Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.  
Autor Wiadomość
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2012-12-13, 19:30   [D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.

Problem mam taki że jak nastawie temp. np. na max dmucha letnim powietrzem a nie gorącym.Układ odpowietrzony temp 90 stopni nabija szybko i tak trzyma wlot i wylot z nagrzewnicy gorący czy to klapy jakieś? Jest do tego jakiś dostęp bez prucia konsoli?Robił to ktoś?
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-12-14, 01:31   

Witaj kolego ja mam podobny problem , tylko że u mnie po jakimś czasie zaczyna wiać normalnie gorące powietrze , gadałem z mechanikiem o tym i mówił że robił już kiedyś w jednym aucie takie coś , wspominał coś o takich zaworach od klimatronika , są one gdzieś na grodzi , na allegro można znalezć to pod nazwą moduł po około 500 - 300 zł , mówił że to ulega często uszkodzeniu
_________________

 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-12-14, 08:02   

W poprzednim aucie miałem podobnie. Jak było na zewnątrz -10 to zmarzłem jadąc. Zrobiłem płukanie nagrzewnicy i wróciło ciepełko. W A4 nie było z tym problemu, bo wystarczyło zdjąć przewody gumowe od strony silnika, podłaczyć dopływ bierzącej wody pod ciśnieniem i zrobić odpływ, 10 minut płukania, zalanie później nagrzewnicę wodą ze środkiem usuwającym kamień (ja użyłem ocet) i po godzinie ponowne płukanie. Zaczęło normalnie grzać. W A8 tam po drodze do nagrzewnicy chyba są dodatkowe zawory, więc to chyba nie takie proste.
Ale u Ciebie zanim zaczniesz kombinować z nagrzewnicą warto sprawdzić pracę klap. VAG-iem można to zrobić. Może cały czas jest otwarty dolot zimnego powietrza i stąd problem.
 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2012-12-14, 09:26   

Nagrzewnica jest ok przelot przez nią też dobry węże za jak i przed elektrozaworami gorące myślę że to silnik klapy padł tylko niewiem który to jest patrząc na zdjęcie zdemontowanej nagrzewnicy np. na allegro dodam tylko że ze wszystkich nawiewów leci takie samo powietrze czyli jakaś glówna klapa chyba ale gdze ona jest??
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-14, 09:40   

bobasgoleniow napisał/a:
Nagrzewnica jest ok przelot przez nią też dobry węże za jak i przed elektrozaworami gorące myślę że to silnik klapy padł tylko niewiem który to jest patrząc na zdjęcie zdemontowanej nagrzewnicy np. na allegro dodam tylko że ze wszystkich nawiewów leci takie samo powietrze czyli jakaś glówna klapa chyba ale gdze ona jest??


Dwa główne silniczki masz pod podszybiem od strony kierowcy. Są pod czarnymi plastikowymi pokrywkami przykręconymi na dwie śróbki. Zanim zaczniesz rozbierać sprawdź vagiem ich działanie.

[ Dodano: 2012-12-14, 09:43 ]
U mnie silniczki działały ale przez nagromadzoną rdzę przy łączeniu silniczka z klapą plastiki popękały. W efekcie silniczki się obracały a klapy stały sztywno. :wpale:
 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2012-12-14, 12:33   

Możesz bardziej sprecyzować jak sie do tego zabrać? Piszesz o D3?
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-14, 12:48   

bobasgoleniow napisał/a:
Możesz bardziej sprecyzować jak sie do tego zabrać? Piszesz o D3?


Nie zwróciłem uwagi, że mowa o d3. :)
 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2012-12-14, 12:51   

Simone331 napisał/a:
bobasgoleniow napisał/a:
Możesz bardziej sprecyzować jak sie do tego zabrać? Piszesz o D3?


Nie zwróciłem uwagi, że mowa o d3. :)
Tak myślałem bo D2 to mam już obstukane ;-)
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-12-14, 17:38   

bobasgoleniow napisał/a:
Nagrzewnica jest ok przelot przez nią też dobry węże za jak i przed elektrozaworami gorące myślę że to silnik klapy

U mnie też przelot był, tylko w środku nagromadziło się osadu/kamienia i nagrzewnica słabo oddawała ciepło. Ale najpierw trzeba sprawdzić działanie klap, bo to najczęściej z nimi jest problem.
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-12-14, 18:07   

kolego tak jak ci pisałem siadł ci pewnie taki moduł
http://allegro.pl/audi-a8...2801238197.html
_________________

 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2012-12-15, 07:49   

badyl napisał/a:
kolego tak jak ci pisałem siadł ci pewnie taki moduł
http://allegro.pl/audi-a8...2801238197.html
To ustrojstwo jest dobre elektrozawory się otwierają silniczek też chodzi mechanik działa dam znać co było :/
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
cerbera 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: kraków
Wysłany: 2012-12-16, 20:10   

No to witam w klubie u mnie to samo..... :evil:
_________________
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
 
 
kacper911 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 19
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2012-12-19, 07:56   

witam
chyba jakaś plaga
mam to samo
boki ciepłe środek zimą wieje i tył słupki zima
wczoraj byłem i kolega sprawdzał vcds em i wszystko wygląda ok.
Temperatury na silniku i nagrzewnicy ok - fakt że dużo lepsze na podwyższonych obrotach a jak jadę wlekę się w korku już nie jest tak fajnie...
Zawalony miałem też filtr kabinowy i był słaby przepływ powietrza..
Kalpy działają jak trzeba..
Jedynie co mam uwalone to tył grzałki na nogi ale to nie wpływa na wiatr z kratek.
chyba polar pozostał jako wyposażenie na zimę do tych aut
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-12-19, 11:02   

Sprawdź w klimatroniku "setup" czy nie masz ustawionego zimnego powietrza na centralnym nawiewie?

A mi na tylnym klimatroniku pojawia się komunikat "pass siu". Nie można nic ustawić z tyłu tylko z centralnego klimatronika.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
kacper911 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 19
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2012-12-19, 11:09   

ustawione jest na ciepłe na maxa
a z tylnych słupków też chłodem wieje jak auto na niskich obrotach
nie będę go przecież ganiał ciągle pod 3000 rpm :D bo musiałbym dość szybko jeździć :)
w sumie od szybkiej jazdy człowiekowi się ciepło robi od samej jazdy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.