Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-14, 09:13
|
|
|
Upewnij się, że to błotko nie ma nic wspólnego z UPG... Wszystko do bardzo porządnego płukania. Ja bym to wręcz umył jakąś chemią do silników lub jakimś zmywaczem do hamulcy przy otwartej misce. Trochę naoliwić po zabiegu górę silnika i założyć michę i wlać oleju. Pokusiłbym się o demontaż pompy oleju i wypłukanie jej. Działaj szybko i kompleksowo to na pewno uda się jeszcze wszystko uratować Po płukaniu zalej jakiś bardzo dobry olej i skoro już mniej więcej wiesz, że wypłukałeś syf to ja bym przy kolejnych wymianach zawsze płukanki robił. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Rudpavv [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-04-14, 12:16
|
|
|
Jak się troche zastanowiłem to ten syf wygląda jakby był tam przez dłuższy czas. Poprzedni właściciele raczej nie pilnowali wymian oleju... A co do napinacza to łańcuszek nie ma jakiegoś luzy. Jest cały czas podparty tłoczyskiem napinacza. Może się rozsypał całkowicie dolny ślizg i przez to łańcuch poszedł bardziej do góry? A tą pompę oleju da się zdemontować bez ruszania rozrządu?
Zamieszczam zdjęcia tej katastrofy.
A i jeszcze jedno. Pasek rozrządu troszke jakby się zsuwał z kółka na wałku. Nie wystaje po za obrys kółka, jest równo z nim ale nie powinien być idealnie na srodku?
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Rudpavv [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-04-14, 14:38
|
|
|
No syf potworny. Ciekawe jak będzie wyglądać miska olejowa w środku. Chyba musze kupić z 5l jakiejś nafty i poświęcić z dwa dni na czyszczenie tego... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Rudpavv [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-04-14, 15:09
|
|
|
tylko pytanie czy to nigdzie nie zapchało kanałów olejowych. Pewnie by trzeba zrobić z dwa razy płukanie na jakimś najtańszym półsyntetyku i płukance.
[ Dodano: 2018-04-14, 18:24 ]
Odchodząc od tematu to wie może ktoś dlaczego nie mogę przeglądać tematu Nasze Auta na forum? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Rudpavv [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-04-14, 18:42
|
|
|
A ile jeszcze musze naklepać postów zeby jakies ładne a8 pooglądac |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-14, 18:58
|
|
|
Cytat: | 34. Administracja może zmieniać poziom dostępu do poszczególnych for,działów i tematów jeśli uzna takowe za stosowne bez wcześniejszego uprzedzenia.
a) Dział "Techniczny" dostęp jest możliwy po uzyskaniu min.1 posta lub dla klubowiczów A8 Team.pl
b) Dział "Nasze auta"-dostęp jest możliwy wyłącznie dla posiadaczy min. 50postów.
Dostęp może być również przyznany warunkowo (np za udzielanie sie na zlotach,spotach cyklicznych oraz inne zasługi dla forum) za zgodą Administracji. | |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-14, 19:42
|
|
|
Wyjaśnijcie jak ten syfek ma zapchać kanały olejowe skoro macie 2 filtry? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudpavv [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-04-14, 20:12
|
|
|
krzychu22.p1i, Też mnie to zastanawia. Szanse na to są raczej znikome. Pompy nie będę ruszał, jedynie smok wyczyszcze. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-14, 20:49
|
|
|
Karolu, więcej wrogiej roboty zrobi puchnący tłok jak te opiłki co wyłapie filter |
_________________
|
|
|
|
|
Rudpavv [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-04-14, 21:52
|
|
|
drago_o, Będę to wszystko płukał i czyścił przy zdjętej misce spokojnie. A potem jeszcze dwa razy wypłucze uzywając jakiegoś najtańszego półsyntetyka i płukanki. Jedynie pompy oleju nie będę odkręcał. Jak ten syf przeszedł przez filterek smoka i filtr oleju to raczej już samo czyszczenie nie pomoże niestety. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-04-20, 07:07
|
|
|
Koledzy ktos ściągnął ślizg z nastawnika tak zeby go nie uszkodzić?
Bo on dość ciasno siedzi. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|