Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-13, 14:29
|
|
|
Markus napisał/a: | Dzwoniłem. Sama wymiana konwertera na regenerowany to 3600zł:/ 6 m-y gwarancji czyli nic.
Dziwne bo same konwertery regenerowane po 800zł chodza.
|
Czekaj, za sama wymiane 3600zl? dodatkowo za regeneracje 800zl, czyli razem 4400zl?
Dlaczego sama wymiana tak droga, za przekladke silnika mniej sie zaplaci, wymiana konwertera to taki kosmos? |
|
|
|
|
|
|
|
Markus
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2014-01-13, 15:05
|
|
|
3600 z regeneracja konwertera. Ale to i tak sporo za duzo.
Cytat: |
Pozostaje naprawiać.... no chyba, że nie chcesz nim już jeździć. |
Oj bede jezdził bede. Miałem w swoim zyciu kilkadzisiat samochód. Ale zaden nie jest tak idealny jak A8.
Zreszta nie ma zadnej innej alternatywy.
Wszystko nowsze to juz jednorazówki.
Zostaje z A8 tak długo jak tylko to bedzie mozliwe.
Tylko mam dylemat. Czy regenerowac za 3600-6500zł i miec 6 mieciecy gwarancji.
Czy kupic uzywke i miec 14 dni gwarancji. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-13, 16:43
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Wołają sobie no no , w Ustroniu Morskim za wymianę skrzyni i konwertera Płaciłem 1400 pln i to tylko dlatego że musieli 2 krotnie skrzynię wytargać , bo był czujnik położenia biegów walnięty a tak było by 1200 pln .Fakt że to już inny model ale i tak wydaje się sporo. |
D2 a D3 to inna bajka..... tak w robocie jak i w częściach..... kapitalny remont 6HP26 to może być koszt nawet 12kpln a za 5HP24 zapłacisz max. 7kpln |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-13, 19:02
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Jeżeli na postoju przy włączonym biegu D tez słyszysz takie stukanie tyk.tyk.tyk.tyk no to konwerter pada. |
Ciekawe, bo u mnie coś takiego występuje, ledwo słyszalne. Ostatnio byłem w midparts, pokazywałem to Mirkowi i powiedział, że to najnormalniejsza praca i cytuje: "tak ma być" Już nie pytałem co to jest, bo skoro wg fachowca jest dobrze to nie wnikam. Skrzynia po remoncie włącznie z konwerterem |
|
|
|
|
|
|
|
Gorthammer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-13, 21:50
|
|
|
Ja bym kupował używkę tylko trzeba kupić od uczciwego człeka nie ma to jak oryginał |
|
|
|
|
Markus
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2014-01-13, 22:40
|
|
|
No własnie kiedys juz regenerowałem skrzynie w Grand Cherokee WK i dupa była na całego. Dwa razy na poprawki a i tak chodziła jak chciała.
Najgorsze ze jak dzisiaj sobie poogladałem to zeby skrzynie odkrecic to chyba silnik trzeba opuszczac bo wydechy przeszkadzaja.
Roboty od zarabania:/ a przy tej skomplikowanej konstrukcji pewnie połowe innych rzeczy sie popsuje. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-14, 07:54
|
|
|
A ja bym oddał do naprawy aktualną skrzynię a n ie bawił się w używki. W W-wie jest mocno polecany MidParts.. |
_________________
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-14, 15:02
|
|
|
nie wiadomo ile uzywka pochodz.potem po roku znow trzeba robic skrzynie.tylko naprawa tylko nie u partaczy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Markus
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2014-01-14, 16:15
|
|
|
Tak tylko na regenerowana i tak jest 6-12 m-y gwarancji wiec moze na to samo wyjść. A cenowo uzywka wychodzi korzystniej. |
|
|
|
|
Gorthammer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-14, 16:45
|
|
|
Wiem coś o tych ich naprawach 6 miesięcy gwarancji a co to za gwarancja,moim zdaniem kupić skrzynkę używaną od sprawdzonego sprzedawcy i będzie ok na chińszczyźnie długo nie polatasz |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-14, 17:04
|
|
|
Wszystko jest do naprawienia, grunt to odpowiedni warsztat. Nie zastanawiaj się, pakuj graty i przywóź do Raszyna (midparts). Będziesz miał zrobione jak należy. Kupisz drugą, niby igła, a po kilku miesiącach się posypie. Wtedy będą dopiero koszta |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-14, 18:51
|
|
|
Jak wygląda to szarpanie w Twoim wypadku? Takie falowanie podczas przyśpieszania czy jakoś inaczej? |
|
|
|
|
|
|
|
Markus
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 20 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2014-01-14, 19:30
|
|
|
Dokładnie falowanie do ok 2000 obr. Jakby nie wiedział który bieg wrzucic. No i lekkie drgania i dziwny dzwiek trrryt. Jak sie zagrzeje to objawy mocno ustepuje ale i tak lekko sa odczuwalne. Najgorzej jak zimny. I kilka razy zauwazyłem za jedac np na 4 biegu 70 km/h nagle oboty spadły do 1100 jakby na luz wrzucić. |
|
|
|
|
|