Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-06-06, 23:01   

danishow, ooo rety, jak się te przewody zmieściły w tym gumowym rękawie? Ledwiusieńko tam palca wcisnę a przewodów od groma trzeba upchać. Będzie trzeba koszulki pościągać i tyle.
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-06, 23:25   

Krzysiek, było ciasnawo ale jak widzisz ...da się. Nie obejdzie się oczywiście bez obcięcia wtyczek ale w sumie to nie problem bo wiązka jest za długa i trzeba skracać <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-06-06, 23:28   

Ok, w takim razie od 8.oo zaczynamy zabawę z tym dziadostwem. Jakby nie można było prądu na wi fi zrobić...
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-06, 23:31   

krzychu22.p1i napisał/a:
Jakby nie można było prądu na wi fi zrobić...
Przy takich kabelkowych pracach coraz częściej nad tym ubolewam <onie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-06-07, 10:31   

Może doczekamy się kiedyś LPG na światłowodach :D
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-07, 11:16   

karol208, to jest myśl ...jeden przewód zamiast kilkudziesięciu <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-06-07, 12:51   

Dostałem się z puchy ECU do puszki w nogach pasażera i grodzi silnika. Masakra, ale się dało.. Warunki do roboty nie bardzo, 36° przy aucie daje popalić..
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-06-08, 08:54   

Już teraz mozna to zrobic, od tego właśnie jest szyna can. Dwa przewody mogące obsłużyć kilkadziesiąt urzadzeń :)

danishow napisał/a:
karol208, to jest myśl ...jeden przewód zamiast kilkudziesięciu <hmm>


Pytania dodatkowe:

1. Zmieniłem umieszczenie elektrozaworu jak daniel sugerowal. Mam ten OMB - jedno wejście, dwa wyjścia. Pytanie czy długośc przewodów FARO pomiędzy wyjściami elektrozaworu a wejściami fazy ciekłej do reduktora (tych dwóch połówek) musi być jednakowa?
2. Gdzie dajecie filtry fazy lotnej? Bo między reduktorem a głowica mi sie nie zmieści (za mało miejsca) a pod osłoną jak dam taki 2x2 wyjscia to nie mieszczą mi się przewody :(
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-08, 20:54   

Bugalon napisał/a:
Dwa przewody mogące obsłużyć kilkadziesiąt urzadzeń
No tak ale zapomniałeś, że każde te urządzenie ma jeszcze masę innych kabelków z różnych czujników itp. <fujarka>
Bugalon napisał/a:
czy długośc przewodów FARO pomiędzy wyjściami elektrozaworu a wejściami fazy ciekłej do reduktora (tych dwóch połówek) musi być jednakowa?
Nie, o ile nie będzie metra różnicy ;) .
Bugalon napisał/a:
Gdzie dajecie filtry fazy lotnej?
Tam gdzie jest miejsce, ja ma u siebie zamontowane między reduktorem a przednią lampą ...2 pojedyncze filtry (jedno wejście i wyjście).
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-08-01, 14:01   

a ja mam pytanie. zakupiłem wtryski barracuda o przepływie 115, jakie dysze zastosować?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-01, 15:09   

bez dysz
na ciśnieniu około 1,2 plus minus
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-01, 20:47   

u mnie na cisnieniu 1,1 ciągną do końca obrotomierza przy delikatnie podniesionym mnozniku (bez dysz oczywiscie), wrzucę do tego tematu jeszcze foty instalki ale dopiero za tydzien lub dwa, mam porobione wszystko elegancko tylko listwy jeszcze musze wymienic.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-08-01, 22:23   

a czemu listwy wymienić musisz?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-01, 23:38   

bo rozdzielacze mają żenujący rozstaw i powoduje to masę wężykologii pod maską której nie toleruję.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-02, 07:15   

chyba zdajesz sobie sprawę że w 4.2 tylko pojedyncze wtryski wchodzą w grę ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.