Autor |
Wiadomość |
damian87
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 2 Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: 2011-12-12, 23:45
|
|
|
witam wszyskich. jestem swiezym posiadaczem a8 2.8 lpg 1997. auto jak najbardziej ok. jeden maly problemik :-( . zamek centralny nie zamyka drzwi ale po zamknieciu od sierodka recznie, z pilota otwiera wszystko... wezyki wszystkie sa sprawne a pompka pracuje tylko przy ptwieraniu/ alarm dzial jak i domykanie szyb... w czym problem Koledzy??? posiadam rowniez kluczyk serwisowy. moze to tylko rozkodowany kluczyk ale nie chcem przekombinowac dlatego prosze o pomoc!!! |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
damian87
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 2 Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: 2011-12-13, 00:56
|
|
|
dzieki kolego i przepraszam za problem :-> jezeli mogl bys mnie skierowac na odpowiednie forum to byl bym wdzieczny... jeszcze raz sorki |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-12-19, 18:42
|
|
|
Lightmen napisał/a: | Witam to i ja sie podepne pod temat..przedewszystkim nie potrafie zrozumiec procedur, nikt nie okreslil krok po kroku tego kodowania czy programowania, na razie zrozumialem ze nie zaprogramuje bez drugiego kluczyka ( niekoniecznie z pilotem), moj problem polega na tym ze otwieralem/zamykalem autko na kluczyk bez problemu ale zacza dzialac z coraz to mniejszej odleglosci az w koncu wogole niezadzialal, otworzylem autko z kluczyka wlaczyl sie sie syrena alarmu wsadzilem kluczyk w stacyjke, auto odpalilo (odziwo bo myslalem ze nie odpali) i pojechalem do domu, dzien pozniej wymienilem baterie dodam ze mam kluczyk z trzema przyciskami, i dalej nie moge otwierac/zamykac kluczykiem ale auto odpala i dziala, moje pytanie jest czy po takiej histori musze programowac kluczyk, czy immo, i jak sie do tego zabrac....czy bo zmianie bateri kasuje sie pamiec kluczyka, i czy jest mozliwosc zrobienia tego vagie bez drugiego kluczyka...dziekuje |
- do stacyjki wkładasz jenden kluczyk - może być sam grot - tak aby włączyć zapłon ;-)
- drugim zamykasz i otwierasz zamek w dzrzwiach jednocześnie przytrzymując na pilocie zamykanie /otwieranie przytrzymując na pilocie przycik po 15 s, w każdej z pozycji
- wykonujesz tą czynność dwu krotnie
- i masz pilota zakodowanego
- ostatnio przerobiłem cały temat dorabiania oryginalnego kluczyka - kodowania kluczyka + imob u mnie więc wiem jaka to fajna zabawa.
ps: Skoro auto tobie odpala nie musisz kodować IMO wystarczy tylko, że zakodujesz PILOTA |
_________________ |
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-08, 16:39
|
|
|
Bawiłem się programowaniem kluczyka jak każdy. Znalazłem coś co rozwiązuje ten problem.
12_1246878391.jpg Autodata |
|
Plik ściągnięto 2872 raz(y) 209,74 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-14, 16:37
|
|
|
Reanimuję temat, bo mam problem ze swoim centralnym zamkiem.
Jak nie trudno się domyślić - nie działa z pilota. Otwierając/zamykając z kluczyka rygluje wszystkie drzwi, a z bagażnika przez kilka dobrych sekund dochodzi buczenie.
Czyżby pompka?
Zaznaczam, że baterie w pilocie wymieniłem na nowe. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-14, 16:39
|
|
|
Gumka siłownika klapy ma dziurke-wymień cały siłownik albo szukaj gumki. Tymczasowo odłacz klape bo spalisz pompke |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-14, 16:50
|
|
|
A w którym miejscu ma ten siłownik, żebym mógł ją odłączyć?
To jest pewna diagnoza? Siłownik klapy wpływa na kompletne niedziałanie centralnego zamka?
Naciskając przycisk nic się nie dzieje, żadnej reakcji. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-10-14, 22:01
|
|
|
Szukaj syczenia. Tam gdzie syczy masz nieszczelność.
Najczęściej jest to gumka siłownika klapy.
Nie musisz dobierać się do pompki. Wystarczy zdjąć tapicerkę klapy i będziesz widział co i jak.
Zdejmij przewód z siłownika i go zaślep jakąś śrubą na jakiś czas.
Oczywiście uważaj by zamek klapy był w pozycji otwartej.
Bo jak masz nie sprawną wkładkę to po zamknięciu możesz się już do niego nie dostać.
Chris napisał/a: | Siłownik klapy wpływa na kompletne niedziałanie centralnego zamka? |
Jeśli w układzie centralnego zamka jest nieszczelność to pompka pracuje tak długo aż nie zamknie wszystkich zamków ewentualnie nie wyłączy jej zabezpieczenie.
Można tak zrobić parę razy ale im dłużej będziesz przeciągał to, to niestety spalisz pompkę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-14, 23:11
|
|
|
No to ja już tak paręnaście razy próbwałem... Jutro podejdę do tego siłownika i mam nadzieję, że to będzie właśnie to.
[ Dodano: 2016-10-15, 12:17 ]
Ok. Zdjąłem tapicerkę i faktycznie okazuje się, że gumka na siłowniku jest minimalnie sparciała.
Na jakimś forum wyczytałem, że można ją zastąpić czymś takim:
http://e-katalog.intercar...scr_dItems.html
więc chyba to zamówię.
Rozumiem, że do zakodowania na nowo potrzebuję jednak drugiego pilota? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-10-15, 12:16
|
|
|
kup gumę od zamka z Audi 80 B4
bo są takie same a materiał jest bardziej wytrzymały. Nie kombinuj. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-15, 12:38
|
|
|
kazda uzywka czy wycięty kondon nie wytrzymaja długo więc to doraźna zabawa na chwile
chyba że sa siłowniki a a80 nowe to se mozna przełożyć |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-10-15, 12:40
|
|
|
Gościu jest zadowolony z tych gum Boscha więc chyba spróbuję.
A tak w ogóle to jeśli nie mogę przekręcić kluczyka w zamku klapy to zamek jest kaput? |
|
|
|
|
|