Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-06, 23:01
|
|
|
danishow, ooo rety, jak się te przewody zmieściły w tym gumowym rękawie? Ledwiusieńko tam palca wcisnę a przewodów od groma trzeba upchać. Będzie trzeba koszulki pościągać i tyle. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-06, 23:25
|
|
|
Krzysiek, było ciasnawo ale jak widzisz ...da się. Nie obejdzie się oczywiście bez obcięcia wtyczek ale w sumie to nie problem bo wiązka jest za długa i trzeba skracać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-06, 23:28
|
|
|
Ok, w takim razie od 8.oo zaczynamy zabawę z tym dziadostwem. Jakby nie można było prądu na wi fi zrobić... |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-06, 23:31
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Jakby nie można było prądu na wi fi zrobić... | Przy takich kabelkowych pracach coraz częściej nad tym ubolewam |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-06-07, 10:31
|
|
|
Może doczekamy się kiedyś LPG na światłowodach |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-07, 11:16
|
|
|
karol208, to jest myśl ...jeden przewód zamiast kilkudziesięciu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-07, 12:51
|
|
|
Dostałem się z puchy ECU do puszki w nogach pasażera i grodzi silnika. Masakra, ale się dało.. Warunki do roboty nie bardzo, 36° przy aucie daje popalić.. |
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-08, 08:54
|
|
|
Już teraz mozna to zrobic, od tego właśnie jest szyna can. Dwa przewody mogące obsłużyć kilkadziesiąt urzadzeń
danishow napisał/a: | karol208, to jest myśl ...jeden przewód zamiast kilkudziesięciu |
Pytania dodatkowe:
1. Zmieniłem umieszczenie elektrozaworu jak daniel sugerowal. Mam ten OMB - jedno wejście, dwa wyjścia. Pytanie czy długośc przewodów FARO pomiędzy wyjściami elektrozaworu a wejściami fazy ciekłej do reduktora (tych dwóch połówek) musi być jednakowa?
2. Gdzie dajecie filtry fazy lotnej? Bo między reduktorem a głowica mi sie nie zmieści (za mało miejsca) a pod osłoną jak dam taki 2x2 wyjscia to nie mieszczą mi się przewody |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-08, 20:54
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Dwa przewody mogące obsłużyć kilkadziesiąt urzadzeń | No tak ale zapomniałeś, że każde te urządzenie ma jeszcze masę innych kabelków z różnych czujników itp.
Bugalon napisał/a: | czy długośc przewodów FARO pomiędzy wyjściami elektrozaworu a wejściami fazy ciekłej do reduktora (tych dwóch połówek) musi być jednakowa? | Nie, o ile nie będzie metra różnicy .
Bugalon napisał/a: | Gdzie dajecie filtry fazy lotnej? | Tam gdzie jest miejsce, ja ma u siebie zamontowane między reduktorem a przednią lampą ...2 pojedyncze filtry (jedno wejście i wyjście). |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-01, 14:01
|
|
|
a ja mam pytanie. zakupiłem wtryski barracuda o przepływie 115, jakie dysze zastosować? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-01, 15:09
|
|
|
bez dysz
na ciśnieniu około 1,2 plus minus |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-01, 20:47
|
|
|
u mnie na cisnieniu 1,1 ciągną do końca obrotomierza przy delikatnie podniesionym mnozniku (bez dysz oczywiscie), wrzucę do tego tematu jeszcze foty instalki ale dopiero za tydzien lub dwa, mam porobione wszystko elegancko tylko listwy jeszcze musze wymienic. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-01, 22:23
|
|
|
a czemu listwy wymienić musisz? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-01, 23:38
|
|
|
bo rozdzielacze mają żenujący rozstaw i powoduje to masę wężykologii pod maską której nie toleruję. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-02, 07:15
|
|
|
chyba zdajesz sobie sprawę że w 4.2 tylko pojedyncze wtryski wchodzą w grę |
|
|
|
|
|