Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
Tupac 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: Audi D3
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 63
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-11-18, 22:23   

Apophis, oczywiście odłączenie "słownik" w telefonie hehe

123mielony, w 15 minut nie po 3 dnich miałem 5 % od czasu odłączenia telefonu 12 km miejskiej jazdy bateria 100 i tak sie utrzymuje
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-11-18, 22:54   

Kamil napisał/a:
oczywiście odłączenie

Co masz na myśli pisząc odłączenie,wyjęcie słuchawki czy wciśnięcie jakiegoś guzika czy po prostu coś nie łączyło i wystarczyło docisnąć?
 
 
Tupac 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: Audi D3
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 63
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-11-18, 23:25   

U mnie np nie dało się go wyłączyć jak był w stacji dokującej wystarczy go wyjąć i wyłączyć przyciskiem
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-11-18, 23:55   

Dzięki Kamil jutro popróbuję może i u mnie winowajcą jest telefon.
 
 
Tupac 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: Audi D3
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 63
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-11-19, 07:22   

Jedynie dziwi mnie to twoje 15 min strasznie szybko jak na taki niemały aku, a zastanawialem sie jeszcze gdyby wyciągać poszczególne bespieczniki od osprzetu np. Tuner itp ? może wtedy wykluczy sie pewne elementy, napewno i wzmacniacz ma bespiecznik
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-19, 12:33   

Kamil napisał/a:
Jedynie dziwi mnie to twoje 15 min strasznie szybko jak na taki niemały aku, a zastanawialem sie jeszcze gdyby wyciągać poszczególne bespieczniki od osprzetu np. Tuner itp ? może wtedy wykluczy sie pewne elementy, napewno i wzmacniacz ma bespiecznik

W D3 tego tak się nie robi bo sporo sterowników czyli te które są powiązane z MMI i nagłośnieniem ma nie tylko połaczenie stricte elektryczne ale mają jeszcze przesył danych po światłowodach. Odłączenie zasilania jednego z tych urządzeń powoduje rozłączenie obiegu światłowodem a więc i wyłączenie MMI i wszystkich pozostałych urządzeń.
W D3 oprócz tego, że odłączasz wtyczkę elektryczną z urządzenia to odpinasz jeszcze wtyczkę ze światłowodem w którą musisz wpiąć pętlę światłowodową.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2013-11-21, 10:38   

problem dotknal i mnie niestety. w zielonym menu poprzestawialem wszystkie ustawienia na minimum ale pomoglo tylko na chwile.
potrafi zrobic taki psikus ze po jezdzie zamykam auto i do kolejnego otwarcia/ jazdy jest ok. problem pojawia sie jesli np w miedzyczasie otworze auto na chwile bez odpalania lub rusze klape bagaznika. w innych przypadkach bateria trzyma.
dodam ze potrafi rozladowac baterie do 10% w 10 minut wiec pobor pradu musi byc straszny.
vagina pokazuje jedynie blad pradu spoczynkowego i tyle :)
pozdrawiam
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2013-11-21, 13:35   

Dodatkowo trzeba takze bezwzględnie wywalić urządzenie z getwaya po zapętleniu światłowodowu inaczej system będzie cały czas żarł prąc i szukał urządzenia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-21, 14:28   

shakal12 napisał/a:
dodam ze potrafi rozladowac baterie do 10% w 10 minut wiec pobor pradu musi byc straszny.

Nie zawsze "stan baterii 10%" = duży pobór prądu spoczynkowego.

Tym bardziej, jeżeli po nocy, czy dłuższym staniu oprócz objawu w stylu "stan baterii 10%" nie masz żadnych żadnych problemów z odpalaniem.

Jak masz VAG'a to zerknij w sterownik zarządzania energią w bloki pomiarowe...... szczególnie wtedy kiedy "stan baterii 10%" i kiedy odpalisz auto.


