Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie  
Autor Wiadomość
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-13, 14:29   

Markus napisał/a:
Dzwoniłem. Sama wymiana konwertera na regenerowany to 3600zł:/ 6 m-y gwarancji czyli nic.
Dziwne bo same konwertery regenerowane po 800zł chodza.


Czekaj, za sama wymiane 3600zl? dodatkowo za regeneracje 800zl, czyli razem 4400zl?
Dlaczego sama wymiana tak droga, za przekladke silnika mniej sie zaplaci, wymiana konwertera to taki kosmos?
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-13, 15:05   

3600 z regeneracja konwertera. Ale to i tak sporo za duzo.

Cytat:

Pozostaje naprawiać.... no chyba, że nie chcesz nim już jeździć.


Oj bede jezdził bede. Miałem w swoim zyciu kilkadzisiat samochód. Ale zaden nie jest tak idealny jak A8.
Zreszta nie ma zadnej innej alternatywy.

Wszystko nowsze to juz jednorazówki.

Zostaje z A8 tak długo jak tylko to bedzie mozliwe. :)

Tylko mam dylemat. Czy regenerowac za 3600-6500zł i miec 6 mieciecy gwarancji.
Czy kupic uzywke i miec 14 dni gwarancji.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-13, 15:43   

Wołają sobie no no , w Ustroniu Morskim za wymianę skrzyni i konwertera Płaciłem 1400 pln i to tylko dlatego że musieli 2 krotnie skrzynię wytargać , bo był czujnik położenia biegów walnięty a tak było by 1200 pln .Fakt że to już inny model ale i tak wydaje się sporo.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-13, 16:43   

tutenhamon napisał/a:
Wołają sobie no no , w Ustroniu Morskim za wymianę skrzyni i konwertera Płaciłem 1400 pln i to tylko dlatego że musieli 2 krotnie skrzynię wytargać , bo był czujnik położenia biegów walnięty a tak było by 1200 pln .Fakt że to już inny model ale i tak wydaje się sporo.

D2 a D3 to inna bajka..... tak w robocie jak i w częściach..... kapitalny remont 6HP26 to może być koszt nawet 12kpln a za 5HP24 zapłacisz max. 7kpln
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-13, 18:40   

Właśnie pisałem że to inny model ale 3 krotna przebitka ? Parę złociszy na regeneracje ,filtr oleum no i się nazbiera.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-13, 19:02   

martin_rs4 napisał/a:
Jeżeli na postoju przy włączonym biegu D tez słyszysz takie stukanie tyk.tyk.tyk.tyk no to konwerter pada.


Ciekawe, bo u mnie coś takiego występuje, ledwo słyszalne. Ostatnio byłem w midparts, pokazywałem to Mirkowi i powiedział, że to najnormalniejsza praca i cytuje: "tak ma być" :) Już nie pytałem co to jest, bo skoro wg fachowca jest dobrze to nie wnikam. Skrzynia po remoncie włącznie z konwerterem
 
 
Gorthammer 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-13, 21:50   

Ja bym kupował używkę tylko trzeba kupić od uczciwego człeka nie ma to jak oryginał
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-13, 22:40   

No własnie kiedys juz regenerowałem skrzynie w Grand Cherokee WK i dupa była na całego. Dwa razy na poprawki a i tak chodziła jak chciała.

Najgorsze ze jak dzisiaj sobie poogladałem to zeby skrzynie odkrecic to chyba silnik trzeba opuszczac bo wydechy przeszkadzaja.
Roboty od zarabania:/ a przy tej skomplikowanej konstrukcji pewnie połowe innych rzeczy sie popsuje.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-14, 07:54   

A ja bym oddał do naprawy aktualną skrzynię a n ie bawił się w używki. W W-wie jest mocno polecany MidParts..
_________________
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-14, 15:02   

nie wiadomo ile uzywka pochodz.potem po roku znow trzeba robic skrzynie.tylko naprawa tylko nie u partaczy
_________________

 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-14, 16:15   

Tak tylko na regenerowana i tak jest 6-12 m-y gwarancji wiec moze na to samo wyjść. A cenowo uzywka wychodzi korzystniej.
 
 
Gorthammer 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-14, 16:45   

Wiem coś o tych ich naprawach 6 miesięcy gwarancji a co to za gwarancja,moim zdaniem kupić skrzynkę używaną od sprawdzonego sprzedawcy i będzie ok na chińszczyźnie długo nie polatasz
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-14, 17:04   

Wszystko jest do naprawienia, grunt to odpowiedni warsztat. Nie zastanawiaj się, pakuj graty i przywóź do Raszyna (midparts). Będziesz miał zrobione jak należy. Kupisz drugą, niby igła, a po kilku miesiącach się posypie. Wtedy będą dopiero koszta
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-14, 18:51   

Jak wygląda to szarpanie w Twoim wypadku? Takie falowanie podczas przyśpieszania czy jakoś inaczej?
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-14, 19:30   

Dokładnie falowanie do ok 2000 obr. Jakby nie wiedział który bieg wrzucic. No i lekkie drgania i dziwny dzwiek trrryt. Jak sie zagrzeje to objawy mocno ustepuje ale i tak lekko sa odczuwalne. Najgorzej jak zimny. I kilka razy zauwazyłem za jedac np na 4 biegu 70 km/h nagle oboty spadły do 1100 jakby na luz wrzucić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.