Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-25, 18:25   

ja w scorpio mam bez dysz i jest ok :P
ale ty czepliwy jesteś wykręcaj
Barracuda bez dyszy to tak hana zielona
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-25, 18:38   

Nie czepliwy tylko prubuje się czegoś nauczyć, odpowiedzi w stylu w prawo czy w lewo nie przemawiają do mnie, tylko konkrety :P
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-25, 20:28   

lepiej zawsze wybierać prosto <bezradny>
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-25, 21:52   

pb41ns napisał/a:
No już zaczynam pojmowac, czyli mnożnik powinien być jak najbardziej zbliżony do 1 tak?
Patrzyłem na dane wtrysku 115 nl, producent podaję że bez dysz przy ciśnieniu 1,2 bar obsłuży 45km, czyli jak wykrece dysze które teraz mam i ustawie ok 1,1 bar to powinno to zadziałać?


Jak wyjdziesz z tego to będzie jeździć. Potem sobie będziesz obserwował "mapy" i tworzył krzywą mnożnika tak by się pokrywały. Pewnie będzie oscylował w okolicach 1, zwykle jakieś +30% przy niskich czasach/ wysokich podciśnieniach w kolektorze i -14% przy długich czasach i gazie do dechy. Krzywa ma być monotoniczna opadająca wraz ze wazrostem czasu czy spadkiem podciśnienia, łagodna bez garbów

Nie wiedzieć czemu mnożnik defaultowo ustala się w zależności od czasu wtrysku - gdzie fizyczne zmiany wydajności masy gazu wtryskiwanej zależą od podciśnienia w kolektorze. A właściwie to od bezwzględnego ciśnienia na wlocie wtrysku zakładając, że reduktor spadek ciśnienia ustala na jednym poziomie. Ja np. w agisie zrezygnowałem zupełnie z map od czasu a całkowitą korekcję mam zrobioną na mapach od podciśnienia. Ale to taka teoretyczna dygresja o tym o czym chyba prócz mnie to się nikt nie zastanawiał ;-)
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-26, 07:04   

no zagmatwałeś jak tylko można maruda następny <boisie>
W agisie jest tak że jak zrobisz wolne to poprawka wskazuje nam czy trafiliśmy z dyszami i ciśnieniem kolo 1,0 jest najlepiej bo sterownik ma z czego zebrać w razie potrzeby .
Lecz podobno ta poprawka jest nie ważna ale ja się jej trzymam .
A dalej moźna nic nie ustawiać samo się ustawi ;) w agisie
Zaraz się zacznie strojenie takie o dupę potłucz tylko afr itp
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-26, 08:02   

A tam maruda :P Próbuję tylko zrozumieć dlaczego konstruktor tak zrobił a nie inaczej.
Bo czasem korekcja od ciśnienia kiepska, korekcja od temperatury gazu kiepska, wtryski kiepskie a to wszystko zaleczone zygzakowatą krzywą korekcji okraszoną górzystą mapą autokalibracji.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-26, 08:08   

wiesz jak to jest na prawdę dobry reduktor który jest ok ciśnieniowo i termicznie i dobre wtryskiwacze i komp leży i odpoczywa na bahamach albo jak powyżej nie spełnione to napindala jak mały kazio i nadrabia ale nie każdy komp się i tak wyrobi <bezradny>
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-26, 09:30   

Ale zakręcili jak szydlo w oswiecimiu :P
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-26, 22:11   

Pepi, lubię w Agisie to, że nie ma magic\nych suwaków i pozwala robić korekcje po podciśnieniu. :-) W sumie jak go trochę przeklinałem to teraz go chwalę.

korekcje.jpg
Plik ściągnięto 17 raz(y) 217,25 KB

_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-02-28, 14:44   

Agis ma fajne w sobie to, ze dla ukladow typu V możesz sobie ustawić dla każdej V-ki inny przebieg mnożnika w całym zakresie obrotow. Moja włoszczyzna takiej fajnej opcji nie ma :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-28, 15:45   

Tak patrze na ustawianie tych waszych instalacji i aż się cieszę że w mojej audi siedzi Prins :D raz ustawione i spokój cały czas .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-28, 20:28   

z czego się cieszysz ? bo nie rozumiem daj foto twej instalki to się pocieszymy razem z ciebie :P
Na poważnie to ty jesteś bardzo nie świadomy tego co masz i jak działa :P
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-02, 18:19   

a więc, dysze wykręciłem , ustawiłem ciśnienie na 1bar, zrobiłem kalibracje, i teraz pytanie odnośnie mapek, ciężko jest na drodze jechać w tych samych warunkach, czy po paru dniowej jeżdzie te mapki będą sie jakoś same korygowały, ustawiały??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-02, 18:31   

a pokryły się ?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-02, 18:38   

kilka razy je robiłem , był moment że praktycznie sie pokryły tzn na dole wykresu gazowy wykres był troche wyżej a od 2/3 kreska w kreske. obniżyłem troch te kropeczki skasowałem mape gazu i znowu, teraz troszke sie rozbiegają, wynika to pewno z tego że warunki jazdy są inne, i z tąd moje pytanie , czy po dłuższej jeżdzie mapki będą sie same korygować by można je było znów porównać??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.