Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.  
Autor Wiadomość
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-12-19, 22:08   

aro51 napisał/a:
Tak standard deska do zwalenia, ale nie jestes sam, poczytaj forum :D


Jak trzeba to zwalimy deche ;) , ale nie wyczytałem co kupić żeby wymienić <niewiem>
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-19, 23:48   

To okaze sie pod deska :)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
covacsxxx 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 86
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-12-20, 18:10   

Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-12-25, 11:02   

covacsxxx napisał/a:
Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem


No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-12-25, 14:00   

Marcin2013 napisał/a:
No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.

Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-12-25, 14:35   

FOSS napisał/a:
Marcin2013 napisał/a:
No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.

Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.


Jak bym chciał robić po swojemu to bym nie przeglądał forum :) tylko się zastanawiam jak to możliwe że na wskutek zakamienienia leci chłodne tylko ze środkowych nawiewów ,może nagrzewnice zakamieniają się od środka pojazdu i kamień się rozkłada w strone drzwi ? z drugiej strony miałem dużo starsze samochody i nie było problemów z nagrzewnicami :]
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-12-25, 15:28   

Czytam temat dotyczący naprawy klimy ,jestem z lekka przerażony czyżby mnie też to czekało? W aucie ciepło,ale środkowe nawiewy jakby coś nie tak <niewiem>

wczesniej miałem tylko ten jeden bład

00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011




Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej ;)

Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>




00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100


01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101


00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-12-30, 10:19   

Jak wyglada procedura nastaw podstawowych dla klimatronika??
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-01-10, 20:37   

FOSS napisał/a:
daniell-gda napisał/a:
Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce :(

Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:

[url=http://images69.foto...68a.jpg]Obrazek[/URL]
.
[url=http://images69.foto...722.jpg]Obrazek[/URL]



o ja p.....e ,już się załamałem jak to zobaczyłem.....

U mnie jest tak że wszystko na LOW działa jak należy,każde ustawienie silniczków itp.

Ale gdy zaczynam kręcić pokrętłęm temperatur to już zaczyna się sajgon,fakt ciepłe leci ale z przodu (bardziej ciepłe leci od strony pasażera) od strony kierowcy chłodniejsze,tył wogóle nie podaje ciepła,ale na LOW wszystko działa jak nalezy,czy trzeba dechę również ściągać? - błędów VCDS brak.....
_________________
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
koofel 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 46
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 12
Skąd: Miechów
Wysłany: 2015-01-11, 11:40   

Wracam z tematem.
Mechanik sprawdził rurę biegnącą do zaworów i jest gorąca,a z zaworów ledwo ciepła.
Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-11, 13:36   

koofel napisał/a:
Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie?

Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-01-11, 15:55   

FOSS napisał/a:

Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi ;)


Jakies koszty wymiany samych nagrzewnic? ,oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy rwaniu dechy?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
bastek 4,2 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Seba
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 39
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-01-20, 23:16   

Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-22, 11:48   

bastek 4,2 napisał/a:
Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi.

Niestety to standard w ósemkach :/
Robiłem to już w kilku i właściwie na początku nikt nie chce uwierzyć, że to nagrzewnice bo przecież z boku ciepłym wieje ale to niestety typowa usterka i jak coś takiego się dzieje to szukać nagrzewnic i wymieniać lub płukać swoje chociaż do samego płukania i odkamieniania nie mam zbytniego przekonania.

I mam właśnie u siebie następną klubową D3-kę z podobnym problemem i jak nic będą to nagrzewnice :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-01-22, 12:02   

dużo roboty jest przy płukaniu nagrzewnic?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.