Autor |
Wiadomość |
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:47
|
|
|
A ma być 90 tak jak na wskażniku od płynu. |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
|
|
|
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:48
|
|
|
a koleś mi powiedział ze ok 70
jeśli tak to moze być nagrzewnica zaje----ana |
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:53
|
|
|
Czy tak czy siak i tak powinno coś ciepłego lecieć nawet przy 70 stopniach sprawdz przepływ i odpowietrz dobrze najlepiej na wyższych obrotach u mnie na wolnych jak odpowietrzali to powietrza nie było ale na wyższych obrotach wyleciało troche trzeba zacząć od tych prostrzych zabiegów najpierw. |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:57
|
|
|
ok dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2012-12-20, 23:01
|
|
|
JUtro od rana będę walczył dalej z tym ogrzewaniem muszę to doprowadzić do ładu bo nikt nie kupi takiego auta. |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-20, 23:21
|
|
|
Wprawdzie mam D2 ale u siebie nawet jak mam 70st na kotle to upał w aucie juz może być. A z powodu termostatu zima nie osiąga mi 90st a tak ok 70-80max |
|
|
|
|
|
|
|
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-21, 08:40
|
|
|
z nowych wiadomości kumpel miał kiedyś walnięty panel sterowania
i wszystko krzaczył |
|
|
|
|
Smoli
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 2012-12-21, 09:10
|
|
|
Tez koledzy walcze z ta przypadloscia, dzis mam podjechac do jakiegos speca(mam nadzieje).Przez tel mowil o dwoch rzeczach zaworki i wspomnial wlasnie o panelu klimatronika.Cos bede wiedzial bede pisal.pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-12-22, 13:28
|
|
|
Padnięte elektrozawory jak i pompa nagrzewnicy to dosyć łatwa usterka do zdiagnozowania.
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:
Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?
Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-22, 18:05
|
|
|
diagnoza taka u mnie że prawdopodobnie zawlone nagrzewnice
żeby srodkiem leciało ciepło na nagrzewnicy musi byc 70 stopni a u mnie poniżej jest przy jeżdzie po mieście -
nie wiem można to jakoś przepłukać czy tylko wymiana.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-22, 21:49
|
|
|
FOSS napisał/a: | Padnięte elektrozawory jak i pompa nagrzewnicy to dosyć łatwa usterka do zdiagnozowania.
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:
Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?
Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-) |
FOSS jak to dokładnie zdiagnozować? Ja mam mały problem z ogrzewaniem niby jest ciepło ale nie jest gorąco, kilka razy się zdarzyło że wiało bardzo gorące powietrze i nie dało się zmniejszyć temperatury klimatronikiem! |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-12-22, 22:16
|
|
|
kacper911 napisał/a: | diagnoza taka u mnie że prawdopodobnie zawlone nagrzewnice
żeby srodkiem leciało ciepło na nagrzewnicy musi byc 70 stopni a u mnie poniżej jest przy jeżdzie po mieście -
nie wiem można to jakoś przepłukać czy tylko wymiana.... |
Ja jak miałem A4 płukałem nagrzewnicę, przy -10 na zewnątrz jadąc autem zmarzłem, po płukaniu pod ciśnieniem + zalanie wodą z octem na godzinę (aby usunąć kamień) i ponowne płukanie wróciło ciepełko. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-12-23, 17:17
|
|
|
Jeżeli temperatura nawiewu zmienia się wraz z wzrostem obrotów to na 99% nagrzewnice. Ja w drugim autku mam podobnie i wymieniłem już wszystko co możliwe oprócz nagrzewnic. Płukanie nieraz pomaga na bardzo krótko ale daje efekty. Zawsze można spróbować. Ja u siebie w tym autku planuję wymianę nagrzewnicy zobaczę czy coś pomoże. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-23, 17:19
|
|
|
zacznę od płukania
nie będe od razu dechy rwał... |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-12-24, 14:36
|
|
|
ja u siebie rozwiązałem narazie problem , po podłączeniu vcds-a wyskoczyły mi trzy błędy sporadyczne powiązane z klapami ( leciało mi zimne powietrze przez centralny nawiew i na szybę ) , pokasowałem błędy , włączyłem vcds-em basic settings i poruszałem wszystkimi klapami , ucieszyłem się że zaczęło mi ciepełko wiać poprzez centralne wywietrzniki i na szybę , teraz to mam na klimatroniku ustawione 21 c i jest mega gorąco polecam taki zabieg może komuś pomoże :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|