Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Centralny nie zamyka na pilota  
Autor Wiadomość
damian87 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Bisztynek
Wysłany: 2011-12-12, 23:45   

witam wszyskich. jestem swiezym posiadaczem a8 2.8 lpg 1997. auto jak najbardziej ok. jeden maly problemik :-( . zamek centralny nie zamyka drzwi ale po zamknieciu od sierodka recznie, z pilota otwiera wszystko... wezyki wszystkie sa sprawne a pompka pracuje tylko przy ptwieraniu/ alarm dzial jak i domykanie szyb... w czym problem Koledzy??? posiadam rowniez kluczyk serwisowy. moze to tylko rozkodowany kluczyk ale nie chcem przekombinowac dlatego prosze o pomoc!!!
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-13, 00:03   

damian87 napisał/a:
witam wszyskich

Kolego od tego jest odpowiedni dział http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396 ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
damian87 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Bisztynek
Wysłany: 2011-12-13, 00:56   

dzieki kolego i przepraszam za problem :-> jezeli mogl bys mnie skierowac na odpowiednie forum to byl bym wdzieczny... jeszcze raz sorki
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-13, 10:35   

damian87, poczytaj sobie , może coś pomoże http://www.a8team.pl/topi...centralny+zamek , http://www.a8team.pl/topi...centralny+zamek
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-12-19, 18:42   

Lightmen napisał/a:
Witam to i ja sie podepne pod temat..przedewszystkim nie potrafie zrozumiec procedur, nikt nie okreslil krok po kroku tego kodowania czy programowania, na razie zrozumialem ze nie zaprogramuje bez drugiego kluczyka ( niekoniecznie z pilotem), moj problem polega na tym ze otwieralem/zamykalem autko na kluczyk bez problemu ale zacza dzialac z coraz to mniejszej odleglosci az w koncu wogole niezadzialal, otworzylem autko z kluczyka wlaczyl sie sie syrena alarmu wsadzilem kluczyk w stacyjke, auto odpalilo (odziwo bo myslalem ze nie odpali) i pojechalem do domu, dzien pozniej wymienilem baterie dodam ze mam kluczyk z trzema przyciskami, i dalej nie moge otwierac/zamykac kluczykiem ale auto odpala i dziala, moje pytanie jest czy po takiej histori musze programowac kluczyk, czy immo, i jak sie do tego zabrac....czy bo zmianie bateri kasuje sie pamiec kluczyka, i czy jest mozliwosc zrobienia tego vagie bez drugiego kluczyka...dziekuje


- do stacyjki wkładasz jenden kluczyk - może być sam grot - tak aby włączyć zapłon ;-)
- drugim zamykasz i otwierasz zamek w dzrzwiach jednocześnie przytrzymując na pilocie zamykanie /otwieranie przytrzymując na pilocie przycik po 15 s, w każdej z pozycji
- wykonujesz tą czynność dwu krotnie
- i masz pilota zakodowanego

- ostatnio przerobiłem cały temat dorabiania oryginalnego kluczyka - kodowania kluczyka + imob u mnie więc wiem jaka to fajna zabawa.

ps: Skoro auto tobie odpala nie musisz kodować IMO wystarczy tylko, że zakodujesz PILOTA
_________________
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-08, 16:39   

Bawiłem się programowaniem kluczyka jak każdy. Znalazłem coś co rozwiązuje ten problem.

12_1246878391.jpg
Autodata
Plik ściągnięto 2872 raz(y) 209,74 KB

 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 16:37   

Reanimuję temat, bo mam problem ze swoim centralnym zamkiem.
Jak nie trudno się domyślić - nie działa z pilota. Otwierając/zamykając z kluczyka rygluje wszystkie drzwi, a z bagażnika przez kilka dobrych sekund dochodzi buczenie.

Czyżby pompka?
Zaznaczam, że baterie w pilocie wymieniłem na nowe.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-14, 16:39   

Gumka siłownika klapy ma dziurke-wymień cały siłownik albo szukaj gumki. Tymczasowo odłacz klape bo spalisz pompke
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 16:50   

A w którym miejscu ma ten siłownik, żebym mógł ją odłączyć?
To jest pewna diagnoza? Siłownik klapy wpływa na kompletne niedziałanie centralnego zamka?

Naciskając przycisk nic się nie dzieje, żadnej reakcji.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-10-14, 22:01   

Szukaj syczenia. Tam gdzie syczy masz nieszczelność.
Najczęściej jest to gumka siłownika klapy.
Nie musisz dobierać się do pompki. Wystarczy zdjąć tapicerkę klapy i będziesz widział co i jak.
Zdejmij przewód z siłownika i go zaślep jakąś śrubą na jakiś czas.
Oczywiście uważaj by zamek klapy był w pozycji otwartej.
Bo jak masz nie sprawną wkładkę to po zamknięciu możesz się już do niego nie dostać.
Chris napisał/a:
Siłownik klapy wpływa na kompletne niedziałanie centralnego zamka?

Jeśli w układzie centralnego zamka jest nieszczelność to pompka pracuje tak długo aż nie zamknie wszystkich zamków ewentualnie nie wyłączy jej zabezpieczenie.
Można tak zrobić parę razy ale im dłużej będziesz przeciągał to, to niestety spalisz pompkę.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 23:11   

No to ja już tak paręnaście razy próbwałem... Jutro podejdę do tego siłownika i mam nadzieję, że to będzie właśnie to.

[ Dodano: 2016-10-15, 12:17 ]
Ok. Zdjąłem tapicerkę i faktycznie okazuje się, że gumka na siłowniku jest minimalnie sparciała.
Na jakimś forum wyczytałem, że można ją zastąpić czymś takim:

http://e-katalog.intercar...scr_dItems.html

więc chyba to zamówię.

Rozumiem, że do zakodowania na nowo potrzebuję jednak drugiego pilota?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-10-15, 12:16   

kup gumę od zamka z Audi 80 B4
bo są takie same a materiał jest bardziej wytrzymały. Nie kombinuj.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-15, 12:33   

Masz może jakiś namiar na tą część?
Ta gumka, do której link podałem jest z tego tematu: http://forums.quattroworl...ads/25634.phtml
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-15, 12:38   

kazda uzywka czy wycięty kondon nie wytrzymaja długo więc to doraźna zabawa na chwile
chyba że sa siłowniki a a80 nowe to se mozna przełożyć
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-15, 12:40   

Gościu jest zadowolony z tych gum Boscha więc chyba spróbuję.

A tak w ogóle to jeśli nie mogę przekręcić kluczyka w zamku klapy to zamek jest kaput?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.