Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] terkotanie/stuki z tyłu prawej głowicy  
Autor Wiadomość
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-04-20, 11:20   

A nie prościej odżałować nieco kasy i wymienić na nowe ? Kurcze ludzie kupujecie auta pokroju A8 a chcecie oszczędzać na takich bzdetach.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-04-20, 12:13   

leon0376 napisał/a:
Jak nie umiesz odpowiedziec na pytanie to stul pysk.

Kolego, jak nie umiesz bardziej kulturalnie się wypowiadać to przenieś się na inne forum.
Nie mam przyjemności w wyrzucaniu ludzi z forum ale nie tolerujemy tutaj takich chamskich odzywek.

Mam nadzieję, że dalsze komentarze sobie odpuścisz bo nic dobrego z tego nie wyniknie.
Pozdrawiam, FOSS
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-04-20, 13:06   

Jaj bys mial rozbabrane auto,rozwalony ślizg i nóż na karku bo auto potrzebne to ciekawe co byś zrobil.Puscily mi nerwy jak zobaczylem co mi kolega odpisal.Jak czegoś nie wiem to staram sie nie pisac tekstów typu"stac Cie na a8 to i na nastawnik powinno".Nie sadze zeby na forum byli sami milionerzy i szastali kasą na prawo i lewo bo nie jeden post o tym świadczy.
A slizg zmienilem.Jak? Normalnie .Teraz jezeli komus coś podobnego sie przydarzy bedzie musial bujac sie sam tak jak ja a na forum nie zapyta bo mu napisza że "se biedak kupil a8 a na slizg go nie stac"
<faktycznie>

FOSS

Dlaczego usunąłes caly post? Wyjasnienie dlaczego chce zmienic slizg mogles zostawic zeby reszta forum wiedziala o co chodzi.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-04-20, 15:18   

Jaką masz pewność, że podczas ściągania ślizgu nie uszkodziłeś struktury warstwy ślizgowej wewnątrz ? Najprawdopodobniej musiałeś go rozginać. Wystarczy teraz pęknięcie struktury w środku i za jakiś czas będziesz to musiał robić jeszcze raz (i oby to był nowy ślig który wcześniej nie pracował, bo jak już pracował jakiś czas to od temperatury takie elementy robią się bardziej kruche). To nie są elementy na których się powinno oszczędzać.

Co do mojej wypowiedzi. Jeśli odebrałeś ją jako atak, to przepraszam, nie to było moim celem. Nie rozumiem tylko czemu od razu mnie obraziłeś. Tyle z mej strony. Życzę aby bezawaryjnie działało ( bez podtekstu).
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-04-20, 16:02   

Sooko ja też przepraszam.Kiepski dzien.Nie odebralem twgo jako atak poprostu to byla nieodpowiednia pora na taki żart <papa>
A slizg byl nowy z nowego nastawnika.
Swoja drogą kupujac nowy ślizg trzeba go jakos założyć i o to pytałem.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-04-30, 00:27   

Mam jeszcze jedno pytanie. W BFM na zaworach ssących w końcu są płytki czy jednak te hydropopychacze?
I jaka lepkość oleju w koncu najlepsza? 5w30, w40 czy w50?
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-04-30, 04:32   

Hydropopychacze.
A z olejami to zdania są podzielene.
Ja np. leje 5w50 inni leja 5w40 a sa tacy co leją 5w30 i każdy swój olej chwali. Chyba musisz prubowac na którym oleum twoj silnik bedzie chodzil najlepiej,najciszej,najplynniej.Temat rzeka.Poczytaj na forum i sam zdecyduj.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-04-30, 12:59   

Na pewno hydraulika? Coś kiedyś przeczytałem w internecie że 40 zaworowe 4.2 mają na ssących regulacje na płytkach.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-04-30, 13:50   

W zeszłym tygodniu darlem czapki do wymiany nastawnikow i spuszczalem olej ze wszystkich hydropopychaczy.Na bank nie ma plytek.A swoją drogą to mie wiem gdzie takie cuda piszą <hmm>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-04-30, 14:03   

32V ma płytki na ssących - tylko S8 :) kody AKH / AHC
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-04-30, 15:33   

O to dobra wiadomość. :D Ciężko wyciągnać te popychacze zeby z nich olej wycisnąć? Trzeba coś zwalać po za wałkiem?
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-05-01, 07:10   

Jak ściągniesz wałek będziesz miał dobry dostęp żeby wyciągać to ustrojstwo ale możesz się naszykować że nie uda Ci się wszystkich wyciągnąć w całości ja u siebie uszkodziłem 4 na obie głowice plus że nie jest to drogie bo w ASO ok 55zł szt. Dobrze jest dorobić jakiś przyrząd ale to musisz mieć chociaż jeden na wzór.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-01, 09:36   

Ja wyciągnąłem wszystkie moze dlatego ze jeździłem na Motulu a teraz na Valvoline wiec nie byly zapieczone.Uzylem do tego kleszczykow do wyciągania" segerów ".
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Rudpavv
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-01, 13:34   

Jak się tego nie zrobi to serio pognie zawory? W Elsie nic na ten temat nie ma. Opisują tylko wymianę nastawnika. O wyciskaniu oleju z popychaczy nic nie ma. No i tak trochę logicznie myśląc moim zdaniem nic się nie powinno stać...
 
 
mlodypitbull 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 21
Skąd: Southampton / Biała Podlaska
Wysłany: 2018-05-01, 14:14   

Czy są zamienniki nastawników do 3.7 BFL?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.