Autor |
Wiadomość |
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-24, 14:59
|
|
|
U mnie błędów nie ma a klapami w vcds ruszal i lipa ciagle |
|
|
|
|
|
|
|
Smoli
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 2013-01-03, 10:52
|
|
|
Uspokoilo sie w temacie,poradziliscie sobie???Ja wymienilem zawory ale to nic nie dalo...Dalej szukam pomyslow.Jak cos wymyslicie dajcie znac.Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
kacper911
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 19 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2013-01-05, 22:24
|
|
|
kupiłem nagrzenice i będę wymieniał
płukanie tylko rozszczelniło pompę w dupę ale na szczęście i tak wymiana rozrządu akurat jest potrzeba więc i tak by była wymieniona
samo płukanie lekko pomogło i na tyle
jak wymienię nagrzewnice dam znać
[ Dodano: 2013-01-14, 07:41 ]
wymieniłem nagrzewnice jest lepiej ale zaobserwowałem coś takiego
że jak jest na auto i mam ustawione 22 stopnie do wentylator wieje na 8-9 i powietrze jest ciepłe a jak dam ręcznie wentylatory na 4-5 to wieje wrzątkiem
tak ma być bo ja już głupieje |
|
|
|
|
koofel
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 46 Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 12 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 2014-01-26, 09:31
|
|
|
U mnie masakra.
Prawa strona auta grzeje,lewa nie.
Czyli pół szyby mi odmarza a drugie pół nie.
Kupiłem nagrzewnicę ale boję się ją zmieniać(dużo roboty?).
VCDS nie wykazał błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-26, 10:25
|
|
|
Wymiana nagrzewnic to sporo roboty ale bez tego ani rusz. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2015-01-11, 13:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-26, 14:32
|
|
|
FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy
Instrukcja pod linkiem: http://imageshack.com/a/img838/9439/we4q.png |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-26, 15:30
|
|
|
gtfan napisał/a: | FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy |
Przyznaję, że sam tego jeszcze nie robiłem i jakoś mi się nie spieszy.
Ale jednemu koledze to robił inny mój znajomy i zwalał całą deskę - masakra |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-01-26, 21:01
|
|
|
FOSS napisał/a: | gtfan napisał/a: | FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy |
Przyznaję, że sam tego jeszcze nie robiłem i jakoś mi się nie spieszy.
Ale jednemu koledze to robił inny mój znajomy i zwalał całą deskę - masakra |
Wymieniałem deskę po odpałce poduchy pasażera i roboty z tym jest trochę - przede wszystkim zrzucanie całego osprzętu typu kiera, zegary, listwy, kratki nawiewów, głośniczki itp. Jeśli ma być zrobione dobrze, nic ma nie trzeszczeć, nie pukać, nie stukać, to deskę trzeba zdjąć. Przy okazji można sprawdzić klapy od nawiewów i przesmarować windę od MMI. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
koofel
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 46 Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 12 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 2014-01-29, 14:43
|
|
|
Czy nagrzewnice da się wypłukać z obydwu stron?
Widzę że s prawej i lewej strony biegną po dwie rurki |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-29, 14:49
|
|
|
koofel napisał/a: | Czy nagrzewnice da się wypłukać z obydwu stron?
Widzę że s prawej i lewej strony biegną po dwie rurki |
Istotą odpowiedzi jest to, że nie nagrzewnicę tylko nagrzewnice bo są dwie.... dlatego rury wodne biegną po obu stronach.
Oczywiście jak już płukać to warto płukać obie czyli z obu stron. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-29, 20:42
|
|
|
Witajcie forumowicze!
Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-10-29, 22:37
|
|
|
daniell-gda napisał/a: | Witajcie forumowicze!
Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.
Pozdrawiam |
Przetestować wnikliwie działanie wszystkich silniczków od klap nawiewów.
To, że węże są ciepłe to nie znaczy, że nagrzewnice mają odpowiedni przepływ - same nagrzewnice mają być praktycznie tak gorące jak temperatura płynu chłodzącego.
Ja u siebie właśnie jutro zrywam całą deskę rozdzielczą, wymieniam wszystkie podejrzane silniczki klap nawiewów oraz obie nagrzewnice na takie które mam na 100% sprawne - tak się cieszyłem, że u mnie jest ciepło więc jak temperatura zbliżyła się do zera to okazało się, że też spotkał mnie ten problem
Najdalej w piątek będę po operacji to dam znać czy poskutkowało ale z wiedzy mojej i doświadczenia innych kolegów domniemuję, że z powrotem będzie wszystko dobrze. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-30, 10:27
|
|
|
Cytat: | Ja u siebie właśnie jutro zrywam całą deskę rozdzielczą, wymieniam wszystkie podejrzane silniczki klap nawiewów oraz obie nagrzewnice na takie które mam na 100% sprawne |
Tego się właśnie obawiam u siebie. Mam nadzieje że da się to rozwiązać w jakiś łatwiejszy sposób. Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-02, 01:26
|
|
|
daniell-gda napisał/a: | Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce |
Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:
.
W piątek już wszystko było poskładane - pod koniec było trochę nerwowo bo w "koszyczku" został dziwny mały plastikowy element i dwie małe śrubki ale przy finale przypomniałem sobie co rozebrałem dodatkowo czego nie ma w żadnym skrypcie i finalnie wszystkie części wróciły na swoje miejsce i nie została nawet jedna mała śrubka <hura>
Noi co najważniejsze klima działa i grzeje jak ta lala i działają też wszystkie inne rzeczy tak jak przed rozbiórką <hura> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
go_jaca
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 16 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-11-03, 08:50
|
|
|
Przeraża mnie ta rozbiórka kokpitu... <jezu>
U mnie objawy te same. Od strony kierowcy dmucha ciepłem a z prawej zimno...
Z błędów pokazuje tylko jeden:
65312
U47800 Development code 33
Zbyt długi czas redukcji tylnego ciśnienia
Zapadł wyrok na nagrzewnice? <niewiem> |
|
|
|
|
|