Autor |
Wiadomość |
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-06-07, 21:27
|
|
|
Wyglada na to ze w lubuskim nie ma nikogo,kto by wymienil olej w mojej skrzyni?dzisiaj zbadalem dokladniej i jak jest zimny to szarpanie jest minimalnie wyczowalne.Olej,czy ten typ tak ma? |
|
|
|
|
|
|
|
hektor
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Hektor
Jeżdzę: D3
Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 16 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-01-30, 16:31
|
|
|
Troszkę odkopię temat zamiast zakładać nowy. Wyczytałem, że to chyba konwerter. Na zimnym do trójki normalnie uślizguje ale dalej też. 4 bieg wrzuca 3-4 razy aż delikatnie coś zatrzeszczy i spina ale obroty falują, 5,6 wrzuca ale też obroty falują. Jak się rozgrzeje po 5 minutach jazdy jest lepiej, 4,5,6 delikatnie obroty idą w górę i idzie już normalnie nic nie trzeszczy i uślizguje tylko chwilkę i dalej już jakby normalnie bieg był wrzucony.
I teraz znalazłem na stronie http://www.midparts.pl/node/41 midparts regeneruje konwertery daje na to 36miesięcy gwarancji.
Cena do A8 d3 4.2MPI 6hp26 to 1200zł netto.
Wymiana oleju - 5 litrów + filtr, po tysiącu kilometrów znów 4 litry (revenol 6hp fluid) nic nie pomogła tzn nadal na zimnym działa słabo. Czy to na pewno konwerter?
Jak myślicie czy regeneracja pomoże? Cena wydaje mi się ok zwłaszcza, że dają na to 3 letnią gwarację nie tak jak ktoś pisał tylko 6 miesięcy u innych.
Minus jest taki, że to oddział w Lubuskim więc muszę sam wyjąć i do nich wysłać. |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-08-01, 13:32
|
|
|
Ja też sie zastanawiam nad zregenerowaniem konwentera, ale dzwoniłem dziś do mechanika z mojej okolicy co naprawia automaty ile by kosztowało zwalenie skrzyni i regeneracja konwentera, on na to że nie poleca regeneracji konwentera z 6HP, że ci co to robią to robię trochę sztukaterję że w 6HP jest jakoś przynitowany lock do obudowy i żeby to zregenerować trzeba te nity rozwalić a później nie da się tego znitować i oni to spawają że niby i ASB Długołęka jak i Mid-pars tak robi że później nie chce to chodzić a oni zwalają na skrzynię lub sterowanie. NIe wiem może to sciema, może niech się wypowiedzą koledzy co regenerowali gdzie i za ile może coś ktoś poleci ?
Koledzy a jaki kolor oleju mam być w skrzyni , bo gostek zapytał mnie jaki mam silnik i że powinienem mieć czerwony , ale tu się chyba myli ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-01, 13:42
|
|
|
Masz 100km do wrocka a tam Długołeka i Łoboda. Konwertery w D3 sa kiepskie jakies i czesto słysze że padają. Nowy kosztuje a więc jakos trza se z tym radzić. Nie polecam słuchac tego szpeca więcej. |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-08-01, 14:38
|
|
|
No między innymi Łobody nie polecał , kolego Apophis robiłeś konwenter u Łobody ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-01, 19:28
|
|
|
Cały remont tam robiłem i od 2009 roku serwisuje tam skrzynie.
Czemu nie polecał?
Dzis dostałem info że nowy konwerter to 3600 w ASO.... |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-08-02, 08:27
|
|
|
Apophis napisał/a: | Cały remont tam robiłem i od 2009 roku serwisuje tam skrzynie.
Czemu nie polecał?
Dzis dostałem info że nowy konwerter to 3600 w ASO.... |
Niepolecał jako warsztatu regenerującego konwenter . Gdyby nowy kosztował 3600 to nie było by jeszcze tak źle, ale jak kolega pisze w ASO koszt ponad 8 ts. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-02, 19:59
|
|
|
No własnie mi kumpel powiedział że w ASO za 3600 bez zniżek. I to u Paczkowskiego-dowiedz sie lepiej sam. Fakt że mowa o benzynce 3,7 a ty masz diesla ale nie wiem czy to tu tkwi róznica.
Mi Łoboda dał regenerowany bo moj jak sie okazało to złom był. |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-08-02, 21:37
|
|
|
Zadzwonie do paczkowskiego i zapytam i cenę .
Dzwoniłem dziś do Paczkowskiego i niestety tak jak wyżej kolega pisał konwenter to 8100 PLN |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-03, 11:06
|
|
|
Więc mozliwe że cena diesel benzyna sie tak znacznie róznią? Aż musze sie dopytać raz jeszcze. |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-08-03, 19:31
|
|
|
Myślę że raczej aż takiej różnicy w cenie nie będzie. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Szcz
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: D3 FL
Wiek: 33 Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-08-19, 00:33
|
|
|
Panowie, podlacze sie do dyskusji.
Mianowicie... obserwuje to przewaznie rano (na zimno) po odpaleniuobrotu faluja, przy wcisnietym hamulcu samochod jakby zaczyna "brac", szarpac do przodu. Przykladowo cofam kilka metrow, wrzucam D i potrafi zgasnac. Na dojezdzie do skrzyzowania tez zgasl mi kilka razy. Przeciaga mi odpalanie przy okazji, jakby cos mu nie gralo. Nie wiem czy to konwerter ? Gdzie w kujawsko-pomorskim/pomorskim/wielkopolskim moglbym podjechac do poleconych ludzi od skrzyni ? Nagralem rowniez filmik, zaraz sprobuje go wrzucic. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-22, 12:56
|
|
|
3600 zł oki ale serwis też skupuje części regenerowany Pamiętajmy o tym.
Niby serwis, niby nowy a jednak diabeł tkwi w szczegółach. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-08-25, 11:48
|
|
|
Dzwoniłem ostatnio do Długołęki tak zapytac ile za zrobienie skrzyni koles powiedział ze 5 ts a moze być taniej , kto robił skrzynie u Łobody u za ile ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|