Autor |
Wiadomość |
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-12-19, 22:08
|
|
|
aro51 napisał/a: | Tak standard deska do zwalenia, ale nie jestes sam, poczytaj forum |
Jak trzeba to zwalimy deche , ale nie wyczytałem co kupić żeby wymienić <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-12-20, 18:10
|
|
|
Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-12-25, 11:02
|
|
|
covacsxxx napisał/a: | Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem |
No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-12-25, 14:00
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha. |
Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-12-25, 14:35
|
|
|
FOSS napisał/a: | Marcin2013 napisał/a: | No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha. |
Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych. |
Jak bym chciał robić po swojemu to bym nie przeglądał forum tylko się zastanawiam jak to możliwe że na wskutek zakamienienia leci chłodne tylko ze środkowych nawiewów ,może nagrzewnice zakamieniają się od środka pojazdu i kamień się rozkłada w strone drzwi ? z drugiej strony miałem dużo starsze samochody i nie było problemów z nagrzewnicami |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-12-25, 15:28
|
|
|
Czytam temat dotyczący naprawy klimy ,jestem z lekka przerażony czyżby mnie też to czekało? W aucie ciepło,ale środkowe nawiewy jakby coś nie tak <niewiem>
wczesniej miałem tylko ten jeden bład
00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011
Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej
Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>
00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100
01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101
00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101 |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-10, 20:37
|
|
|
o ja p.....e ,już się załamałem jak to zobaczyłem.....
U mnie jest tak że wszystko na LOW działa jak należy,każde ustawienie silniczków itp.
Ale gdy zaczynam kręcić pokrętłęm temperatur to już zaczyna się sajgon,fakt ciepłe leci ale z przodu (bardziej ciepłe leci od strony pasażera) od strony kierowcy chłodniejsze,tył wogóle nie podaje ciepła,ale na LOW wszystko działa jak nalezy,czy trzeba dechę również ściągać? - błędów VCDS brak.....
_________________ |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
koofel
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 46 Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 12 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 2015-01-11, 11:40
|
|
|
Wracam z tematem.
Mechanik sprawdził rurę biegnącą do zaworów i jest gorąca,a z zaworów ledwo ciepła.
Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-01-11, 13:36
|
|
|
koofel napisał/a: | Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie? |
Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-11, 15:55
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi |
Jakies koszty wymiany samych nagrzewnic? ,oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy rwaniu dechy? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
bastek 4,2
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Seba
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 39 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:16
|
|
|
Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-01-22, 11:48
|
|
|
bastek 4,2 napisał/a: | Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. |
Niestety to standard w ósemkach
Robiłem to już w kilku i właściwie na początku nikt nie chce uwierzyć, że to nagrzewnice bo przecież z boku ciepłym wieje ale to niestety typowa usterka i jak coś takiego się dzieje to szukać nagrzewnic i wymieniać lub płukać swoje chociaż do samego płukania i odkamieniania nie mam zbytniego przekonania.
I mam właśnie u siebie następną klubową D3-kę z podobnym problemem i jak nic będą to nagrzewnice |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|