Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-09, 13:14
|
|
|
staga mam, a kabelka brak, a odnośnie kompensacji, moge zrobić np wężykiem 5mm? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-09, 18:35
|
|
|
można |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-08-09, 19:55
|
|
|
Polecam kolegę z Forum Marekp750
Serwis-smp.pl
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-09, 21:19
|
|
|
żeby troche bliżej to napewno bym podjechał |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-12, 19:29
|
|
|
coś takiego zmajstrowałem, co by tu jeszcze można poprawić ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:02
|
|
|
podciśnienie z jednego cylindra jest np
map raczej jest przed filtrem
i brak chyba wyrównywania ciśnienia |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:03
|
|
|
Witam!
pb41ns napisał/a: | co by tu jeszcze można poprawić ? | -na poczatek wywal ten filtr i zaloz dwa zwykle.
Stefan. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:27
|
|
|
a co mu ten zabieg da ? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:55
|
|
|
podciśnienie podciągnięte z jednego kanału dolotu a powinno być za przepustnicą i sumą wszystkich kanałów.
Gold ma 2 wyścia Lotnego LPG co z drugim? |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-13, 04:29
|
|
|
kompensacje zrobie, a co do podciśnienia to faktycznie, macie racje, a gdzie by byłp można je sensownie dać? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-13, 04:30
|
|
|
pepi napisał/a: | podciśnienie z jednego cylindra jest np
map raczej jest przed filtrem
i brak chyba wyrównywania ciśnienia |
a to on ma być za filtrem? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-13, 04:54
|
|
|
tak zdecydowanie bo jeśli map będzie gaz brudny pił to się zapcha
pomijam fakt że filtry też zmieniają ciśnienie
z tych rozdzielaczy wykręcasz zaślepki i zamiast tych korków dajesz
Króciec listwy valtek i spinasz to do kupy |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-13, 09:06
|
|
|
Na pewno filtr odsunąć od reduktora bo przy takim montażu to działa on jak mikrofalówka. Mapsensor powinien być zamontowany jak najbliżej wtrysków, w tym przypadku rozdzielacza!
Poza tym jak już wspomniano w Goldzie masz dwa wyjścia więc je wykorzystaj ...na dwóch filtrach lub na jednym z dwoma wejściami i wyjściami. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-08-13, 09:37
|
|
|
Lepiej 2 osobne filtry FL |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-13, 18:27
|
|
|
jeśli chodzi o wykorzystanie dwóch wyjść reduktora to jest właśnie tak zrobione, idą one do filtra z dwoma wejściami i wychodzą na rozdzielacze, a kompensacje właśnie tak zrobiłem jak mówiliście, dziś byłem u gazownika i musze jadnak wkręcić dysze, rozwierciłem je na 2,5mm, tak mi zasugerował |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|