Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 W12] Opinie na temat silnika  
Autor Wiadomość
Rabol 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 40
Skąd: TG
Wysłany: 2014-07-16, 20:35   

Zdecydowałem się jednak na 4,2FSi. Kompromis pomiędzy spalaniem, a mocą wg mnie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-16, 20:39   

Rabol napisał/a:
Zdecydowałem się jednak na 4,2FSi. Kompromis pomiędzy spalaniem, a mocą wg mnie.

No nie do końca.

W12 idzie starym systemem a nie jakieś durne fsi co w pierwszych poliftowych D3 i innych autach tamtych lat sprawiały tylko problemy.
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-16, 22:25   

Apophis a masz może jakieś sprawdzone źródła awaryjności/problemów z tym FSI z D3 ?
W sumie kiedyś się zastanawiałem nad A6 z 3.2 FSI ale były to chyba dość wczesne modele i szybko się z tego tematu wyleczyłem na rzecz 4.2 właśnie i muszę przyznać, że jestem zadowolony z tej jednostki jak narazie nawet bardzo :D
Pytam z ciekawości bo w D3 FSI weszły chyba stosunkowo późno i może jakoś poprawili je w stosunku do pierwszych, zapewne eksperymentalnych jednostek?
(sorry za offtop Panowie ale skoro już tak przy okazji wyszło, że o tym silniku mowa to bardzo jestem ciekaw opinii :P )
A może kolega Rabol, jeśli "zdecydowałem" znaczy "już nabyłem" będzie w stanie co nieco nam powiedzieć za jakiś czas?
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-17, 00:09   

Żeby niebyło że zasłyszałem tylko, to moja stara D2 nie puściła na autobahnie poliftowej A8 z właśnie FSI.

Po czasie na parkingu oblukaliśmy sobie fury oboje zdziwieni i ja wypatrzyłem 2007rok 4,2 fsi 380tyś na blacie.

Słyszałem że strasznie gubią koniki ale żeby aż tak?....

Temat nagaru też jest ogólnie znany-zdjęc na necie nie brak.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-08, 15:17   

Pany, a w12 od któregoś roku było fsi, czy zawsze mpi?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-12-18, 18:40   

Dopiero W12 w D4 6.3L to FSI.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.