
Lightmen
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: Brighton
|
Wysłany: 2011-11-23, 22:31
|
|
|
Witam to i ja sie podepne pod temat..przedewszystkim nie potrafie zrozumiec procedur, nikt nie okreslil krok po kroku tego kodowania czy programowania, na razie zrozumialem ze nie zaprogramuje bez drugiego kluczyka ( niekoniecznie z pilotem), moj problem polega na tym ze otwieralem/zamykalem autko na kluczyk bez problemu ale zacza dzialac z coraz to mniejszej odleglosci az w koncu wogole niezadzialal, otworzylem autko z kluczyka wlaczyl sie sie syrena alarmu wsadzilem kluczyk w stacyjke, auto odpalilo (odziwo bo myslalem ze nie odpali) i pojechalem do domu, dzien pozniej wymienilem baterie dodam ze mam kluczyk z trzema przyciskami, i dalej nie moge otwierac/zamykac kluczykiem ale auto odpala i dziala, moje pytanie jest czy po takiej histori musze programowac kluczyk, czy immo, i jak sie do tego zabrac....czy bo zmianie bateri kasuje sie pamiec kluczyka, i czy jest mozliwosc zrobienia tego vagie bez drugiego kluczyka...dziekuje |
|
|
|
|
|