Autor |
Wiadomość |
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2013-08-03, 17:54
|
|
|
Ja sie już wyleczyłem już z w12 jestem typem co gaz działa na zasadzie 0-1 spalanie mnie demotywowalo tankowalem 2x w tygodniu po 400zl i ciagle mało mu było wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe. spalanie max 8,5 l przy 22" i masie 2380kg prowadzi sie dobrze oczywiscie quattro zachowalem ale skrzynia manualna 6b z 2.5tdi narazie przejechalem 6 tys km i bez awaryjnie poza tym ze wypadl mi waz z intercoolera było co przerabiac wiem o tym ale jest ok wiec najlepiej kupic wypasione w12 jak ja zrobic swapa na cos przydatnego i spokoj swiety nie trzeba gazowac zajmowac sobie bagaznika. |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-03, 18:32
|
|
|
dziq111, Jak qwa można usiłowac porównywać W12 do 4cylindrowego klekota??!! :shock:
Jak bym chciał 1,9 to bym sobie A3 może A4 kupił ale W12 to kwintesencja luxusu i jak sie dba tak się ma i jesteś jednym z niewielu co narzekają. Sprofanowałeś A8 to trudno twoja sprawa ale nie wypisuj takich bzdur że klekot R4 jest lepszy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-03, 20:21
|
|
|
dziq111 napisał/a: | Ja sie już wyleczyłem już z w12
... wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe. |
Ja pierdziu, nie wierzę.... przesiąść się z 6.0W12 na 1.9TDI... i to wsadzić do tej samej budy w której jeździło się tym W12 :shock:
"Wolnoć Tomku w swoim domku" ale ja bym tego nie zrobił... w moich oczach piękna i wyjątkowa 6.0W12 straciła duszę i jakąkolwiek wartość rynkową... no chyba, że jako dawca części :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-04, 11:34
|
|
|
Strasznie ostatnio musi grzać słońce w Bieruniu.
Chyba nie uwierzyliście w swap z W12 na 1,9 TDI?
Pochwal się fotkami i nie zapomnij pokazać tych 22" w D2.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-04, 11:49
|
|
|
No ja jednak jak nie zobaczę to nie uwierzę.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-19, 20:47
|
|
|
Panowie czy ktoś potwierdzi twierdzenie, że silniki W12 montowane w D2 padają/ zacierają się "dzięki" pompie oleju? Niby temu wszystkiemu jest winna ta pompa, olej nie jest tu niby głównym winowajcą. Czy ten problem dotyczy tylko D2, czy zostało to poprawione w nowszym modelu D3 z rocznika 2004-2005? Patrząc po ETCE to zmieniły się oznaczenia i wizualnie jest parę drobnych zmian. Na ramach forum można zapomnieć o "TZ" ;-) Czy w D3 jest lepsze smarowanie ze względu na suchą miskę oleju? |
_________________
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-11-20, 07:52
|
|
|
Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-11-20, 16:19
|
|
|
jdz1 napisał/a: | Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku. |
hehehe ciekawe czy to czasem nie magika z forum .
Może już się znudziło mu to bo za słabe i planuje kupić coś innego .
Tylko po co robić taki syf w a8 ???? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-20, 18:04
|
|
|
Panowie bądźmy poważni.. To jest temat o W12 i silniku 6.0 a nie jakiś pierdziawkach 1.9, 1.1, 1.4 TDI. Dla mnie A8 z silnikiem pokroju 1.9tedeji to złom. Chcesz koniecznie komfort i 1.9tdi, to szukaj A6 a nie kaleczyć auto stworzone do przyjemności i wielkich silników. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-11-20, 19:36
|
|
|
krzychu22.p1i, W silnikach W12 montowanych w D3 nie stosowano suchej miski olejowej , choć podobno w pierwszych wersjach tego motoru (chyba w D2 )takowa była montowana. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-20, 20:37
|
|
|
tak podają SSP w D2 sucha w D3 mokra |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Rabol
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 40 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-07-02, 23:25
|
|
|
Witam wszystkich
Zastanawiam się nad zakupem Audi A8 D3 w12. Czy możecie mi napisać na co w tym silniku zwrócić uwagę podczas zakupu? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2014-07-03, 13:43
|
|
|
Rabol, A8 D3 w wersji W12 to wybitnie luksusowa i bardzo szybka limuzyna , sam silnik W12 (450km 580nm) jest równie mocny co 5,2 w S8 i mniej problemowy / awaryjny . Zawieszenie często w wersji sport oraz bardzo bogate wyposażenie ponad standardowe często "Audi exclusive " rozpieszcza luksusem.
Zastanów się przed zakupem czy chcesz jeździć na benzynie i koszty nie grają roli czy może wersja z LPG . Ja szczerze nie polecam LPG no chyba ze z bardzo wysokiej półki . |
|
|
|
|
|