Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] terkotanie/stuki z tyłu prawej głowicy  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-05-01, 17:22   

mlodypitbull napisał/a:
I ja mam problem z nastawnikiem. Stuka okolo 2 sekundy po odpaleniu. Problem dotyczy kupna zamiennika. Wg realoem u mnie powinno iść 077109088D i 077109087D. Na ebayu pustka, na allegro 1 używany. Czy można go zamienić na inny numer? Np. E, P czy coś innego? One wszystkie wyglądają tak samo. Czy w grę wchodzi tylko aso?

mlodypitbull, wbijasz w temat dotyczący silnika 4.2 BFM a sam piszesz o jakim?... Również o 4.2 BFM czy jednak 3.7 BFL?
I w ten sposób na forach powstaje śmietnik :/

Było już tu pisane wielokrotnie.
Do 3.7 BFL praktycznie nie ma zamienników więc idziesz do ASO i kupujesz nowe z ASO.
Nie stosujesz zamiennie od 4.2 BFM bo nie są takie same.
Używane to loteria - 99% są po demontażu bo komuś już stukały i ten ktoś w 99% przypadków głupa pali że nie wie o co chodzi.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-01, 19:45   

Macie jakiś pomysł czym można bezpiecznie wypłukać ten cały syf z silnika? Ja planowałem to wypłukać zwykłą ropą a potem przepłukać jeszcze czystym olejem zeby wszystko się nasmarowało przed rozruchem
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-05-01, 20:03   

Bardzo dobry jest "szprej" do czyszczenia tarcz hamulcowych :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-01, 21:11   

A nie uszkodzi on uszczelnień w silniku? To jest raczej dość agresywna chemia
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-05-01, 22:27   

A to dobre pytanie bo ja miałem wszystko na wierzchu zdemontowane. Chociaż wydaje mi się, że nie powinno. Ale lepiej się dobrze dowiedzieć.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-05, 21:59   

To w końcu trzeba koniecznie wyciskać ten olej z popychaczy? W Elsie nie ma słowa na ten temat.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-06, 08:21   

Nic nie masz do stracenia.I tak wałki wyciągasz do nastawnikow.Ja spuszczalem olej ale na logikę to musiałbyś wszystkie wyciągnąć na raz a potem je pozamieniac miejscami gdzie różnica w luzach na poszczególnych zaworach musiała by byc znaczna zeby zamieniając je któryś zawor wychylił sie wiecej i dostal tlokiem.U mnie wzrokowo wszystkie mialy jednakowy luz.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-06, 13:15   

Właśnie, żeby zawór miał szansę spotkać się z tłokiem to luzu by w ogóle musiało nie być, chodź i tak raczej by się nie spotkał. Podejrzewam, że głowice sa tak zaprojektowane, żeby w razie awarii hydrauliki popychaczy tłoki się nie spotkały z zaworami. Zresztą skoro w elsie z ktorej korzystają w aso nic na ten temat nie napisali to znaczy, że nie trzeba tego ruszać. Po co sobie dokładać roboty. <bezradny>
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-06, 21:16   

Zle to ująłem.Piszac "luz"mialem na mysli to że popychacze byly w takim samym stopniu napelnione olejem i jednakowo wystawaly z koników.Ktos kto to rozbieral wie co mam na mysli.Ciezko mi to inaczej zobrazować.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-12, 14:51   

Update po miesiącu od zdarzenia:

W końcu mam czas żeby się za ten nastawnik zabrać. Zdjąłem dzisiaj drugą pokrywę zaworów i później biorę się za zdjęcie miski olejowej zeby cały ten syf wypłukać. Po zdjęciu drugiej pokrywy okazało się, że nastawnik od strony kierowcy był już robiony. Sam nastawnik jak i łancuch wygląda na nowy, ma też znaczek audi więc najprawdopodobniej poprzedni właściciel w niemczech zrobił to w aso. Brudu też jest znacznie mniej niż po stronie pasażera. Problem jedynie teraz polega na luzu łańcuszka. Łańcuszek po lewej stronie gdzie było to robione w niemczech ma luz. Między łańcuchem a górnym ślizgiem jest około 2mm luzu. Jest to norma czy mam się bać?











 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-12, 16:49   

Ja niedawno wymienialem obydwa.Ten po stronie kierowcy mial taki sam luz jak u Ciebie.U mnie po odpaleniu byl taki grzechot jak na jednym z filmików u któregoś z kolegow. Bylem święcie przekonany ze lancuch jedzie po obudowie.Jakiez bylo moje zdziwienie gdy po zdieciu pokrywy ani śladu po łańcuchu na glowicy również a łomot byl dobry przy odpalaniuJako ciekawostke dodam że ja od czasu pierwszej terkotki zrobiłem na tym 30kkm :]
Nastawniki po wyciagnieciu mialy ślizgi prawie wogóle nie miały śladów po łańcuchu .Łańcuchy w ogóle nie wyciągnięte(przymierzalem z nowymi)Nastawniki poprostu nie trzymaly ciśnienia.Na zegarze 244000 tys nalotu.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-12, 18:32   

A jak założyłeś nowy nastawnik to tez miałeś taki luz łańcuszka?
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-12, 18:54   

Nie,taki luz był przed wymianą a nastawniki wzrokowo wyglądały na idealne. Po wymianie wszystko gra .
Moze ori używke ktos założył u Ciebie.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-12, 20:06   

Wygląda jak nowy, łańcuch też. Chyba to tak zostawię bo wydaje mi się, że tylko ten prawy grzechotał na zimnym.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-12, 20:10   



Tak to u mnie wyglądało a terkotal okrutnie.
Jak tak lancuch poluzowany to nastawnik nie trzyma cisnienia i bedzie najprawdopodobniej grzechotal.Wiem to z autopsji.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.