Mam tu właśnie jedną D3 u siebie i po zgłębieu tematu i odpięciu kilku podejrzanych elementów układu wszystko wskazuje na uwalony sterownik zarządzania energią.
Robiłem już próby z przełożonym z mojego auta i testy wypadły pomyślnie a że przed chwilą kurier przywiózł sterownik więc idę go podpinać + wszystko to co odpiąłem i zobaczymy co dalej.

shakal12 napisał/a:
vagina pokazuje jedynie blad pradu spoczynkowego i tyle :)

No jak widzi "stan baterii 10%" to to oczywiście jest całkiem normalne.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-11-21, 14:35   

Czy ten sterownik po zmianie trzeba kodować ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2013-11-21, 15:18   

tego sterownika sie nie koduje
FOSS - daj znac czy pomoglo - w poprzedniej maszynie nie przynioslo to rezultatu niestety.
pozdrawiam
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-11-21, 16:06   

Zmieniłem ten sterownik już dawno i też nie pomogło . Vas mi pokazuje że alternator za słabo ładuje , jak się dostanę do domu to zmieniam profilaktycznie alternator ( dostałem dobry i sprawdzony ) zobaczymy czy coś to da. Robię raczej długie trasy to nie mam problemów ale jak przejadę kilka razy krótkie odcinki i otwieranie bagażnika z tym połączę to pokazuje 10% .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-22, 02:24   

shakal12 napisał/a:
tego sterownika sie nie koduje

Sorry ale jestem innego zdania.
Moim zdaniem sterownik po zmianie należy zakodować.... a dokładniej mówiąc zakodować w nim swój akumulator.

Teoretycznie, tak zgodnie ze sztuką, kodowania należałoby dokonać wtedy kiedy akumulator fizycznie jest naładowany na 100%

Dzięki powyższemu informujemy sterownik o tym jaki mamy akumulator w aucie i on zawiaduje dalszym trybem ładowania.

Nasz alternator jest sterowany poniekąd właśnie tym sterownikiem więc kiedy aku jest widziany jako 100% to alternator zaprzestaje ładowania.




Z drugiej jednak strony jakiś czas po zmianie aku na nowy też miałem go nie zakodowanego w sterowniku i jakoś to wszystko działało.
Kupiłem nowy VARTA ale nie było wklejki z numerami a że wszystko chodziło to sobie odpuściłem.
Ale przy okazji naprawy tego auta co teraz u mnie stoi zakodowałem również swój aku i sprawdzę czy będzie jakaś różnica ;-)


shakal12 napisał/a:
FOSS - daj znac czy pomoglo - w poprzedniej maszynie nie przynioslo to rezultatu niestety.

Pierwsze wrażenia są obiecujące - wskaźnik aku zachowuje się poprawnie.
Wszystko będzie wiadomo rano bo podłączyłem wszystkie odpięte wcześniej komponenty.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2013-11-22, 09:00   

No tak kodujesz aku a nie sam sterownik.
pozdrawiam
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-22, 10:34   

Myślę że temat uzdrowiony.

Po nocnym postoju pod chmurką (łącznie 18h na uzbrojonym alarmie) z wszystkimi elementami podpiętymi na gotowo Aku 100%
Odpalił bez zająknięcia i wszytko gra i buczy.

Później jeszcze jakieś 20min podpięty pod VCDS z włączonym zapłonem (klima OFF, światła zewnętrzne OFF, oświetlenie wnętrza OFF, radio ON) i nic się nie wysypało.
Dopiero po tych 20 minutach wykrzyczał prośbę o uruchomienie auta i Aku spadło na 90%.

Po następnych 8-10 minutach od uruchomienia (klima OFF, światła zewnętrzne OFF, oświetlenie wnętrza OFF, radio ON) na postoju i wyłącznie na wolnych obrotach Aku powróciło na 100% co przy postoju i wolnych obrotach wydaje mi się raczej poprawne ;-)


Myślę, że na tym etapie jest OK.
Zobaczymy jak będzie później w codziennym użytkowaniu bo zmieniarka CD nie działa ale raczej to problem sam w sobie z nią nie mający jednak wpływu na prąd.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.